Nákupy VII. Mark&Spencer


Jak se daří? Ještě jste nezamrzli? 
Já dnes měla chůzi jako po.... kačer! Ne jen, že jsem se opět aktivně vrhla do tréninku (o tom později) ale navíc ....všude led led led (ANO, je leden, čemu se divím že...ale když já už bych tak chtěla jaro!). 

Takže doufám, že se nekonaly žádné pády, úrazy apod. 

Já jsem si posledních 14 užila. Samé nákupy, prostě kam jsem vlezla, samo dobré ceny, akce, novinky. Takže...nekupto, no ne?!

Jdeme na to!!!

Zavítala jsem do Marks&Spenceru po velmi dlouhé době. Moc často tento obchod nenavštěvuji. Nějak se v oblečení nevyžívám a mám raději svou zajetou klasiku, kde vždy najdu. Respektive, vletím, hrábnu a odcházím. Nejsem na dlouhé šmejdění, zkoušení a přebírání...


Za to jídlo? Dlooooouhý proces a jelikož zde je skvělé oddělení plné potravin, nemá to chybu, a co víš? MĚLI AKCI!!!
A TO PŘESNĚ NA TYTO VŠECHNY VĚCI!


Klasika, vločky, super jemné, drcené a nemají do kaší prostě chybu! Krabice byla asi za 29 Kč. Nejsem si teď ale jistá. 

Vždycky po nich sáhnu, ale jen, když jsou takhle zlevněné, ale ne snad pro to, že bych neměla v peněžence o 10 Kč víc...Ale zas takový extra rozdíl od mých oblíbených vloček z Lidlu to není, takže ...proč to tak moc hrotit. 

No, jako další jsem zvolila tyto "sušenky". Nejsou to sušenky ke kávě na křupání, ale stačí jednu sůšu nebo dvě zalít teplým mlékem a voilá, je z toho kaše. Ještě nikdy jsem je neměla, ale ...zase. Žlutá nálepka...Mirko, běž do toho!










NO a pak jsem narazila na zlatou žílu. Měli akce na všechny ořechové másla a jelikož jsem si donedávna slepě myslela, že v tomto obchodě je jen arašídové máslo, byla jsem velmi mile překvapena, když jsem našla jejich novinky a to!!!! Kešu máslo a burákové máslo s pekanovými ořechy! 


Obě másla jsou slazené, dochucené...prostě není to klasika, kdy by bylo kolem 90% buráků (ořechů). Ale jako zpestření to není špatné. Stačí lžička a dokáže každou ovesnou nebo jinou kaši na snídani perfektně ochutit. Moc mi chutnají obě dvě. Kešu máslo je tužší. Méně výrazné, Jak můžete vidět dle složení. V kešu másle je i troška mořské soli, cukr a i palmový olej (ano,vím, že to není ta nejzdravější věc na světě...bohužel je ta a tak doufám, že ho tam není přespříliš). I tak mi to ale chutná a je fakt, že jsem svou vůlí dokázala, že ho nedlabu lžící ve velkém. Moc mi to chutná!









Máslo s pekany nemá chybu!
Je takové...víc...má větší šmrnc. 
 Je takové, víc krémové a je to asi i tím, že v něm největší podíl mají arašídy, co si budeme nalhávat - 72% je hold dost ale taky název netvrdí, že se jedná o PEKANOVÉ MÁSLO. Ale je takové trošku víc hutnější ale krásně voní a chutná skvěle po pekanech. Jemně oslazené javorovým sirupem. Proč ne.

Když jsem si tak chodila po tom malém koutku (no jo, v Ostravě to není jako v Praze), narazila jsem i na instantní kaši v prášku oslazenou zlatým sirupem. Mám tyhle rychlovky občas ráda a někdy se stane, že ráno prostě nestíhám a tohle mi bodlo přesně minulý týden. Zalila vodou, šup tam trošku tvarohu a bylo to, v jenom kelímku, minimum nádobí, času...ideál. Ale i tak si myslím, že domácí je lepší...ale chuťově to byla jednička!!!






No prostě a jednoduše, nákup v Markovi se mi fakt vyplatil a měla jsem z něho velkou radost!
Doufám, že jsem vás třeba inspirovala a nebo mi třeba dejte vědět, jak vám chutnalo...těším se a přeji krásný zbytek večera!

Vaše M.

Komentáře

  1. Ja som v MS už nebola hrozne dávno, ale tie vločky som si zvykávala kupovať pravidelne a sú fakt super :) Je však pravda, že cenovo sú trošku drahšie a vzhľadom k tomu dávam prednosť tým v Lidl, ktoré sú perfektné ako cenovo, tak aj chuťovo :) Tie sušienky som ešte nemala ale ani by ma nenapadlo ich zalievať vodou, čo je fakt dobrý nápad :) Ja na tieto orieškové maslá veľmi nie som, nemám ich rada (asi jedna z mála), ale čo sa týka instantnej kaše, tak som videla, že tieto nejak pribudli aj u nás v obchode, ale neskúšala som ich :) Ako si napísala, je super, že sú urobené strašne rýchlo, lebo ich len stačí zaliať, ale varená teplá ranná kaša je predsa len neprekonateľná podľa mňa :) Ak by som ti mohla ja odporučiť, mne z MS chutia veľmi tie ich cestoviny v takých klbkách sú 2 druhy, tie sú fakt dobré a rýchlo uvarené a takisto veľmi obľubujem tie ich malé podlhovasté čokoládky truffle mint, tak to je niečo božské! Určite vyskúšaj! Tá čokoládka sa topí priamo na jazyku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuji za komentář. Jsme stejného názoru, že ovesná (a všechny ostatní) jsou nejlepší pěkně doma udělané a připravené přesně tak, jak nám chutná nejlépe! To je fakt!
      Těstoviny z MS mám taky moc ráda. Kupuju si takové ty čtverečky, jsou to dle mě rýžové těstoviny? Myslím, že ano....což mi připomíná, že jsme je dlouho neměla! Že by nápad na víkendový oběd?
      Každopádně děkuji za tip na čokoládku...I když nepatřím mezi čokoholiky, určitě ráda vyzkouším nové chutě :-) a kdyby to přece jen nevyšlo, mám doma sladkožrouta! :-))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky