Ořechový ráj II. Nutspread recenze

Hezký vstup do nového roku Vám všem!

Jak jste to oslavili? Doufám, že se přes játra ještě ohnete, nikdo nemá popáleniny a bolesti hlavy jsou ty tam!
U mě to bylo v poklidu domova. To víte, malé štěně dá zabrat a ani nebyla nějak velká nálada na bujaré večírky. Ty mám často do roka, tak proč to hrotit poslední den v roce, no ne? 
S přáteli jsme poseděli, zahráli Activity a bylo to! 

CO jsem Vám ale chtěla ukázat, a podělit se o mé dojmy, je další objednávka od NUTSPREAD. 
Jednou jsem už ořechová másla odtud objednala. Psala jsem o tom zde, kde si můžete přečíst, které přesně jsem měla a co já na to!
Nedávno jsem dostala email od společnosti NUTSPREAD. Zveřejnili mou recenzi na svých stránkách a díky tomu, jsem k další objednávce dostala jako dárek jedno máslíčko navíc. No není to super? 
Abych doplnila svůj seznam, které druhy ořechů jsem měla, objednala jsem si mandlové  máslo a máslo z kokosu. 
No a jako poslední zbývalo máslo z para ořechů. 


MANDLOVÉ MÁSLO
Abych řekla pravdu, tak si mě získalo na první olíznutí! (ANO, přiznávám se, že jsem olízla víčko, opět! čuně...).
Je mírně sladké, voňavé, není ale příliš...prostě vtíravě ořechové? Asi z toho není patrné co chci říct, ale například z vlašských ořechů to bylo příliš "agresivní". Opravdu ho stačilo maloučko, teda aspoň mě, a měla jsem toho plný krk a chuť. Tohle je tak akorát krásně tekuté a jemné, že na lívanečkách udělalo v puse ráj! Doslova! 


MÁSLO Z PARA OŘECHŮ
No upřímně, měla jsem z něho respekt.
Nevím teď, kterou z recenzí jsem to četla...ale nebyla právě na para ořechy mírná a tak jsem ochutnávala s předsudky. 
ZBYTEČNĚ! Co mě překvapilo byla jeho tekutá forma! Asi ze všech mnou ochutnaných másel je toto nejtekutější a proto nejpraktičtější!
Na kaši je to paráda, lívance, palačinky, tvaroh...No...balada. 









KOKOSOVÉ MÁSLO
A teď přijde vítěz...

Jak vidíte, máslo po promíchání trošku zhnědlo..což nebylo na škodu!
OPRAVDU! Tohle mě dostalo na plné čáře! Po otevření jsem nejdřív nevěděla, vo co gou! Tuhá hmota, co trošku voní po kokosu. No...šoupla jsem ji moudře do mikrovlnné trouby. Nechala ohřát. Otevřela a pořád to bylo tužší. Tak jsem pokračovala v ohřevu. 
CO se mi ale nepovedlo? Dala jsem tam nějaký program (prostě se nedívám, zapnu a jedu ne?) noo a tento program evidentně trošku i připékal! 
Ale ...všechno zlé je k něčemu dobré! Kokos totiž provoněl celou kuchyň a prostě...to máslo dostalo nový "štych". Nemělo to chybičku. Trošku se obarvilo na hnědo. Kokos se trošku na dně přichytil. Ale ta lahoda?! Lidičky, musela jsem se hooooodně držet, protože jsem se přistihla s lžičkou v puse jak bagruju tento kelímeček! 
Ale úspěšně jsem přemohla chutě. Mám tam poslední trošičku na horší časy, které přijdou asi hned zítra ráno.





Nutspread je jedna z mála firem, u které jsem se rozhodla nakupovat pravidelně. Nedovedu si představit být bez těchto dobrot a přitom zdravých. Ovšem nic se nemá přehánět a tak je jasné, že se budu muset krotit. Hlavní důvod je jejich lahodnost a návykovost a tak by se taky mohlo stát, že ze zdravé suroviny se stane hříšné mlsání, a to bychom určitě nechtěli. 

Všechny másla jsem vyzkoušela v neslazené podobě. Slazené verze moc zkoušet nechci. Přijde mi zbytečné ořechy sladit. Ale zálusk mám na různé příchutě, které si můžete namíchat sami a tak už mým v hlavě pár kombinací, které určitě vyzkouším. 
Na to se ale koukneme zase příště!

Užívejte si volna, vy kteří se dnes můžete válet doma a hodně sil do nového roku. 
Vykročte pravou!
Mirka


Komentáře

Oblíbené příspěvky