Nakupuji jídlo...zase!

Krásný páteční den Vám všem!

Venku se zase hlásí léto, konečně. Už mi bylo celkem chladno.
Včera ráno bylo 7°C. Jako že, slovy - sedm stupňů! Neskutečné! Takže, ne že by mi to vadilo (protože to znamená jediné - za 4 měsíce jsou Vánoce), ale ještě bych pár dní slunce snesla. To je fakt.
Zpět ale k tématu.

Zase jsem se hecla a konečně se dostala k nákupu věcí, které jsou neskutečně dobré a o které se chci s Vámi podělit, třeba získáte typa na to, co si pořídit domů a ukuchtit něco dobrého.

1. Nápoje od Nutramino - jsou skvělé. Sem tam si po fitku dám nápoj s BCAA (jasně Mirko, jak kdyby ti měl pomoci) a někdy si jen tak pochutnám na dobrém pití, když jdeme po práci na túru a jsem grogy, potřebuji trošku nakopnout, napiju se dobroty.



Tady mám borůvkový s BCAA a potom zázvor a zelený čaj. Ten byl perfektní. Moc mi chutnal.
Měla jsem ještě Mojito, což vychlazený byl naprosto luxusní a potom jsem ještě ochutnala ve fitku: Pomeranč ten byl klasický. S BCAA jsem měla vodní meloun s jahodami. A skvěle osvěžující byl i s Limeta s okurkou.
Nápoj obsahuje kofein, Taurin a různé vitamíny (E, C, B6, B12 atd.) U nás ve fitku jsou ty klasické za 35 a s BCAA 39 Kč.

2. Mléčné výrobky zbožňuji a tady jsou mí favoriti. 
Řecký jogurt s 0% tuku od Milko - v Kauflandu teď měli akci, 1 kg za 60 kaček - no nekup si hned 3 kýble. YES!
No a cottage, který bych taky mohla jíst na kila. Mám ráda tento od Milki a nebo je ještě skvělý v LIDLU od Piko. To jsou stálice mé lednice, (Mirko, ty poeto...). Cottage většinou chytím v akci od 10-15 Kč za kelímek.

3. Organic protein pasta. 
Tyto těstoviny jsou vyrobené buďto z černých fazolí a nebo je koupíte ve variantě ze zelené sóji. Ze sóji jsou to Fetuccine z fazolí jsou špagety.
Ochutnala jsem již ty zelené - měla jsem z toho 2 porce. balíček má celkem 200 g. Obsahují 42% bílkovin a opravdu jen velmi málo sacharidů. Jelikož těstoviny jsou asi jedna z mých nejmilejších příloh, jsem ráda, že můžu sáhnout po těchto a přitom si nenavýšit kalorický příjem o brutální čísla.
Škoda jen té ceny, tento balíček vyjde na cca 75-80 Kč. Jak kde.

4. Iswari dobroty:
Nakoupila jsem v jednom eshopu super věci za fakt maličkou sumu, byly totiž všechny s prošlou expirací, což si nemyslím, že je u těchto sušených výrobků až takový problém. Expirace byla do konce 8. měsíce, takže ještě je chvilku čas a cena lahůdková.
jako první - snídaňová směs od Iswari - Maca,Jahoda s Moruší. Kdysi jsem si od nich pořídila zelený ječmen a banán. Na ní s láskou vzpomínám. byla to dobrota do jogurtu a tvarohu. Mňam!
Tato je jiná, jahody v ní moc necítím, zato Moruše je perfektní, sušená a krásně slaďoučká. Dávám si na horu na kaši nebo do tvarohu.
No a pak jsem si pořídila samotnou Macu Peruánskou. Její sladká vůně mě dostala. Čekala jsem, jaké to bude. Trošku to chutí do karamelu bych řekla. Používám nejraději do koktejlů. Třeba kefír, ovoce a lžička Macy udělá opravdovou dobrotu. Zkusili jste?

5. Kokosová Bio mouka:
Další super věc na pečení, když nechcete používat klasickou mouku. Kokosová mouka je zvláštní svou extrémní savostí, bych tak řekla. Mám již asi podruhé nebo po třetí v kuchyní a vždy musím dolévat do těsta tekutinu, protože kokos mi to všechno vycucá! Ale je to super. Miluju kombinaci tvarohu a kokosové mouky, kdy je buchta krásně vláčná a voňavá. Nebo palačinky jsou tady super. Ještě když je opečete na kokosovém oleji = RÁJ.

6. Zero sirup od Myprotein:
Zero sirupy mám ráda, nejdříve jsem se jim bránila (ostatně jako všemu co právě "frčí" - Pán prstenů, Harry Potter, pokemoni...blablabla..stejně to chceš!) ale po prvním ochutnání, kdy jsme dostala pár lahviček k Vánocům a pak k narozeninám, bylo jasno.
Mám ještě čokoládový a měla jsem od Myprotein ještě příchuť butterscotch a ta byla epes ráde!
tento je kokos a ananas. Trošku mě mrzí konzistence, která je opravdu nelichotivá. Taková....jak řekl můj manžel - snoplíková! Fuj...ale jinak, chuť super. Osladí, osvěží a doladí jídlo k dokonalosti.

Když bych ale měla porovnat, tak co se týče těchto sirupů, za mě je nejlepší značka Bodylab Zero syrup. A jejich kokosový? YES PLEASE! Takže když budete uvažovat o nákupu - sáhněte raději v této značce a nemůžete udělat chybu!

Takže ochutit jídlo si máme čím, tak jdeme do toho, snad budu moci ukázat pár receptů s těmito pomocníky v akci.

Krásný slunečný pátek Vám všem, 
Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky