Proteinové palačinky s borůvkami


Krásný jarní víkend Vám všem!



Jak trávíte pohodu a nádherné počasí?
Já jsem z toho celá jahodová!Fakt že jo, krásné slunečné počasí. TOČENÁ ZMRZLINA! Jupí a jej!

No a dneska ráno, po hodinové vycházce + běh se psem a hodině fitka jsem si řekla, že si přece jen zasloužím nějakou dobrou snídani.
A tady je!!









Proteinové palačinky. Co se dá zkazit s dobrým proteinem? No nic! Protein mi moc chutná. Používám tento. Krásně se rozpouští, voní a chutná skvěle. Konkrétně mám čokoládový a banánový. Pro dnešní palačinky jsem použila banánová protein.

Recept: 
1 odměrka proteinu
1 celé vejce
2 lžíce Psylia 
perníkové koření

No a postup? Vše jsem smíchala a nechala pár minutek odstát. Psylium nasáklo a naboptnalo, chutě se spojily a já směs na kokosovém oleji opekla. Z této porce vyšly 4 lívanečky.
Podávala jsem se 2 lžícemi tvarohu, který jsem rozmixovala s lžičkou medu a borůvkami.
Později jsem si na talíř ještě dala lžíci instantního burákového másla z prášku. To jsem rozmíchala s trochou vody a bylo to..MŇAM!!!

Vychutnala jsem si tu úžasnou chuť a hlavně, lívanečky byly dokonale nadýchané, křupavoučké a měkké. 
Rychlovka, která prostě nezklame!

Tak třeba Vás to inspiruje na ráno a sladkou nedělní snídani.

Hezký den Vám všem, 
Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky