Moje snídaně = dobrý start

Hezký jarní pátek.

No není to počasí úžasné? Když vidím z okna to sluníčko, okamžitě mě to táhne ven. Je to přesně to super období, kdy vzduch voní tak nějak jinak, všude zpívají ptáčci a prostě je to takové probuzení z toho dlouhého svátečního nic nedělání. Tedy tak to mám aspoň já, že období prosince až února, je pro mě takové to...kdy se nic moc neděje. Jsou to takové měsíce "o ničem". Samozřejmě kromě chutného zkouškového období.
A není nic lepšího, než tělo nastartovat na celý den.
Byla jsem si nakoupit ve zdravé výživě a tak jsem si řekla, že vám ukážu pár typů, jak snídám já.
Tak jdeme na to!!



1. Pro mě jsou na prvním místě vločky! Pro mnohé z vás určitě taky. Stala se z toho taková klasika a pro mě není lepšího startu než misku teplé ovesné kaše. Tyhle jsou konkrétně z Lidlu (kde také nejraději nakupuju). Stojí okolo 14 Kč a jsou super jemné a kaše je z nich jedna báseň. Takže vřele doporučuju.
2. Když jsme u těch vloček, tak tyhle jsou moje druhé nejoblíbenější. Jsou moji častou společnicí a obzvlášť teď v zimě je velmi oceňuji. Jsou rychlé a jelikož jsou vločky hodně jemné, hodí se i na pečení a vůbec. Kdykoli je potřeba. Určitě poznáváte známou firmu - M&S. 

3. Bylo fakt těžké rozhodnout se, jestli je lepší pohanková krupice nebo vločky, ale jsem věrná klasice, tak krupička má až třetí místo (no vlastně druhé, když obojí první místa jsou vločky, že?). Tyhle si kupuju ve zdravé výživě za cca 36 Kč. Je toho 400 g a mě to vyjde aspoň na 10 snídaní určitě. Moje nejluxusnější kombinace vám ukážu příště!

4. Tady vidíte mojí sbírku. Další tři tubusy mám schované prázdné. Tady v těch jsou schované různé věci (těstoviny, kuskus, pohanka a taky vločky). Ale můžete z toho usoudit, že i Mixit má u mě velký podíl stravy. Momentálně si pochutnávám na Maxisměs Fík a je to mana nebeská! Křupavý banán, sušené fíky, mandlové plátky s celozrnnými čokoládovými lupínky? Co víc dodat, byla to láska na první ochutnání. 

 5. K tomuhle asi není co dodat. Prostě tohle je můj hřích, moje láska, moje odměna, moje....všechno! Ano, stále mluvím o arašídovém másle. Měla jsem teď poslední měsíce krizi. Zásoby došly avšak mém modlitby byly vyslyšeny a Lidl se přece jen umoudřil a po nekonečných osmi měsících!!! (ano, čekala jsem od května loňského roku), dali do nabídky AMERICKÝ TÝDEN, jupííí. Když byla krize, šla jsem i do máslíčka od M&S a taky to byl dobrý tah. Momentálně zpracovávám M&S Crunchy a nemá to chybu! Takže i tahle slast je častou kámoškou na snídani (někdy ne jen na ni...).

Jak konkrétně vypadá složení mých snídaní vám ukážu zase příště. Některé mé fotky nejsou nic moc. Hold se všechno učím a některé fotky jsou dělané vážně za pochodu, takže děkuji za pochopení. Co vy a vaše snídaně? Máme stejný žebříček hodnot?

Užívejte si sluníčka!
Vaše M.

Komentáře

  1. Já jsem si před pár dny taky udělala vločky - s kakaem, strouhaným kokosem a kiwi :p. Akorát toho bylo nějak málo :D

    OdpovědětVymazat
  2. A nebo si dělám hemenex bez šunky ale s houbama 8)... to když mám zrovna "zvířátka" :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky