Kam v Ostravě jít? díl třetí.

Staročeská palačinka je THE BEST - není přeslazená,
přiměřeně naplněná.
prostě dokonalá. Vrele doporučuji
.
Miluju rána, kdy nemusíme jít do práce, máme volno i přesto, že je pracovní den, centrum je plné lidí, kteří spěchají do práce, pejskařů co venčí ty svoje psíčky a maminky s dětmi, upalující do školek a škol. 

No a ve všem tom městském shonu, jsme si vzali volno a šli jsme na narozeninovou snídani. 
A protože miluji změny, improvizace a navíc trošku experimenty, vzala jsem milého do baru Black kale v Ostravě na Smetanově náměstí. 
Je to malá veganská restaurace s krásným interiérem a úžasným konceptem. 

Majitelé znám, protože jsme tady několikrát dělali brigádu a jsou to skvělí lidi. Mladí, plní zkušeností, zcestovalí a výsledkem jejich zkušeností je úžasný podnik, který nabírá na oblíbenosti. 

Líbí se mi moc, že najdete na jídelníčku jak RAW tak i klasické veganské jídla, která jsou teplá. To samé platí i pro nápoje. 

Vybrali jsme si na snídani palačinky. 
Miláček měl exotickou palačinku s mangem a banánem, politou agávovým  sirupem. Já jsem šla do Staročeské palačinky se švestkovými povidli a mákem.
Bože - už jen ten název ve mě vzbuzoval více než slintající reflex. těstíčko je krásně upečené, tuším, že dělají palačinky z pohankovo-rýžové mouky. 
Vše přelito sirupem agáve a posypáno skořicí!
Moc se mi líbí jednoduchý design a interiér. Krásný vzdušný prostor. Nic přeplácáno. Super.
Výborné jsou raw dezerty, smoothie nebo koktejly apod. Ale když mám chuť na kávu nebo kakao, mám ráda, když je nápoj horký. Což například v Sweet secret of raw neplatí a trošku mě to mrzí.  
I dětičky si budou mít kde pohrát, v létě zahrádka taky funguje.

 Jako nápoj jsem si dala Kurkuma latté...klasika. Tedy moje klasika, protože tady dělají nejlepší vegan kurkuma latté na světě! Je to krásný pořádný šálek (300 ml), golden milk vypadá a voní skvostně. Je z kokosového mlíčka a koření (kurkuma, skořice, pepř a trošku datlí). Když si to ještě posypete kokosovým cukrem, tak jako já. Je to mana nebeska! Opravdu.


Mám ráda projekty lidí, kteří to dělají srdcem a pro trošku "vyšší" cíl, než jen vydělat těžké peníze. Daniel a Andrea jsou přesně lidé, u kterých jsem toto našla a moc se mi líbí celý koncept, jak přistupují ke stravě, zdraví a všeobecně, k životu. 

Pokud bych měla doporučit kam 100% zajít v Ostravě a co neminout, byl by to právě Black Kale bar.

Mějte krásný den!

Vaše M.

Komentáře

  1. Vy teda máte možností :) U nás v městečku s 16k obyvately máme jen 2 zdravé jídelny a o víkendu mají zavřeno a přes týden jsem na kolejích takže se nikam nedostanu :( Asi budu muset toho svýho více tahat do Prahy :) Ale počkám až po 10.6. kdy to budu mít se 75% slevou - to se to bude cestovat! :D :) Já bych volila palačinku stejnou jako ty! Povidla, hlavně domácí od babičky naprosto zbožňuju.

    Měj se krásně ♥♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdepak je ta Tvá rodná víska Míšo? Praha je plná...to zas je super, že to máš asi blízko? Já se do Prahy stavím teď v sobotu jen na chvilku, odlétáme od tama...takže snad stihnu ještě navštívit něco fajn. KDyby si měla cestu do Ostravy, Black kale je boží...a povidla byly neskutečné!
      děkuji za komentář, jsi skvělá!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky