Nákupy V.

Přeji den vám všem!...


Řeknu vám, život je samé překvapení (ano Mirko, jsi opravdu génius!)
Jáááá nechci být nemocnááá ....
Včera jsem byla opět u lékaře, protože co? ANO, můj stehenní úpon stále zlobí a zlobí a prostě se nechce zahojit. Sotva mám pocit, že je to v pořádku. Udělám jeden prudší pohyb, a je to tam zase.
DOBŘE, budu upřímná, ještě za celou tu dobu to stále NEBYLO v pořádku, ale to bych to prostě nemohla být já, abych to nechtěla hned a všechno okamžitě!
NO a výsledek? Jsem doma na nemocenské...ano ano...Je to pro mě strašný nezvyk a vůbec nevím, co dělat. Ale...pár výhod si to přece jen našlo. Sice nemůžu chodit. Respektive, neměla bych chodit vůbec, jen to nejnutnější...takže záchod, jídlo, koupelna...to jsou moje trasy. Vlastně, co víc člověk potřebuje co? No, je to chabá útěcha, ale co už :-(

Hrozně moc mi chybí cvičení..jakékoli. Ale bohužel, všechno mě bolí :-( Kolo, běh i bazén...nemluvě o posilovně. ANO, můžu sice cvičit jen na bříško či celou horní část těla...ale není to ono, když se člověk nemůže pořádně rozehřát a ....prostě potřebuju k tomu nohy :-D Ať už to zní jakkoli!

Když už nic, tak jsem aspoň zkoukla celou třetí řadu American horror story, jednu sérii Přátel a vypila tak 3l zázvorového čaje s citronem. 
Člověk si aspoň trošku odpočine a přijde na jiné myšlenky. Vypadne z toho nekončeného kolotoče. 
Kdyby u toho ještě mohl cvičit a něco dělat...bylo to super, ale to už bych byla zase moc rozmazlená a takhle to rozhodně nejde!

No ale ...zase jsem nakupovala! To víte, ty obchody jsou lákadla a já jednoduše neumím odolat.
Proto se o své nákupy a dary, které jsem dostala, s vámi podělím...




Jako první je sojový nápoj PROVAMEL s příchutí vanilka...
Můžu říct, že mě teda nadchnul. Vypila jsem ho sama během dvou dnů. Je příjemně nasládlý, voňavý po vanilce a dodá třeba ovesné kaši super chuť.
I když, mě to bylo celkem jedno, pila jsem ho rovnou z krabice..jen tak do skleničky...prostě mňamka!

Alternativy mléka si nekupuji moc často, většinou je dostanu darem nebo si je koupím v akci apod.
Zde tomu nebylo jinak. Koupila jsem ho v tescu a krabička vyšla na 30 Kč.



Jako další je překvááápko? Ano, další sojový nápoj, pro změnu čokoládový.
Tahle plastová lahvička byla právě ta druhá forma, jak k mlíčkům přicházím. Od maminky jsem dostala super duper balíček s dobrotama jenom pro mě!
Měla jsem dvě tyto lahvičky a skutečně nám přišly k duhu.

Manžel (panebože fakt manžel jo?ufff) měl v tom období antibiotika a tak nemohl mléko a mléčné výrobky. A jelikož z nás dvou je on buchtový, ráno bez kakaa prostě nebylo ono!

Tento nápoj to krásně vyřešil. Byl dobrý, ne příliš sladký.
Cenu bohužel nevím. Ani vlastně nevím, kde to mamka zakoupila ale stálo to za to!



Tuhle dobrotu miluju. Kupuju si ho sem tam v Globusu. Zatím jsem ho nikde jinde neviděla, respektive. Moc jsem po něm nepátrala.
Minule jsem měla vanilkovou alternativu a moc jsem si pošmákla.
Tady to nebylo jinak.

Přítel normálně tyhle věci nechce, nejraději má ovocné jogurty jako jsou Floriány nebo Activie, ale jedno ráno mi "čmajznul" tuto věcičku a mlaskal, až mě vzbudil!



Tento sojový jogurt ale zase takovým hitem nebyl, aby to pořád nebylo jen samé vychvalování.
Je to sojový jogurt s ovocem. Dole v kelímku byla směs ovocného..čehosi. Bylo to zelené, takže to vypadalo jako rozmixované kiwi (jistě, u kiwi to ani neleželo). Uprostřed čistý sojový jogurt a na vrchu bylo ovocné želé - mango, mandarinka apod. Želé bylo tuhé, takže jsem ho "sundala" v kuse z jogurtu jako škraloup a snědla tak nějak zvlášť.

Jogurt byl na mě příliš sladký a přeumělizovaný? Prostě přecpaný vším...měla jsem pak divnou pachuť v puse a nebylo to ono....


Zde není co dodat. Štíhlé nudle od Šmakouna jsou prostě nejlepší. Tento balíček mi vyjde na dvě porce a jsem z nich naprosto unešená. Moc mi chutnají na jakýkoli způsob. Takže to opravdu stojí za to!

No a když už Šmakounovy nudle, tak rovnou šmakouna samotného.
Můj milovaný meruňkový...prostě to je moje srdcová záležitost. Když jsme u toho, nepřijde Vám, že je trošku jiný? Mi přijde, že tam jsou větší kusy meruněk.

No a pak hlíva ústřičná, ten taky nemá chybu. Opekla jsem si ho, k tomu salát a kuskus, mňam mňam...

Přírodní šmakoun ještě na mě čeká a uvidím, co s ním udělám ..nějaký nápad?

Na závěr ještě tato čokoláda. Tahle je původně pro mou drahou polovičku. Nicméně, ve svém jídelníčku (k tomu se dostaneme ještě příště) jsem měla například na svačina kostičku čokolády a jogurt, takže jsem sáhla po této.

Určitě většina z vás uhodla, že tato je z Lidlu. Můj věčný společník.
Je výborná! Já absolutní nečokoládový člověk, který nemusí nic s čokoládou...uznávám, že tato je opravdu dobrá.
Hned teda po té s mořskou solí...



Lidičký, jdu se odbelhat, jako Žofré do kuchyně, kde si spíchnu nějaký ten oběd, abych se s ním odbelhala na g
auč a pokračovala ve smršti Přátel!

Juchůůů, ať žije pohoda, lenošení a nic nedělání...

ha ha ha...super Mirko, sarkazmus si sluší.

Tak papapa a hezký den,

Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky