Má proměna. Aneb....jak šel čas.

Zdravím Vás všechny!

Doufám, že aspoň někdo si můj předešlý (první) "kec" přečetl a tak abyste si jej mohli dokreslit i tím, jak to si tak vypadalo. Ukážu vám pár fotek z mého alba.

Takže startujeme v roce 2006. Zde je nějakých těch 97 kilo. Byla jsme na dovolené v Německu a vlastně bylo to podruhé v životě (a zatím naposled), co jsem u moře byla.
Rok 2006
No, jak sami vidíte. Není to nic moc. Ale tehdy jsem to vůbec neřešila. Bylo mi celkem všechno jedno a musím říct, že svým způsobem to bylo velmi svobodné období. Ještě abych to všechno dokreslila. Protože jsem často slýchala: "ale prosimtě, to není tak hrozné". Asi to tak nevypadá. Jsem dost vysoká. Mám 173 cm. Takže pokračujeme. Rok 2007. To jsem po už skoro rok chodila se svým přítelem (ten stávající).
Rok 2007
No a pak už jsem to jen maskovala oblečením. Nosila barevné účesy a s přítelem se ládovala pizzou, kdykoli to jen šlo. A pohyb? Ten jsem znala jen 1x týdně a to na hodině povinného tělocviku = volejbal. WOW!
No a rok 2008 je ten, kdy byly změny vidět. Toto je můj výlet do Paříže. Na následující fotce můžete vidět, že už mám menší džíny a váha šla o kousek dolů.
Rok 2008
Rok 2009 se nesl v duchu svatby mé sestry. V březnu, na první jarní den do toho praštila a v té době už má změna byla dosti viditelná a mě "hrabalo" v největším měřítku. 
Rok 2009 - svatba mé sestry



Rok 2009
Následující rok jsem se chystala na maturitu. Nechala jsem si růst vlasy. Od ledna 2010 jsem se přestala stříhat. Moje změna už byla velmi viditelná. Možná to z fotek tak nepůjde znát. Ale najednou oblékala trička velikost S namísto XL a kalhoty padly z 46 na 40.
Rok 2010
Roku 2011 jsme s přítelem slavili pětileté výročí. Moje vlasy už byly dlouhé a já se nějak zastavila ve své fyzické proměně.
Rok 2011
Další rok jsme jeli snad na naši první opravdovou dovolenou a to na Slovensko do Tater. Zde se blížíme finiši. Na této fotce mám 71 kilo. Vím to přesně protože v tento den jsem byla na lázeňské proceduře, kde jsme se museli i zvážit. Takže ...voilá!

Rok 2012 - Slovensko
No a loňský rok...Ten se nesl v duchu rekonstrukce bytu. Na této fotce (asi chápete, že nebylo nutné přidat smajlík) jsem dělala čerta mým dvěma synovcům (Honzík 5 let, František 2 roky). Zde moje váha ukazuje 67 kilo. Je to 6. prosinec a já jsem od 7. listopadu začala cvičit s Jillian.

Rok 2013 - jsem to skutečné já:-)
Tak takhle nějak vypadala moje proměna za sedm let. Možná vám to nebude připadat nějak dramatické a velké. Ale věřte, že pro mě je to kus cesty na který jsem opravdu pyšná. Vydržela jsem, i když to mnohdy nebylo správné a já své tělo neposlouchala. Neslyšela jsem, že muselo hezký dlouhý kus cesty trpět. Teď mi to občas vrací. Ale snažím se, teď vnímat jen to, co já sama potřebuji. 

V dalším příspěvku mám v plánu ukázat vám, jak se měním díky cvičení. Zase to není nic extra...ale o tom to je. I když změny nevidíme okamžitě a tak rychle jak bychom chtěli. Neznamená to, že nikdy změna nenastane

P.S ty smajlíky neberte nijak osobně. Zatím nevím jestli chci, aby bylo zřejmé, kdo jsem. Stačí, že to budete vědět, aniž byste viděli mou tvář. 

Děkuji Vám všem a přeji hezký zbytek dne. 

Vaše M.

Komentáře

  1. Je to úžasná změna:) Já jsem nikdy nedokázala zhubnout víc než 5kg. Teda jen při kojení to šlo nějak samo dolů, ale to jsem zase zpátky nabrala... Teď jsem začala cvičit s Jillian, ale moc změn po 20 dnech nevidím. Je to možná tak 1 cm v pase, ale nechci to vzdát. Tvůj blog a jemu podobné jsou skvělou inspirací. Díky moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jitko,

    moc děkuji za krásný komentář. Moc ti držím palce, ať to jde jen a jen k lepšímu. Musíš vytrvat, 20 dní je teprve začátek. I ten 1 cm je úspěch!! Vidíš i já jsem stála dlouhou dobu na místě...ale prostě to chce nepřestat a hlavně věřit!
    Moc držím palce a ještě jednou ti děkuju...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky