Náááákupýýýý!!!


Hezký čtvrtek Vám všem, nebo "malý pátek"?
Celkem se to chytilo a je fakt, že i já cítím to malé nadšení, že se blíží víkend, jak to máte dneska vy?


Bože jak hrozné je období po výplatě. Peněženka už nepláče a s dobrým pocitem, že "celkem to tento měsíc ujde", nabíhám do obchodů, nebo jdu jen tak čistě náhodou kolem zdravé výživy a už je to tady. 
Dobroty, ochutnávky, novinky...to všechno se musí nakoupit a řádně vyzkoušet, no ne?
Tak se na to pojďme podívat!


Už asi víc jak 3 měsíce jsem nejedla pečivo. Opravdu jen výjimečně..a samozřejmě na dovolené. Tam jsem opravdu neřešila nic.

Pak jsem si jednou vzala časopis ALBERT (můj zamilovaný) a přečetla jsem si novinku od PENAM, večerní chlebík, který jsem si třeba koupila i od Veganzy, ale tenhle je přece jen dostupnější a nemusím na něho čekat, až dojde a navíc, nemusím ho ani péct, což u mě je momentálně problém, protože jsem bez sporáku. 

Takže jsem šla do něj a opravdu mi moc chutná. Je nadýchaný, rozplývá se v puse a ještě má minimum sacharidů, no není to lahoda? Je fakt, že je dražší, není to nikterak velké balení, ale sem tam to ničemu nevadí a já ho mám opravdu na týden. 

No a na chlebík jsem uvažovala co plácnu. 
Pomazánky a sýry už mě celkem omrzely, tak jsem dostala chuť na sejra!
Linea Hermelín už známe, teda...asi je to nejprofláknutější "light" hermoš, ale od Presidenta mi sýr chutná i ten klasicky  - plnotučný a v light verzi jsem na něho ještě nenatrefila, možná to není žádná novinka, ale pro je 100%. 

No a nezklamal. Rozdíl v chuti nepoznáte. A na chlebíku udělal radosti, jako jeho originál verze. 


V Albertu měli zase slevu na BIO koutek, prostě to co lidi nekupují za plnou pálku...
Moje oblíbené. Ani já bych si tyto Ječné lívance nekoupila za nějakých 68 kč ale když byly v akci za 28 Kč, no Miruš, nekup je!
Smály se na mě z police a už jsou moje. 
Hned další den jsem je prubla - byla neděle a co je lepší než nedělní lívance a výsledek? Nadýchané lívance jako peřinka. Stačilo smíchat s vodou a zázrak byl na světě. A to fakt nepřeháním. Pro mě velká dobrota za super cenu...no ne že jsem tam šla hned pro další, ale bohužel i poslední krabičku? 

Ovesná kaše je už klasika a jelikož jsem od této firmy měla už jejich rýžovou s malinami a málem jsem se užrala!,rozhodla jsem se včera pro kauf č. dvě a šla do této třízrnné kaše,která už jen na obrázku vypadá na sežrání. 
Hned ráno jsem ji prubla a výsledek? Vylízaná mistička do posledního zrníčka! 
Za mě? Jednička s hvězdičkou. Lehce oříšková chuť, horká pěkně pohladí v bříšku, když je venku taková kosa ráno, takže opravdu. Super. Jak můžete vidět, tahle mě vyšla na 50 kulí ale není to nic, co by se nedalo snést.

No a tyčinky...nekonečný příběh a bezmezná láska!

Moc se omlouvám za kvalitu. Foťák nevlastním a asi jsem byla tak natěšená, že se mi klepaly ruce s mobilem. Takže, i přesto, že se mi to včera zdálo OK, dnes jak vidím fotky tak bych vrhla!

No ale WELLNESS oats cake od NUTREND...to je věčná klasika a banánová je má zamilovaná. Musím říct, že jsem přišla i té kávě na chuť. Ale jinak, ani jahoda/brusinka nebo jablko, mě nezaujaly a nejsou mým šálkem kávy. U nás v Hrušce už je pomalu přestávají prodávat, tak jsem si hned výskla ve zdravé výživě. Už jsou moje! Sice za 19 kaček, což Hruška je má 16,- ale i tak...za to mi to stojí.

 V Albertu jsem objevila jakýsi nový Flapjack s mandlemi a čokoládou. No složení žádný zázrak a není to nic ultra super duper zdravá tyčka, kterou si dáte a máte 10 kilo dole. Ale na svačku do práce ke kávě mi fakt bodla!

 Fakt nechápu, proč jsou ty fotky naopak, ať už jsem udělala co chci, převrátila ve všech programech co mám...prostě když je strčím tady, jsou naruby!

No ale...FLAPJACK Pecan...moje láska největší. Mám ho pěkně uložený, schovaný na lepší časy na místě, kde na něho denně nevidím, protože je mi jasné, jak by to dopadlo.
Bych si k tomu sedla, otevřela, čuchla...a sežrala!
A objevila jsem od NUTREND nové ořechové tyčinky, které si sem tam kupuju jakožto svačinku.
Tyhle jsou z pražených mandlí a para ořechů, ale najdete i pražené lískové ořechy s kousky čokolády. Na ni se taky chystám!

No, tyčinky jsou zatím všechny (teda ty včera koupené 4 kusy) schované na né příliš navštěvovaném místě, ale nedávám jim moc času.

A co vy? Utrácíte taky ve zdravé výživě, nebo obecně, za jídlo? 
Ono...zas proč do sebe nenarvat něco dobrého, snad i trošku prospěšnějšího než jsou chipsy a Coca cola...no ne?

Tak Vám přeji hezký den, naditou peněženku a krásné nakupování. 

Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky