Jak se jí v Thajsku.

Thajsko je láska a láska je Thajsko.
Tady je ukázka, jak jsem si jedla v době cestování po této krásné zemi.









Doufám, že Vám fotky lahodili oku a třeba i naladili na nějaké dobré jídlo.

Kdo by chtěl o cestách po Thajsku vědět více a nebo chtěl vidět více fotek, tady je odkaz na můj a manželův blog, kam zaznamenáváme naše cesty po ...vlastně kamkoli se dostaneme. No a na náš instagram, kam přidáváme z cest a vůbec, ze života fotky.

https://www.instagram.com/mitrengas_adventure/

https://mitrengasadventure.wordpress.com/

Budu ráda za každý komentář, palec nahoru, odběr...

Mějte krásný den. Vaše M.

Komentáře

  1. A já jsem si říkala, kdepak se nám touláš a ty si užíváš na dovolené :) Doufám, že se vám Thajsko vydařilo! Fotky vypadají parádně, většinu potravin z toho ani neznám :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji za komentář. No, uteklo to a jsem zpět. Teď nás čeká s manželem dost cestování, takže proto píšu blog i na toto téma. Každopádně tady to neopustím. Mám to rada :) Ani mi nemluv, některé jídla nám nebyli schopni vysvětlit ani místní :-)

      Vymazat
  2. Thajské jídlo je fakt super a taky ho mám moc ráda. Líbí se mi, jak je to voňavé, kořeněné a když jsem byla v Thajsku, tak mě překvapilo, jak využívají i alkohol v kuchyni. Ono si člověk řekne, že tu něco podlijete vínem a hotovo, ale tam je flambování tvrdým alkoholem a pálenkami na zcela běžné úrovni. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky