Jídelní okénko XIV.


Zdravím Vás do deštivého dne. Copak děláte takhle při odpoledni, když je venku tak ošklivě? Teda..ošklivě. To záleží, jak se na to díváte. 
Já to vidím jakožto perfektní počasí na ležení, dívání se na seriály a na animáče. Dnes mám také REST day od cvičení, což mi dnes opravdu vyhovuje. Sluníčko mě neláká ven, právě začal hokej, který mám puštěný u psaní, takže dokonalý program. No ..a samozřejmě k tomu patří co? 



Dobré jídlo!

Zase jsem po delší době dostala chuť na mák. A když už, tak pořádně. Ocenili byste recept?
Je to makovo kokosová bábovka s kokosovým pudinkem.
Byla luxusní. vyšla na dvě porce svačiny a byla skvělá!
Navíc je opravdu super, protože má málo sacharidů, kvalitní tuky, je vláčná, žádná dusivá suchota!
A to já ráda!
Tohle byla vynikající večeře minulého pátku.
Hovězí hamburger (mleté hovězí maso) s pepřem. Pořídila jsem v LIDLU a je nejlepší, jaké jsem měla. Odtud beru pravidelně.
No a k tomu jeden a půl kukuřice, žampiony, rajče a ředkvičky.
Božské!
Je jaro a jaro je chřest. Je na pultech jen chvíli, tak je toho potřeba využít. A já si to upekla všechno:
Mrkev, pórek, chřest, cibule, žampiony. Potřebova olivovým olejem s česnekem.
K tomu mini rýžové chlebíčky, Baliček měl 25 gramů. Potřeno rajčatovým protlakem.
No a zapečeno je to light mozarellou.
Miluju, když jsou jídla jednoduché a ještě málo nádobí! 
Po tréninku jsem měla chuť na výbornou snídani. A tak jsem si ji udělala.
Kaše jsem teď měla pořád.
MUG CAKE, byla jasná věc.
Vločky, vajíčko, protein, prášek do pečiva, lžička jogurtu. Do misky a na cca 3 minuty do mikrovlnky. Je to různé, záleží, jaké máte výkonné stroje doma. Já mám ohromně starou herku, která je ráda, že jede. Takže jí to trvá, ale co. Výsledek je.
K tomu jeden banán a jogurt rozmíchaný s povidly.
 
Tadááááá
Příprava na TIRAMISU. 
Krásně jde v proteinu s příchutí LATTE MACHIATO vidět prášek kávy. 

I tenhle pomocník, který vylízává kelímek od tvarohu. 
A TADY JE VÝSLEDNÝ PRODUKT. POSTUP?
Rýžové piškoty jsem naskládala do misky. Vylila na ně 1/2 směsi z tvarohu a skyr jogurtu, ve kterém jsem rozmíchala cca 20g proteinu s kávovou příchutí. Nemusela jsem tedy piškoty máčet v kávě. Protein to vyřešil za mě. Dosladila jsem ještě trošku stévií, bylo to málo. 
Takto jsem udělala dvě vrstvy. Vršek jsem zasypala hořkým kakaem. 
No a teď si ho vychutnávám s čajem u tohoto článečku. 
Je to paráda.
V lednici tiramisu (tedy "tiramisu") se krásně odleželo a piškoty zvláčněly a změkly. 
Chutě se hezky propojí a je to výborná a přesto zdravá svačinka. Klidně i do práce, školy, na snídani a nebo na svačinky. 

Copak děláte Vy, když venku prší a máte volné odpoledne nebo dokonce celý den? Podnikáte něco speciálního? Ovlivňuje déšť Vaši náladu?
Co dobrého si dáváte na odpolední svačinku, máte třeba nějaký rituál?
Přeji Vám krásný den,
Vaše M.





Komentáře

  1. Podobné tiramisu dělám a je úúúžasné :) Když teď prší, tak jsem jedině ráda! Šrotím se na zkouškové, tak mě to aspoň neláká ven a učím se hezky :D V sobotu jsme s přítelem a známými byli na Folbalgolfu - bylo to super, ale 2 poslední dělali oběd a já byla 3. takže jsem s kamarádkou klukům vařily xD Na odpolední svačinu mám nejradši nějaký upečený koláček nebo jogurt s müsli :) Jinak anooo, recept na bábovku prosím :) Ocenila bych, kdyby jsi nám dávala více svých receptů, které ukazuješ v Jídelním okénku ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji Ti za milý komentář. Jsem vždycky happy jak dva grepy, když mi tady necháš vzkaz. Teď to trošku flákám, hodně jsme teď s manželem cestovali, ale sepisuji a pracuji na tom.
      Koláčky odpoledne miluji taky. je to už takový můj odpolední rituál ke kávě nebo čaji.

      Měj moc krásný den a užívej léta!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky