Mé snídaně,obědy a večeře...aneb, jak já jím?

Krásné středeční babí létovské dopoledne 


No není to parádička? Sedíte v práci, venku krásné svítí a hřeje podzimně/letní slunce. Po propršených dnech taková slast. Opravdu, krása, jak si toho člověk váží, a to stačilo jen pár kapek a několik stupňů na teploměrech dolů..No ano, staré pravidlo - všeho si vážíme, až když o to příjdeme...marné..

No ale ..ani počasí a ani práce mě nezastavila v tom, abych se řádně a pořádně krmila. A to jakkoli, ta jen tak pro Vaši inspiraci. ..
Hned první a úvodní obrázek tedy není mým výtvorem, ale dílem kuchaře z jednoho penzionu poblíž Ostravy. Je to mé oblíbení jídlo.
Filé z candáta, podávaný na zapékaných bramborách s vajíčkem a slaninkou. Měli jsme rodinnou oslavu - moje promoce, narozeniny mého táty a švagra a taky nástup synovců do školy a školy.
tak jsme se trošku rozšouply...

Jedeme dáááál...




Moje snídaně v práci. Klasika. Snídám cca půl hoďky od mého příchodu. Většinou jsem v kanclu sama a tak si vychutnávám své snídaně u počítače, pročítajíc emaily a nebo diskutuji se svou nejmilejší kolegyní Dášou. Pohoda Jazz...
Spodní vrstva - vločky, tvaroh+jogurt, troška stévie a borůvky s černým rybízem. 


Další snídaně - tentokrát víkendová - ovocíčko ze zahrádky, trošku mlíčka a sypené musli, Mńamka, osvěžující, ještě v těch tropických dnech...


A má oblíbená surovina..a večeře. Zelené fazolky. Nejlepší jsou z Lidlu, jsou extra tenké, a prostě chutnají božsky! Hlavně jsou rychle hotové. Tady jsem si je upravila s chilli tuňákem Franz Josef, mraženou směsí zeleniny a nahoře? Lučina s příchutí sušených rajčat....chuť? 
DOKONALA SOUHRA!


Tady jedna rozmazaná, mobilo. Teď si nejsem jistá jestli se mi tak třepaly ruce na to jídlo, nebo mám už fakt jety mobil, ale jídlo bylo na jedničku. Nové brambůrky velikosti vlašského ořechu, brokolice na páře a vařený kukuřičný klas. Trošku kefíru...a byť to asi není výživový zázrak...najedla jsem se skvěle. 



Oooo a byť tohle není jídlo a asi také né žádný ultra mega Healthy food. Tahle káva se totálně stala mou slabostí. Piju ji prakticky denně. Ochutnala jsem už Čokoládu, Karamel a tento Irisch Cream (který zatím vítězí), ale chystám se na oříšek a i tu vanilku ochutnám. Trošku mě mrzí, že mi unikla skořice, ale tak...co už. Třeba vyjde nějaká nová edice :-P


A další pracovní snídaně. Spodní vrstva - rýžová malinová kaše, o které jsem se zmiňovala tady. A nahoře tvaroh s pár kapkami stévie + černý rybíz. Mňamkááá, aneb, miluji léto a ovoce. 


Jedna počítačová večeře. Jelikož jsem se stěhovala, moje domácnost není stále plně vybavená, takže mám opravdu nepříznivé podmínky pro větší gastronomii, takže moje večere? Pár plátků dýně a šup s tím do trouby, navrch trošku eidamu (ano, sprostá třicítka, ale když já ho mám tak ráda). 


Mno a moje včerejší večeře: fazolové lusky se zeleninou a rajčaty, opečené CHILLI tofu a 2 plátky večerního chleba od Penamu. Moc jsem si pochutnala a zasytilo mě to dokonale. Měla jsem vlčí hlad jako prase a opravdu jsem si místama připadala jako otesánek, ale tahle večeře vše zahnala a pochutila sem si...Doporučuji. Chlebíček jsem si opekla v toustovači a krásně provoněl a křupkal. 


A co Vaše stravovací návyky? Jíte taky v práci u "práce"? Vím, jak špatné to je, ale někdy není zbytí. Obzvlášť tu snídani takto řeším, ale na oběd si už zajdu klasicky sednout ke stolu s kolegy a povídáme si, je fakt, že člověk vypne a to jídlo aspoň trošku užije. 

Tak pěkně papkejte a užívejte babí léto!
Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky