Vánoční veselí - jídlo, novinky a tak...

Neuvěřitelné, že přesně za dva týdny už se pomaličku budeme chystat na večeři. Tedy...aspoň ty rodiny, kde jsou malé děti a chtějí večeřet nejlépe v pět odpoledne, protože příjde Ježíšek. 
Děsně rychle to letí, i když, ohlédnu se zpět a musím uznat, že těch 330 dní (cca) dalo zabrat. Co všechno jsme stihli a co ne? Koho všechno jsme viděli, s kým jsme se sešli, co nového zažili, viděli a snědli? 
Je toho pekelně moc...a o Vánocích to jen a jen víc voní, rychleji utíká a nějak si to více uvědomujeme...

A tak nějak častěji sedím s čajem v ruce a čučím na osvětlený stromek a cítím ten vděk, tu pohodu a klid. Myslím na krásné chvíle, které nás letos potkaly a třeba ještě potkají. Užívám si vůně svíček teplého oblečení.

A vytáhla jsem vánoční talířek, misku a formu na koláče (kterou stejně používám celý rok) a peču si dýňový koláč a dám si k tomu čaj s mlékem..prostě. Klid a pohoda.
A peču cukroví s radostí, ani se už nevztekám, když mi něco nejde (a ne, ještě mi není stodvacet let, aby mi to bylo všechno jedno) ale naopak u toho poslouchám vánoční album od Sia a je to boží relax.
A jím poslední letošní dýně. Už jsou to jen malinkaté Hokkaido, ale jsou ještě moc fajn a já si je užívám, jak jen to jde.S pečeným kuřátkem a celere. Jogurtovým dipem..
Manžel nás zná a ví moc dobře, jak ráda piju v tomto období čaj a tyhle jsou úchvatné.
Černý čaj s praženými mandlemi anebo s jablky a skořicí, bílý čaj s pomerančem...no, je jich tam asi 6 druhů a jeden lepší než druhý. A navíc - ta krabička :-D
Je nám 28 let a stále si dáváme Mikuláše do punčochy. Děláte to taky, že jo?
Můj "Mikuláš" mě zná ze všech nejlíp a tak ví, co mi udělá radost...
Třeba přepuštěné máslo - Ghí.

A nebo dokonalá kombinace vánočního ořechového másla od Nutspread?
Vanilkový rohlíček? JAKO...RILY?
ANO- je to tak tak...a radím, neotevírat...Fakt ne...
Složení - božská mana!
Kešu máslo, máslo z vlašáků, kousky vlašských ořechů a vanilka.
Výsledek? Nejlepší cukroví EVER!
No..a protože hořká.
Protože LINDT.
Protože do horké kaše...
Protože to je láska a vášeň v jedné kuličce...



Drazí moji. 
Neváhejte ani jeden den. Užívejte vánočního času každým douškem. Každá melodie, světýlko, plamínek, vůně, film, jídlo, koření a horký čaj...to všechno jsou maličkosti, díky kterým to bude svátek po celý adventní čas. 
Miluji to. 

Povídejte a podělte se i vy. Mikuláš? Dostáváte? Dáváte?
Pečete? Co nejvíce rádi?
A co si dopřáváte jen v tomto období Vy?

Mějte krásný adventní týden. 

Vaše M.

Komentáře

  1. To je krásný článek ♥ To je hezké, že si furt dáváte mikuláše :) Já taky dostávám od mamky nějakou tu drobnost :) pečení taky miluju ♥ ráda posedávám u seriálů a piju čaj :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Já se letos na Vánoce fakt už těším. Jako přijde mi, že teď ten poslední týden asi nezvládnu. A to je teprve v pondělí poledne. Už se těším, až si na Štědrý den sednu, naliju si alkohol a celkově budu relaxovat s rodinou. Holt to je daň podnikání, kdy chtějí mít všichni všechno hodně brzy. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky