Nákupy číslo IX. aneb, stále žiju a stále jím

Zdravím Vás lidičky,

zdroj: hubnuti-bez-blbnuti.cz
nebudu Vás zatěžovat mou odmlkou ani není třeba zde cpát nějaký alibismus.
Za prvé, pochybuju, že si někdo všiml a  za druhé, i kdyby, nikoho to netrápilo :-)

takže, jdeme na to. Za tu dobu, co jsem státnicovala, stěhovala se a řešila složitější životní situace (tak přece jen troška sebelítosti se zde propašovala), jsem také i pilně vařila, pekla a hlavně NAKUPOVALA.
Dnešní seznam bude z mého nově objeveného eshopu veganza.
Určitě hodně z Vás zná Kateřinu Blazcikovou a její úspěchy, práci a dokonalou figuru.

Nakupuju pořád...příjde mi, že teda místo oblečení apod. to je jen jídlo. novinky na trhu, zdravá výživa apod. Už mi to leze nejen na mozek ale i peněženka trpí, což je ta méně vtipná zpráva...

Ale tak pojďme se na to podívat :-)


¨
DIET PASTA - Veganza store - musela jsem je taky ochutnat, protože mě neskutečně zajímalo, jestli budou dobré jako např. rýžové těstoviny nebo tak něco. Moc mě překvapily, jak dobrou a chutnou konzistenci mají. Připravila jsem si je a snědla je najednou na obědo/večeři, kdy jsem nestíhala jíst. Opravdu dobrá volba!!
MILUJU RIO MA|RE...opravdu, kdykoli, jakkoli, je to moje oblíbená plechovka s rybkou a dávám si to moc ráda. Když jsem objevila u nás v zapadnutém obchodě s potravinami tuhle dobrotu...neváhala jsem. Otevřela jsem ten ráj a sežrala to jen tak s chlebem na posezení! NEMĚLO TO JEDNOU CHYBIČKU!


Další novinka...tedy alespoň pro mě. MILKO a jejich série řeckých netučných jogurtů. Nejen, že mají krásný nový design, ale ještě i další příchuť. Meruňka s medem mě nadchla a bylo to více než vynikající. 
P. S ano, je to můj pracovní stůl v práci :-)



ááá máme tady nákup ve zdravé výživě. Zkusila jsem rýžový dezert a moc mě překvapil. Byl ne příliš sladký a byla to fajn dobrota na sváču. Ale...za 18 Kč si ho denně fakt kupovat nebudu...


Další dobrota z veganzastore. Zkusila jsem i tuto značku nudlí a musím říct, že mi připadala asi lepší. Byla taková méně tuhá? Neívm, jak to vyjádřit, jinak si jsou nudle velmi podobné a opravdu padnou do super jídel - většinou bych asi volila "čínu" než třeba jako klasické špagety bolognesse ale prostě je to bomba řešení pro těstovinové jedlíky, kteří si hlídají váhu ;)


Silken tofu jsem si zvala rovnou dvakrát, protože jsem si byla 100% jistá, že mi bude více než chutnat. A měla jsem pravdu. Ráno rozmixovat s banánem a pár rozinkami a lahodný dezert byl na světe. Moc jsem si pochutnala !!!


Kokosová mouka čeká až si pořídím troubu a pak z toho budeme kouuuuzlit. Mňam, moc se těším!

 Taktéž chleba...bohužel, při stěhování jsem nedomyslela sporák a tak teď čekám, až bude nový.

Zkusila jsem také ALPRO rýžové mléko, protože jsem zjistila, že klasické kravské je sice super, ale častější konzumace mi nedělá moc dobře. Rostlinné mléka mi nedělají problém a tak jsem šla do rýžového. Pro mě je to zatím asi favorit. 


No a kapky Stévia ...to je vynález! Sladí perfektně, opravdu stačí pár kapiček a jídlo je dost sladké. Takže vydrží a jejich nákup se více než vyplatí. Bez kalorií, bez výčitek...ježiš, to je jak z nějaké reklamy!!!


No, je toho dost a to tady ještě není všechno! Nastřádalo se toho požehnaně, ale když mě to tak děsně baví! Doufám, že jsem vás třeba něčím navnadila, zaujala nebo dala typ/tip? (sakra) na nákup něčeho dobrého na zub. 

Mějte krásný den, snad ty pařáky přežívate v pohodě. 
Já si právě zacvičila a měla jsem dojem, že to se mnou sekne! 

Krásný den Vám všem. 
Vaše M

Komentáře

Oblíbené příspěvky