Jídelní okénko XVII.

No a je to tady. Měsíc říjen ve mě evokuje listí, které šustí pod nohama, vůni čerstvého deště a ranního mrazu. Evokuje to ve mě červenou a žlutou barvu, horký čaj s citronem a maximální množství skořice v čemkoli to jen jde. Taky najednou objevuju v prádle čím dál častěji hrubé fusekle, vytáhly jsme na gauč jemné "chumlavé" deky a najednou všude svítí svíčky všech barev a vůní. 
Jo..miluju tohle roční období...ostatně, které ne? 

No a jasně, podzim si žádá dobré jídlo, sem s ním...
Miluju fazolky, kdo mě zná dobře a to můj manžel asi jo, tak ví, co nesmí chybět v každém nákupu, obrovské pytle mražených fazolových lusků. Tady jsou s chilli kukuřicí z konzervy. K tomu omeleta z vajec s ovčím sýrem. Rychlovka a velká dobrota. Pak následoval ještě jeden chod...Malý dezert ;)
Dovolená na Slovensku - praktikujeme ji každý rok a každý rok tvrdím, že lepší dovča není.
V LIDLU jsem objevila tento smetanový bilý jogurt. BOŽE! TAK dobrý a jemný jogurt jsem nejedla ani nepamatuji...
Kdo žijete na Slovensku...závidím...

A když bylo na Slovensku daleko do večeře, bylo potřeba se najíst..
RAW krekry se sučenými rajčaty, olivy a parenica.
Bože..jak krásně se dá papat i na dovči...
No a když jsem byla na Slovensku, musela jsem zkusit pověstný LAVAŠ chleba...a jo, je to božská mana!
Udělala jsem si z něj hned několik věcí, ale o tom jindy.
Tady je moje pizza - s rajčatovým protlakem, žampiony, kukuřice a ovčí sýr.

Miluju batáty, kdyby nebyly tak drahé, jedla bych je pořád. Tady jsem využila akce kdy bylo kilo za 29 Kč.
A tady si dávám dobrotu...Batát z mikrovlnky se skořicí a na něm krémík z mandlového proteinu, trošku vody a PB2.
Och...mé srdce zaplesalo...
Ano...podzim = dýně.
Pečená dýně, sýrové korbáčiky (uzené) a k tomu dip ze zakysané smetany.
Jednoduché, levné a děsně moc dobré.
Dýni si ráda kořením solí, pepřem a ještě troškou chilli. Má to grády.
Tohle je děs fotka, ale mám-li být upřímná, byla to skvělá večeře, kterou jsem prostě večer bez světla musela blejsknout takhle!
Co to mám?
Ano, překvapivě fazolky s porkem, pak je tak kyselé zelí, okurka, 2 vajíčka, 1/2 klobásky a zbytek ovčího sýra.


 A co Vy? Skládáte si třeba taky takto jídlo na talíř? Ala...všechno na co mám chuť a šup tam s tím a nebo si připravujete jídlo na míru?
A co ten podzim? Odráží se u Vás na talíři?

Mějte co nejkrásnější den.
Vaše M.


Komentáře

  1. Já se neubráním - batáty na sladko? Bleeee :D Jednou jsem to zkoušela a vůbec mi to nechutnalo, vůbec. Jak kdy, někdy na co mám chuť, někdy si nečeho navařím kotel a jím to celý týden :) Jasaaan ♥ Skořice, perníkové koření, věci na zahřátí, jablka, čaje 2-3 denně. Korbačíky teda naprosto miluju ♥ Pizza je vždy super, ať je z jakéhokoliv těsta :)

    Užívej krásného podzimu ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky