Nákupy VIII....aneb, peněženka pláče ale stojí to za to!



Krásné sobotní skoro dopoledne!



Název příspěvku mluví jasně. Neutrácím za šminky, oblečení mě moc netíží. Šperky nenosím. Do práce jezdím MHD ...ale za co mi stojí utrácet? Jídlo jídlo jídlo...
Miluju dobré úlovky a vždycky se z toho těším jako malé dítě.

Tak jdeme rovnou na to. Nakoupila jsem co se dalo.






Bezlepkové piškoty...určitě sice nejsou zdravější a lepší než ty obyčejné, ale chtěla jsem je vyzkoušet a co už...Šoupla jsem je do pudinku a taky do tohoto bramborového nepečeného dezertu


Nemám ráda čokoládu...přiznávám a kaju se. Ale fakt mi to nic neříká a vydržím bez ní i roky...ANO, roky. Ale tahle mě opravdu zajímala. S mořskou solí a musím uznat. Patří mezi TOP 3 nejlepší čokolády, jaké jsem kdy ochutnala. 


TOHLE...tohle jsou moje slastné orgie. Opravu, vím, že je to smutné psát to o jídle. Ale římské lívanečky jsou dokonalé samy o sobě. Nepřipravuju je tak, jak je v návodu. Nepřidávám do těstíčka vejce, mléko a podobně. Prostě jen směs smíchám s vodou do přiměřeně hustého těstíčka a jedu...smažím buďto lívanečky, palačinky a nebo...a to se mi povedlo...opravdu se musím pochválit, jsem těsto vlila do formy na chlebíček, kterou vyložila pečícím papírem. Placku jsem upekla a pak? Nakrájela a udělala si takový snídaňový dezert. Krém je z tvarohu a banán. Prostě a jednoduše mňaminka, kterou musíte ochutnat. Stojí to za to.


Tyhle krekry mám opravdu ráda. Všechny druhy. To dokazují mé nákupy. Krekry s česnekem, slunečnicové semínka, dýňová semínka. Jemně slané, troška koření, lněné semínko...Všechny jsou dobré a pro mě je to kvalitní náhrada za chipsy, na kterých jsem opravdu ujížděla. Naštěstí se dokážu ovládnout, takže i přesto, že se jedná o celkem malé balení, vystačí mi na 2-3 dávky. 



Do DM drogerie chodím ráda. Obzvlášť ráda vidím tyto oranžové cenovky, což znamená jediné..SLEVU. Alnatura výrobky jsou super, ale všichni víme, že jsou trošku dražší, takže to celkem oceňuju já, moje peněženka i domácnost. Mám ráda občas si dát něco jako chleba. Semínkový chlebík od Alnatury je fajn...pečivo nejím často, takže na to nejsem zvyklá, ale změna je fajn.¨
Druhou věc jsem si koupila snídaňovou kaši. Je už namíchaná se sušeným ovocem a skořicí. Nádherně voní a opravdu mi moc moc moc chutná! 

Tak a to je pro dnešek všechno. Dnes ráno jsem opět navštívila DM drogerii a nakoupila dalších pár dobrot, ale chci je nejdříve vyzkoušet, ať můžu psát ze své zkušenosti. Tak uvidíme. 
Mějte krásný víkend, i když nám jarní počasí uteklo, ale věřím, že to brzy bude zase sluníčko, kytičky, čmeláčci..no, však vy víte . 

Krásný den Vám všem, 
Vaše M.

Komentáře

  1. No, tak to i my jsme se nedávno docela dost zasekli na tom, kolik vlastně utrácíme a rozhodli jsme se s tím nějak razantně přestat a tak teď hodně nakupujeme třeba na stránce jako je třeba tato zde, nebo tak no... Ono jich je ale docela dost, takže je to opravdu na osobním výběru každého z nás :) Měj se krásně a snad bude lépe!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky