Moje nejmilejší II. - sušenky, keksy, oplatky...

Krásný den vám všem...

Juchůů. Koukám, že jsem toho dost zanedbala ne? Nějak jsem s časem na štíru a je fakt, že to štve i mě samotnou (tím nechci říct, že vás to štve, zas víme jak na tom jsem :-) )
Moje nynější období je velmi hektické a plné všeho! Opravdu, tak nějak bych to nazvala. Mám přeplněné období vším možným.
Nestíhám, a to je u mě co říct, protože toto u mě rozhodně není zvykem. 
Jsem typ, který má všechno perfektně připraveno, nazkoušeno a naplánováno a teď? Nakupuju vše na poslední chvíli, sem tam zjistím, že doma není co jíst (bože Mirko styď se už!), peru nárazově, protože zjišťuji, že není co nosit, objevuji významná data až týden po nich (omlouvám se všem lékařům a ostatním kdo na mě čekali!), a hlavně..chodím domů spráskaná jako pes!

Nevím čím to teď je, ale mám prostě ten pocit, že je všeho nějak moc a mě je moc málo...
Ale dost o tom, už ses vykecala...takže jdeme na to. 

Dneska bych Vám ráda ukázala, jaké sůše, keksíky nebo tak něco, dlabu, když přijde krize, mlsná a nebo když běžím z práce do fitka a musím něco schramstnout, abych uklidnila kručící žaludek. ANO, vím, že to není dobře a taky vím, že bych se měla najíst před cvičením a po cvičení kvalitněji, než se jen odbít tímto...ale také neříkám, že je to teď pravidlem a že to dělám denně! 


1. Celozrnné sušenky s Havlíčkem:-) 

Vím, že je všichni moc dobře znáte (a kdo ne, ráda obeznámím). Tyto sušenky jsem dost dlouho bojkotovala a ani nevím proč. Možná pro to, že kdysi jsem nechodila tak často nakupovat do zdravé výživy a vlastně jsem ani neměla potřebu toto zboží vyhledávat. 
Zvědavost je ale mrška vytrvalá a tak když jsem na ně narazila v našem místním malém obchůdku za sympatickou cenu 25 Kč, šla jsem do nic. Jako první jsem zkusila grahamové a tak moc mi zachutnaly, že je aspoň jednou za nějaký čásek v šuplíčku a když není co, nebo jsou situace, které jsem popsala výše, vím, kam sáhnout. 
Chutnají mi všechny..ale ty grahamové upřednostňuji asi nejvíc. Jsou v krásném balení po 1 sušence, takže když si je šoupnete do kabelky, nemůže se nic stát (maximálně si z nic uděláte zobání jako já a budete vypadat velmi inteligentně, když si sypete sušenkový pudr do pusy...fakt dáma Mirko!)

2. Emco ovesné sušenky

Aaaa další klasika. Sice není na tom tak "dobře" jako jsou Havlíčkovy sušenky, ale když je krize (což u mě včera byla neskutečná...díky Emco), je to moje sázka na jistotu. Občas totiž není po ruce obchod se zdravou výživou a ani lepší alternativa a taky čas na to sníst něco super duper zdravého, plnohodnotného...Takže tak...Navíc beru je spíše jako dobrotu, kterou si dám opravdu jen občas a třeba pro mě to je hlavně v létě super věc u vody...kdy si mlsám na dece tyto sušenky...
Moje NEJ jsou určitě a na 1000% ty kokosové, v těsném závěsu ořechové a pak ten zbytek...
Musím ale říct, že jsem si ostatní příchutě nekoupila..většinou jsem je zkusila od kamarádky, přítele nebo tak. Nechutnají mi tak moc, jako ty dvě. 

3.  Sušenky NATURAL ze zdravé výživy

Nevím, od jaké firmy tyto sušenky jsou a ani je teď nemám zrovna doma (a vím moc dobře proč, protože bych je sežrala na posezení!) Jsou to různé druhy, moje nej jsou skořicové, které jsem mimo jiné avizovala v jednom starším příspěvku
Mají ale i amarantové, žitné, celozrnné..no...WOW, co vám mám říkat. Jsou nebezpečně "žravé" a proto si je dávám opravdu jednou za třeba....3 měsíce? Teď mám delší prodlevu ale to je na úkor třeba právě těch Havlíkových sušenek...prostě to střídám, podle nálady, chuti a potřeby. 
Tyto sůše ale můžu s klidem v duši doporučit každému. 
Navíc jsou super pro alergiky, určitě druhy jsou bez lepku, vajec, mléka...takže si každý přijde na své!

4. Sušenky a dobroty Nature line

Možná znáte, chutnali jste a víte. Já jsem na ně přišla teprve nedávno a jsem moc nadšená.
Nature Line prodává různé sušenky a plněné sušenky většinou celozrnné (ve většině výrobku je cca od 40-50% celozrnné mouky) a slazené fruktózou. Navíc, co mě na tom baví nejvíc je super mini pidi baleníčka, které si kupuji (zatím pouze 3x). Takže nejsem žádný expert a pravidelný nákupčí. Ale tohle mi moc chutná. Nekupuji tedy od této společnosti klasické velké pytlíčky se sušenkami (např. ceresky, diacocca apod.) ale kupuji si malinké pidi balení např. duetek, plněné sušenky nebo zázvorky. Tyhle balení jsou okolo 50 g a je to fajn krizovka. 
Navíc, chutnají neskutečně dobře, je toho málo a moji chuť na něco dobrého a zahnáni takového toho lechtání, kdy vím, že za chvíli začnu kručet, je to k nezaplacení. Což je vlastně další velké plus - není to drahé!!! Za duetky jsem dala 12 Kč, plněná sušenka - 8,90 Kč. Super ne? Mlska, není to žádný humus a ještě si přijdu na své...no super!

5. IKEA ovesné sušenky bez cukru

Další moje slabost. Když jedeme do IKEA, je to moje jasná volba, kterou udělám ihned po zaplacení (přece se musím něčím odměnit, když jsem si tak zaplakala při placení té nálože, která se nám úplně náhodou objevila ve vozíku). 
Díky bohu už nejsem v tomto nákupním zařízení tak často jako loňské prázdniny, kdy jsme s přítelem zařizovali byt. To  jsme zde byli i 3x do týdne, takže si to dovedete představit!
Složení vám bohužel teď osvětlit nemůžu, ale cenu ano...
Krásných 39 Kč! vím, bebečka stojí méně ale aspoň mám zde pocit, že opravdu jím vločky. Jsou to krásné sušenky jako ve filmu a k čaji jsou jednoduše boží!

6. BEBE rodinné

tak i na ně došlo...Ale chci aby nedošlo k omylu. Nejedná se o BEBE Dobré ráno, ty malé balíčky po 4 sušenkách. Jednu dobu byly mým každodenním kamarádem a já si říkala, proč furt nehubnu:-D 

Takhle, jednou za čas. Why not? Beru je jako sladkost a musím uznat, že už nechutnají tak dobře, jako kdysi. Teď mi přijdou přeslazené a nějak ošizené, takže pro mě už ne. 
Ale klasické obdelníčkové bebečka jsou nadevše! A zase...pro mě to jsou prázdniny, voda, deka, slunce a tyto sušenky na dece. Nebo výlet, vlak, autobus, výšlap a k tomu tyto sušenky.
Nějak mi to evokuje prázdniny a svačinky, které mi mamča chystala. Vždy přihodila něco takového. A protože tatranky už dávno nejsou mým šálkem kávy...tohle je pro mě číslo jedna! 
A  příchutě? Jemné (klasika), kakaové, mléčné a cereální. 
Tady nevím, miluju je všechny...


A tak to je vše přátelé (tádidadidááá, to jsem měl říct jááá)
Vím, že to dneska není nic extra super duper...ale tak to prostě  nefunguje. Myslím, že jím a snažím se dost. Nejím prasárny. Konkrétně dnes mám na prac. stole kubánský dort, kolegyně jde na mateřskou, tak se s námi loučila. Jí však nemám na něj chuť, koukám na ten krásný výseč dortu a nic! Včera v posilovně kamarádka upekla cheesecake a já nic, přítel si donesl koblížky a já ?? NIC! Synovec slavil narozeniny a dort? Jáá ne. Děkuji. ne že bych byla fajnovka, nebo chtěla být hnusná, ale prostě tyto věci mi nic neříkají. Nemám na ně chuť a nechybí mi...

Takže si myslím, že sem tam nějaká sůša mě nezabije...naopak mě jen posílí! 

Takže netřeba se hned ze všeho hroutit, jak jsem to dělala kdysi. Doufám, že jsem vás třeba inspirovala a nebo jsme se shodli? Máte to stejně? Které jsou vaše ty nej? A co vaše špatné zkušenosti? 

Přeji Vám krásný týden, ať vám to rychle uteče a je tady zase víkend!!!
Hezký den vám všem!
Vaše M.


foto zdroje: sxc.hu, opavia.cz, heureka.cz

Komentáře

Oblíbené příspěvky