Vítězné muffiny...

Hezké nedělní odpoledne všem!

Konečně je čas na to, abych opět usedla k počítači, přetřídila fotky všeho, co jsem za poslední dva týdny spráskala (bože, je toho nějak moc!), promyslela, co všechno jsem tady chtěla napsat...a prostě začít! 

Měla jsem toho za poslední měsíc strašně moc. Nastoupila jsem do práce, jak jsem psala už před cca měsícem, avšak ani jsem se nenadála a nastoupila do úplně jiné práce (je to rebel!!!). Zjistila jsem, že práce v roli operátora je sice fajn, ale není to nic, co bych chtěla dělat dlouhodobě. A když přišla nabídka, dělat něco, co mě bude bavit...proč váhat! Dala jsem výpověď a hned za dva dny nastoupila do další práce, kde jsem doteď. A co víc..před týdnem jsem měla stresy, zda ukončím úspěšně studium..a víte co? UKONČILA!
Je to tak...v pondělí 16.6 jsem úspěšně ukončila studium na VOŠ. Je to fajn pocit, ale musím uznat, že je celkem nezvyk jezdit do práce a z práce bez čtení otázek ze sociologie nebo o víkendu přemýšlet, co s volným časem. 
Fíííí ha!
Je to super pocit. A přesně před týdnem jsem měla za úkol upéct na občerstvení pro komisi něco sladkého. 
Rozhodla jsem se zcela bez přemýšlení pro muffiny. 
Vypadají krásně, jsou naporcované, přiměřeně velké pro každou porci, dobře se jedí i bez talířku....no je určitě milion dalších důvodů, proč upéct zrovna muffinky..mě stačily tyto!


Měla jsem doma snad dvě kila jahod ze zahrádky a tak jsem si řekla, že to bude sázka na jistotu. Nechtěla jsem dělat klasiku - čokoláda a vanilka...I když, i na ně došlo. Chtěla jsem ale, aby měli výběr a tak jsem udělala oba druhy. 

První muffiny byly z vanilkového těsta, do kterého jsem vmíchala čokoládové "ďobky". Jsou to malé pecičky z hořké čokolády.
Ty další jsem naplnila uvnitř jahodami a jahodami je i ozdobila. 
Teď už k receptu...


Základní těsto na jednu 
várku muffinu:

1 hrnek hladké mouky 
1/2 hrnku cukru
1/2 hrnku mléka
1/2 balíčku PRDOPEČE
1 vejce
1/2 hrnku oleje
špetka soli
vanilkový extrakt 

Jsou vážně ultra mega super duper jednoduché a přesto tak jednoduše dobré. Ušlehala jsem si zvlášť olej s vejcem v hustou směs. Smíchala všechny suché ingredience zvlášť v misce a postupně do suché směsi zašlehala tu "mokrou". Nakonec jsem si těsto ochutila podle sebe. 

Do jedné várky jsem vmíchala čokoládové pecičky. Tou druhou jsem naplnila košíčky do půlky, naskládala čtvrtky jahod, zakryla těstem a ozdobila plátky jahod. Voilá, není na tom nic extra, možná si řeknete: "bože co nám tím chce asi říct?" Ale musela jsem se s vámi o tuto prostě jednoduše božskou věc podělit. 
Mám ráda jednoduchost a v tom je pro mě síla. 
WINNER

A co víc? TYTO muffiny mi neskutečně pomohly při mém skládání absolutoria. Při části z anglického jazyka jsme se pěkně pobavily, dostala jsem pochvalu a celá anglická část se točila kolem pečení, vaření, muffinu, foodblogu..a? Mám to! A to je nejvíc. Přinesly mi štěstí a jsem za to šťastná. 

Takže, jsou to muffiny vítězů. A TEČKA!






Přeji krásný víkend Vám všem!
Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky