Snídaňe, raňajky, breakfast, Frühstück, desayuno...no jak chcete!

Hezký nedělní podvečer Vám všem!

Je fakt, že jsem teď prostě a jednoduše neměla čas. Celkem bych řekla na nic moc. Ne jen na blog samotný (což mě fakt štve, protože je to pro mě radost a odreagování od všeho shonu kolem), ale také na své blízké a mnohdy ani sama na sebe. Je moc práce, navíc každý víkend máme naordinovaný dopředu, takže jej trávíme stále někde, s někým a byť je to moc fajn a já společenský život miluju, upřímně musím přiznat, že mi to stačilo. 

No ..ale co jsem si nejvíce oblíbila? Snídaně..a myslím, že nadpis hovoří za vše. 
Všimla jsem si, že u většiny foodblogů vítězí právě snídaně a není divu. Člověk si dopřává na co je chuť (mnohdy už od večera myslím na to, co si dám na snídani) a po kvalitní snídani je pak energie skoro na celý den a vůbec. Když dobře ráno začínáme, nemůže to skončit špatně, no ne? (trochu optimismu do žil, když už je ta neděle!)

Mimo kaše, které byly a stále jsou mé nejlepší společnice, sem tam přijde chuť na něco jiného.

Například, v těchto horkých dnech jsem si moooc oblíbila "vrstvený jogurt".
Vždy si jej připravím večer a ráno nemá chybu...vychlazený, připravená porce, stačí jen sáhnout do lednice, vzít lžíci a začít "bagrovat". 


Tady mám pro vás pár variací, které si připravuju asi nejčastěji. 
Dole: jahodové pyré, vločky, jogurt, hrst lískových oříšků...
Dole - vrstva vloček (Lidl), bíly jogurt s tvarohem, jablko, jahody a tahini! Mňam!
Dole - vločky, jogurt, jablko, skořice a slunečnicová semínka
A zde, malá změna - pudinkové lívance, které jsem už zde zmiňovala, protentokrát jsem
ale přidala banánový pudink. Nahoře? Šmakounová oříškovo-čokoládová pomazánka a banán...DELIKATESA!

Tak a to je pro dnešek vše..Třeba jsem Vás inspirovala na dnešní večer, kdy si připravíte dobrotu na ráno. Ušetříte čas, krásně vás po osvěží po parné noci (pokud teda nedojdou slibované bouřky) a navíc Vás to zasytí až do oběda! To vám garantuji.

Teď už přeji úspěšný a příjemný vstup do nového týdne všem, 

Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky