Kokosová low carb bublanina

Třešně. Třešně jsou všude. Třešně = léto. Třešně = bublanina. 

Amen!

Co víc k tomu říct?Je to zbytečné, toto okecávat. Jdeme rovnou na to!

Suroviny: 
  • 200 g mletého kokosu
  • 4 vejce
  • 1/2 pr. do pečiva
  • sladidlo dle vaší potřeby - tzn. med, sirup, cukr, xylitol...kapičky, stévie...prostě, co používáte. 
  • cca 4 lžíce zakysanky nebo řeckého jogurtu
  • vanilka/citronová kúra
  • 1 odměrka proteinu (měla jsem kokosový) = 25 g 


Postup: 

Vejce jsem si oddělila. Vyšlehala jsem si bílky na tuhý sníh. No a zbytek jsem smíchala, tedy žloutky, kokos, zakysanku, sladilo, aroma, vanilku, protein, prášek do pečiva a nakonec jsem do této směsi vmíchala sníh, který těsto krásně načechrá!

Těsto jsem navrstvila do formy na srnčí hřbet. Nahoru jsem vyskládala třešně. 
Pekla jsem na cca 170°C přibližně 30-35 minut. Až těsto trošku zezlátlo a zatuhlo. 

Bublaninu jsem nechala úplně vychladnout a jedla jsem ji až další den, vychlazenou z lednice. 
Byla dokonalá!

Podávala jsem s vyšlehaným řeckým jogurtem, který jsem lehce osladila. 

Skvělá snídaně a nebo odpolední svačina. 


Vyzkoušejte a dejte mi vědět, jak Vám chutnalo. Protože léto je tady, úroda je...a ovoce se nesní samo!
Mějte krásný den, Vaše M.

Komentáře

  1. Je to nezvyk, že teď ovoce dozrává mnohem rychleji jak jsou venku tropy. Dřív to bylo všechno až na začátku prázdnin a teď už třešně, maliny, borůvky pomalu dozrávájí. Bublanina vypadá zajímavě. Zajímalo by mě, jak chutná, když je jenom z kokosu. Už jsem jeden takový pokus měla - uffiny, kde byl hlavně kokos, vejce, jogurt a med a moc mě teda neoslovily :) Určitě je to ale dobrota, která zasytí :)

    Užívej slunečného počasí ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně na to jsem Míšo myslela, jak je to letos urychlené. Třešně jsme sklízeli vždy až o prázdninách a teď už je skoro po nich...jahody ani nemluvě.
      Mě to moc vyhovuje jíst takto hutněji a ne tak často přes den. Opravdu zasytí a nemusím řešit více krabiček a takových věcí :-)

      Měj krásný den.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky