QUEST BAR - aneb, propadla jsem závislosti!

zdroj: www.vitaland.cz

Krásný a hlavně pohodový pondělní večer! 


Jak jste se dnes měli? Já tak nějak všelijak...blíží se mé čtvrtstoleťové narozeniny, tak si nejsem jistá :-) Ale všechno se dá dobře strávit..no ne?

Mimo jiné i tyčinka quest bar, kterou mám sebou na svačinu.

MŇAM!
Rozhodla jsem se, dle Vašich častých recenzí si také pár tyčinek objednat a tak jsem na stránce Výživy pro fitness objednala 6 těchto krasavic!
Pojďme se na ně podívat detailněji.
Bohužel, na této stránce nemají všechny příchutě, ve který jsou questky vyrobené, ale ochutnala jsem je všechny. Tedy celkem jich bylo šest: Peanut butter Supreme, PB and Jelly, Bannana Muffin, White chocolate and raspberry, Lemon cream pie, Chocolate brownie...

TAK a hádejte, která přišla na řadu?

ANO! Peanut butter Supreme.
Jelikož se teď stravuji dle Warrior Diet, o kterém jste se mohli dočíst zde, celkem přes den toho moc nesním. Respektive, snažím se jíst co nejméně a když už, tak jsou to právě jen maličkosti, jako zelenina, ovoce a sem tam kousek této tyčinky.
Jím ji celkem třeba na třikrát, nikdy ne najednou...což, věřte mi,  je velké sebezapření!!
PB - tužší ale chuť jedinečná!!!

Ten den moooc pršelo a v 7 večer jsem zjistila, že mám děsný hlad a snědla jsem za celý den jen jablko a rajče, takže jsem tasila tuto tyčinku.
Nejdříve mě opravdu zarazilo, jak je tyčinka tuhá! Ovšem, po ochutnání všech tyčinek musím říct, že až TAK tuhá byla opravdu jen ta PB Supreme. Ostatní jsou taky tužší, ne všechny tedy, ale tahle byla nejvíce!
Zaujala mě její úžasná, plná a absolutně ...neumělá chuť. Bála jsem se, jaká bude a jak moc mi bude chutnat, ale ...obavy nebyla na místě!

Další přišla na řadu malinová s bílou čokoládou.
Ta byla ze všech nejvláčnější, měkká a opravdu skvělá. Já si moc nepotrpím na ovocně "příchutě" čehokoli (jogurty, tyčinky, čokolády...snad jen zmrzlinu) ale malinovka si mě získala!
Kousky čokolády tomu dodávaly šmrnc a musím říct, že  byla nejvíc sladká.

Citronek :-) Moooc dobrý, osvěžující!
Dále byla na řadě citrónovka. Ta mě mile překvapila. Úplně jsem měla pocit, jako bych jedla citrónový koláč..opravdu, jako ...když do tvarohu dáme citrónovou kúru a po upečení je to takové ...jemně vonět po citrusech. Mňam! Byla tužší, ne tak sladká a bodla mi skvěle!

Bannana Muffin.
No..upřímně. Nic moc. Tuhle jsem jedla na 3x a opravdu jsem netrpěla tak jako u ostatních tyčinek.
Je dobrá, to ano, zkusila jsem si ji lehce ohřát v mikrovlnce a nemělo to chybu. Ale když porovnám s ostatními? Vím, že si ji nebudu objednávat. Max. jako že do počtu..aby se neřeklo!

Chocolate brownie bylo to tedy o dost lepší. Tyčinka byla taková...štucka! Taková cihlička, hlaďoučká, pevná a voněla po čokoládě. Opravdu jsme si na ní pochutnala a tu jsem snědla teda jen na dvakrát...nedalo se odolat.


PB and Jelly a moje pracovní podložka PAT A MAT...
oooo jak originální. Foceno mobil...
No a tadáááááááááááá. Nejlepší na závěr. PB and Jelly. TO je nebe. Jím ji právě teď a opravdu je to jako zázrak. Chutná mi moc. Arašídy, o kterých si řeknete, že nepřekvapí a najednou ucítíte jemnou ovocnou chuť, která to jen podepře, zvýrazní a výsledek je rázem jiný a stojí více než za to!

Za mě? Skvělé, nelituji jediné korunky a to, že na výživě pro fitness vyjdou asi tyčky nejlépe.
Určitě si ale chci objednat další skvosty, jako je například Kešu a ko
kos a nebo vanilka s mandlemi. Na ně mám zálusk a těším se!

Jsou to perfektní svačinky, pomůžou zahnat hlad, chuť na sladké a ke všemu dostanete do těla spoustu dobrých věcí, které byste Marskou určitě nezískali! 





Jdu do nich určitě znovu a už se nemůžu dočkat, až je budu zase žvýkat. A jelikož jsem si půl tyčinky nechala po dopsání tohoto článku...jdu na ni!!! 
Krásný a úspěšný týden Vám všem....M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky