Ořechový ráj na zemi

Dobré dopoledne Vám všem, 

jak se máme při pátku? U mě je sice nálada na bodě mrazu, ale po pohledu na tuto krásnou nadílku se mi úsměv vrací na rty a teplo do srdce. 
Není to  nádhera? (ne. není Mirko, ruka se ti evidentně třepala s tím telefonem,natěšená na ochutnávku!čuně!)

Je to už víc jak 5 měsíců, co jsem si objednala ořechové másla a jedla vlastně jiné než to arašídové a vlastně je to děsně dlouho, co jsem arašídové máslo začala zase jíst. Měla jsem teď nějakou dobu pauzu a tělo si přirozeně odvyklo, žádat si ho každý den, takže nebyla potřeba, nakupovat nové. 



To je co? Sama jsem v šoku, když si ty slova po sobě čtu, ale je to tak. Nemám potřebu jíst arašídové máslo!

Tohle jsem si ale dopřála moc ráda a jsem ráda, že jsem se zase obrátila na můj osvědčený internetový obchod NUTSPREAD.CZ. Jsem vždy spokojená, jak z perfektní kvality zboží, tak ze super a milé komunikace. Nemluvě o rychlosti dodání. Všechny máslíčka byly precizně zabalené do folie, aby případný plej nevytekl, takže opravdu. Klobouk dolů. Navíc jde vidět, jak moc se obchodu daří aj ak se posunuje...nové etikety na krabičkách jsou vkusné a krásné. 


Koukněte na ně, nejsou to krasavci? Objednala jsem si skoro od každého přírodního másla vzorek po 100 gramech. Už z prozíravosti jsem si nebrala větší balení. Bylo mi moc dobře jasné, jak by to dopadlo. Čím víc doma toho je, tím rychleji se to sní, a tak jsem se rozhodla pro nejmenší balení. 

Moje druhy?
Všechno je neslazené
 - kokosové
 - lískové ořechy
 - vlašské ořechy
 - pistácie
 - mandle
 - kešu

Všechny druhy mi moc chutnají. Jsou to už ozkoušené klasiky, u kterých jsem neváhala. Novinkou však byly pistácie, na které jsem byla velmi zvědavá. První lžička byla taková rozpačitá a nejistá. No ale...víčko jsem barbarsky olízla, takže zkouška prošla na jedničku. Je moc příjemné a trošku mi připomíná kešu. Tou jemnou nasládlostí. Dokonalá chuť i konzistence. 
 Mým favoritem ale stejně zůstává kokosové máslo. Miluju tu jeho "drsnost" a zároveň nebeskou jemnost na jazyku. To j ak moc připomíná Rafaello kuličky a jak se krásně roztápí, když je teplé. 

Moje objednávka proběhla před měsícem a víte co? Mám skoro všechny másla plné. Z každého jsem ujedla lžičku při ochutnávce a zbytek zůstal ve spíži na horší časy. 

Dostávám se teď do formy. Respektive pracuji na úpravě stravy a věřím, že si je pak opět vychutnám, teď ale musí "spinkat" a čekat, stejně jako já, na lepší čas.


Co vy? Jaké máte vaše TOP máslíčko? Pochlubte se!
Hezký den a potažmo víkend Vám všem, 

Vaše M

Komentáře

Oblíbené příspěvky