Ořechový ráj, aneb také jsem objednávala z NUTSPREAD

Hezký pátek vám všem!!!

Jak jáá miluju páteční dny. Všichni jsou většinou dobře naladění s vidinou volného víkendu (ano, neplatí to pro všechny zaměstnání).
Dlouho jsem se se neozvala. Nebylo moc s čím. Moje nálada byla na bodě mrazu, odjela jsem na krátký wellness pobyt do hor, kde jsem seděla na lavičce s ortézou a berlemi v kufru auta...opravdu, pro mě velice chutný zážitek, ale tak co. Aspoň jsem se máčela v pivní lázni, ve vířivce a potila se v sauně. Co už!!
Bylo to fajn, člověk si odpočinul a noha se začala léčit. ALELUJA!
No...tento týden jsem už začala pomalu cvičit. V neděli to začala vyjížďkou na kole...no a pondělí a úterý věnované posilovně. 
Je fakt, že můj úpon se při některých pohybech stále ozývá, takže teď jsem si dala 3 dny pauzu a o víkendu se půjdu protáhnout na bazén. Přeci jen je to lepší pohyb pro tak poškozené vazivo. 
Ale je to k vzteku. NEvydržím sedět na místě a nic nedělat. Berle jsem nepoužívala...jen chvíli. Vyučila jsem ortézu kterou jsem si buďto vázala kolem stehna hned pod zadkem a nebo jako hezkou mini sukýnku přes kyčle...tak byly kyčle stažené k sobě, tím i úpon byl zpevněný a já si pajdala zvesela dál. 

NO, ale teď už k věci. 


Od minulého týdne jsem už dostala vztek. Mé jídelní návyky zase spadly bůhví kam hluboko, ne-li na samé dno. Stálo to za starou belu a byť jsem se snažila jít na to od lesa a jíst zdravě, nedařilo se  ajá začala postupně přibírat na váze. Zprvu mi to nepřišlo, ale poznám na sobě změnu.
Nikdo jiný si nevšiml, ale já se cítila nějak divně a tak jsem stoupla po dloooouhé době na váhu...a jo!! Dvě kila jsou tu a já si připadala jako nafouklý balón.
ANO, teď si řeknete, že POUHÁ dvě kila..ale necítila jsem se dobře. Byla jsem jakoby oteklá, nepohyblivá a .."neforemná?" 
No..prostě jsem se rozhodla přistoupit k další změně, kterou musím zkusit, abych přišla na to, co mi sedí a tak jsem se obrátila na jednu osůbku, která mi s tím vším pomáhá...
o tom ale příště a doufám, že budete rádi a budete mile překvapení :)

No a jelikož sleduji všechny blogy mých oblíbenkyň...všimla jsem si, že spousty z Vás si objednávají různá ořechová másla z velmi sympatické stránky NUTSPREAD.cz
No to bych to nebyla jáá, abych  to taky nezkusila, no ne? A tak jsem do toho šla !!!

ZDE JSOU MÍ NOVÝ MILÁČKOVÉ....MILUJU JE!
Všechny verze jsem si koupila v nejmenším balení a neslazené. Bez ničeho...jen čisté ořechy a semínka.

Zkusila jsem tyto: 

1. Máslo ze slunečnicových semínek

Jako první jsem ochutnala toto. Jako jediné mi přišlo ve skleničce. JE krásně husté ale ne příliš. Vždy jsem si jen lízla, protože se známa vím jak by to dopadlo a věřte mi, byl to boj!
Chutnalo mi moc. Dovedu si to představit na opečeném toustu s troškou medu, ale ještě jsem to neudělala, hold, režim je režim.

2. Máslo z kešu

Na tohle jsem se obzvlášť těšila. Viděla jsem kolik z Vás si objednalo celý kilový kyblíček a pořád jsem váhala, jestli do toho taky jít. Vypadalo to tak chutně, ale kdo ví, jak mi to bude šmakovat.
JO, bude a jsem ráda, že jsem si to kilo neobjednala. Asi bych to nezvládla.
Zbylé tři máslíčka mi přišly v plastových dózičkách. Po jejím otevření jsem barbarsky olízla víčko...
Viděla bych to nějak takto -->
zdroj:http://prsguitars.com/

3. Máslo z lískových oříšků

No...zde jsem teda nečekala nic zázračného, i přesto že lískáče patří mezi mých TOP 3 ořechů (arašídy, lískáče, vlašáky). 
A dostalo mě. Lehce nasládlé, tekuté, voňavé, krásná barva...Bože..to jsem si neměla udělat. To je trápení..fakt že jo. Je nesmírně dobré a hned jsme si ho v týdnu šoupla na ovesné lívanečky a doufám, že mě nikdo u toho neslyšel, protože by si mohl myslet, že se v našem bytě cpe prase nebo tam jsou orgie...těžko říct!!
TAKHLE si představuji ráj na zemi a perfektní start dne!!!

4. Máslo z vlašských ořechů

Do jiných ořechů jsem nešla. Burákové máslo důvěrně znám. Byť asi jednou zkusím i to jejich. vypadá krásně a ta konzistence mi imponuje..to je fakt!
Para ořechy mě moc neoslovují ani ve svém "pevném stavu". Jsou dobré, ale jsou dost "olejové?" nebo jak to nazvat a nemyslím si, že to bude pro mě to pravé ořechové...doslova!
Takže mé zamilované vlašáčky. 
Jsou na stejné úrovni jako lískáče. Opravdu mňamózní! Mírně sladké, má hustší konzistenci ale chvilka v mikrovlnce to napravila. Má hrubší strukturu..tím chci říct, že není úplně smooth. Ale ničemu to nevadí. 
Jediné malé pidi mini bezvýznamné mínus mu musím dát. Nedá se ho sníst příliš. Jde znát, že jsou rozemleté i se slupkami. Proto je po větším množství máslo jakoby trošičku nahořklé? Nebo...trošku to "drhne" v krku. Nevím jak to poznat. Možná je to jen můj pocit...ale  když jím vlašáky v celku, po pár kouscích mám tentýž pocit. 

Takže tak, ale ničemu to nevadí. Aspoň mi ještě vydrží!

To je všechno, co jsme si objednala. Už se těším, až vyzkouším něco jiného. Třeba kombinace s kořením a nebo mix ořechů a semínek? Uvidím, co si zase vymyslím. 
Každopádně pro Vás, kdo ještě váhá, zda si něco z NUTSPREAD objednat....neváhejte už ani minutu! 
Fakt je to ztráta času! Pokud máte rádi PB a ořechy celkově, tohle vás nemá šanci zklamat. Mě teda ani trošku. 
Myslela jsem, že vám tady udělám recenzi jako cumel, tedy že i něco bude špatně a budu moct porovnat, co bylo nej a co ne. Ale nejde to. Nemůžu říct, co bylo
nejlepší a co ne. Ať se na to dívám jak chci...nejde to!

Takže  užijte si krásný podzimní víkend. Nezapomeňte si změnit čas, aspoň budeme spinkat o hodinku déle :-) 
Udělejte si krásné víkendové snídaně, protože jsou vždy nejlepší a dělají den krásnější! 
Mějte krásný páteční den, 
Vaše M

Komentáře

Oblíbené příspěvky