Nakupování zas a znova

Ano, je to tak. Nesnáším nakupování oblečení, kosmetiky..obzvlášť se mi nelíbí nakupování bot. Ale jakmile vlezu do zdravé výživy, super marketu, oddělení s jídlem Marks&Spencer, jsem spokojená a dokázala bych tam trávit hodiny za neskutečně vysoké ceny.
Máte to taky tak? Šílené...trošku je nevýhodná finanční stránka věci, ale tak to chodí. V obchodě Vám prostě za pěknou písničku nákup nedají. Sice jsem to nezkoušela, ale nějak tuším, že to tak bude.

Tak, abych Vás případně zase inspirovala, podělím se s Vámi o mé nákupy a dojmy z nich.



Celkem jsem si oblíbila "bio" oddělení v Albert hypermarketech nebo supermarketech. Není to vůbec špatné a já si vždy "vyčíhnu" tu správnou akci na správné zboží. Párkrát to byla krabička s Ječnými lívanci nebo Jáhelníkem. Teď jsem si nadělila medové pukance, které si dávám do jogurtu nebo tvarohu a jsou moc fajn, jemně osladí...prostě takové lepší burizonky. 

Nákup opět tamtéž. Celozrnné kolínka měli v akci za nějakých 26 Kč, což je příznivá cena, celkem. Takže jsem si sáček pořídila. Dnes je mám konkrétně na oběd s hlávkovým zelím a uzeným šmakounem. Už ať je obídek!!!!

A zase sleva (ne že bych nakupovala jen ve slevách, ale když jsou, proč toho nevyužít, no ne?). Kuskus a obzvlášť ten celozrnný je celkem drahý. Běžná cena za 500 g je 57 Kč. Tady byla za polovinu. 

A mé "poprvé" s Dobré z ovsa. A výsledek? Propadla jsem těmhle granulkám! Jsou jemňounce sladké a já si na nich pochutnávám moc ráda. Jak v jogurtu s tvarohem, tak klasicky s mlíkem a je to opravdu moc dobré. Viděla jsem je v kakaové verzi a taky s brusinkama. Možná, že na tyhle varianty taky jednou dojde. 

A další dobrota z Alberta. Müsli kolečka s rozinkami a medem. Jsou slaďoučké, to ano a asi nějaký žádný ultra light mls to nebude. Ale mě poslouží tento pytlík na 2x. Vždy si vezmu pár koleček k čaji nebo ke kávě místo svačiny a je to fajn. Cena i po slevě není žádný zázrak. Ale normálně bych si je nekoupila 100%. Takhle to celkem jde a mě to udělalo radost. 

Nikdy jsem si müsli nekoupila jinde, než u Mixit. Došli mi ale vločky, na Mixit jsem neměla náladu a tak při běžném nákupu jsem se zasekla u regálu s müsli a místo obyčejných vloček jsem šáhla po tomto sypaném s čokoládou a ořechy. Není vůbec špatné. Samozřejmě si ho dávám méně, než klasických vloček, ale jako příjemná změna to bodne.

Mno a toto? Opravdu miluju tyčinky z Lidlu - mandlové a sezamové. Jsou to tyčinky s medem a cukrem. Já vím a dávám si ji opravdu jen výjimečně. Například jednou za 2-3 měsíce.Takže když jsem viděla, že v řeckém týdnu mají tyčinky z LÍSKOVÝCH OŘECHŮ, neváhala jsem. Málem jsem ji teda propásla. Do Lidlu jsem se dostala až PO řeckém týdnu, ale přece jen jim tam nějaké to zboží zbylo a tyčinky byly mezi tím. Koupila jsem si dvě. jedna padla na snídani s jogurtem. Druhá v práci na svačinu mezi snídaní a obědem. Moc jsem si pochutnávala. Opravdu skvělá, skvělá, skvělá. Ještě, že není v běžném sortimentu, jinak by moje peněženka hodně plakala. Jedna totiž vyšla na 35 Kč. 


No a co? Vyzkoušeli jste teď něco nového? Dobrého? Nebo naopak máte špatnou zkušenost? Podělte se o Vaše varování či doporučení. 
Každopádně nezmrzněte, opatrujte se a brzy...
Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky