Nákupní horečka stoupááá

Krásné středeční poledne Vám všem!

Jak se máte v překvapivě teplém listopadovém dni? Já jsem ve svém živlu!
Obchody začínají svítit, jsou krásně vyzdobené a začínají se regály plnit vánočním...vším. Od ponožek až po kondomy...A to  jako fakt!
Baví mě to neskutečně a Vánoce je jediné období v roce, kdy je mi jedno, jak moc všechno bije do očí svou úžasnou kýčovitostí. Miluju to!

Samozřejmě nenakupuju ale jen vánoční dárky - i když ano, jsem pyšná majitelka, již dvou vánočních dárků pro mé milované. Loni jsem to dost podcenila a začala shánět dary až na poslední chvíli a nedopadlo to dle mých očekávání. I přesto, že mám v paměti, že to není "jen o těch dárcích", přece jen je člověk raději, když dostane něco, čím mu člověk řekne - myslím na tebe a vím co máš ráda, než když to vypadá jako zoufalá snaha zalepit díru. O ničem...

Takže letos jsem se do toho pustila dřív a už teď mám z toho obrovskou radost, tak doufám, že to tak půjde jen dál a dál. No ale abych pořád nemyslela jen na Vánoce a dary, koupila jsem si i nějaké to papů. Konkrétně jsem opět nakupovala na veganza, kde jsem vždycky nadmíru spokojená a Káťa je můj obrovský vzor a podpora!
No a tak, pojďme se na to podívat.

Mnou milované vločky Mornflake. Při první objednávce jsem si říkala, co všichni ti vychvalovatelé na nich tak vidí? Normální vločky, jako každé jiné, co na nich může být tak wow. A PAK JSEM POCHOPILA. Jsou neskutečně krémové, kaše s nich je jemná. Do pečení se rozemelou snadno na krásnou moučku...opravdu. Stojí to za to, a v podstatě jejich cena není nijak drastická. 
Jedno kilo těchto dobrot stojí 59 Kč. takže...není co řešit. MŇAM!
Moje další láska. Tyčinky všeho druhu, mám je ráda na odpolední svačinu. Dám si k nim ještě jogurt a nebo ani to ne. Podle času a chuti. 
Moje objednávka byla: 
2 kousky proteinového keksu Maxsport z konopného proteinu a jsem nadšená! Mňamka...opravdu dobrá svačina a lituju, že jsem neobjednala mnohem víc. I když...asi taky dobře :-D žrala bych to jako Sultán! 1 keks Vás vyjde na 38 Kč. 
Dále jsem si objednala tyčinku LIFEBAR - kokosovou, ta čeká na svou velkou chvíli ve spíži. Ale vždycky na mě neodbytně volá...au au au..trpím, ale je stále tam. 
Dalšá je RAW protein bar - pro mě banánová. Dala jsem si jí jeden den na svačinu a mě celkem bodla. Jemně sladká. Čekala jsem, že banánová bude právě moc moc, ale mile překvapila. Zahnala chuť i malý hlad a do večeře jsem byla v klidu. 
No a poslední je Veggie proteinová tyčinka na slano - s příchutí Pizza (všechno co je pizza je dobré ! ), tak taky čeká holka na svůj čas. Jsem zvědavá kdy padne. Asi ji někdy prubnu k nějakému seriálu nebo dobrému filmu místo chipsu a jiných prasárniček. Ale těším se na ni moc. 


Toto sice není z Veganzy ale je to z Alberta. Jedná se o celozrnný chlebíček s dýňovými semínky a moc mi chutná. Je přiměřeně malý, není to velký pecen chleba jako ten klasický. Řekla bych, že má tak půl kila, ani možná to ne. Ale je opravdu fajn a jedla jsem ho snad 5 dní, a pořád byl ok. Jeho cena je okolo 27 Kč. Takže pohoda jazz. 
Na veganza store byla akce na vybrané druhy Stévia kapiček. No, příležitost pro mě. Jelikož moje vanilkové už jsou v polovině. Využila jsem akce a i když na mě zbyly jen bez příchutě, i tak je to skvělá forma sladidla, alespoň pro mě. Super. 

Moje velká láska. Nestačila jsem vyfotit ty své poklady doma, ale byla jsem v Hypermarketu Albert. kde měly ve slevněném koutku tyto jogurty a když jsem viděla zrovna tyhle dvě, pro mě absolutně božské příchutě, šla jsem do nich bez váhání a snad 6 kousků si odvezla! Mňáááááám. Ta meruňka s medem je absolutně perfektní a víc nepotřebuju. Sedím po práci, nohy na stole, káva s mlíčkem a jogurt...relax největší. Bože ať už je padla :-D

Tak a co vy? Jak relaxujete po práci a jaká dobrota k tomu neodmyslitelně patří? Podělte se. 
Mějte krásný den!
Vaše M.


Komentáře

Oblíbené příspěvky