Podzim na talíři

Přeji Vám krásnou první středu v novém měsíci.

Což neznamená jen to, že ve dvanáct nás ohluší zkouška sirén, ale taky to, že je tady měsíc listopad, a to znamená jediné. ZA MĚSÍC A KOUSEK JSOU VÁNOCE!

Ok, není to jen o tomhle, ale ...musím se přiznat, že pro mě to tak trošinku je. Miluju vánoční obdboí a tohle, byť je venku krásně slunečno, pro mě znamená, že se nezadržitelně blíží.
No ale k podzimnímu období taky patří i dobré jídlo, které je, aspoň pro mě, trošku jinak laděné než v létě.

Co mě naopak ale velmi baví jsou podzimní barvy. Všechno tak nějak ladí a hraje. Procházky se psem jsou perfektní, ať už mrholí a je pod mrakem, nebo naopak svítí sluníčko. 
Nějak přirozeně mám víc chuť na polévky, luštěniny, brambory..mám víc chuť na pečené "koláře" a jiné dobroty na snídaně. Už u mě nevítězí chuť na jogurt, vločky a ovoce..ale spíš si dávám jáhelník, muffiny, mugcaky apod. alternativy dobrot. No a samozřejmě ovesné kaše.
Sice je teĎ trošku šidím, protože snídám až v práci a tady není prostor na vaření si čerstvé kaše a cestou do práce v té neskutečné kose, která ještě v 5 ráno je, vychladne, tak mě to nebaví.

Tak, takhle vypadá můj talířek v době podzimní..



Adept číslo jedna! Jáhelník s brusinkama a slunečnicovým semínkem. Nijak jsem nedoslazovala. Jáhly jsem proprala, spařila a uvařila ve vodě. Potom jsem vmíchala žloutek, skořici, vyšlehala sníh a jemně vmíchala, nakonec jsem přidala sušené brusinky a slunečnicové semínko. 
Ráno jsem si brala 2-3 plátky na snídani + jogurt nebo tvaroh Milko. 


No a zde je má dnešní snídaně do skleničky. Od spodní vrstvy - zbytek pudinku bez cukru (cca 3 lžíce), 35 g musli, mango, jahody, vanilkový tvaroh milko. Výsledek? Mňamka!

Mno a zde je důvod mé dnešní snídaně. Včera jsme si udělali sladkou tečku po brzké večeři. Nevypadá to úchvatně? Mlsáme ale zdravou verzi. Ano, jsem si vědoma cukru a všeho, co ovoce obsahuje, a že existuje "pravidlo" ovoce jen odpoledne. Ale řekněte sami? Není to rozkošné? 
 Jedná se o tzv. ovocné Carpacio. Na talíři je vanilkový pudink. No a pak jsme plácali ovoce kam se dalo. Můj je talíř vlevo a stejně jsem nebyla schopná ho sníst celý, ale i tak to byla luxusní záležitost.

Ovesný jablečný koláč. Moje srdcové. Není na tom nic složitého. Vločky nacucané horkou vodou  + jogurt. Trošku tekutého sladidla stévie. Udělala jsem do malé formičky. Spodní vrstva vločky, doprostřed jsem nastrouhala jablko se skořicí a zakryla zbylou směsí z vloček. Upekla a ráno ještě s trochou jogurtu to byla perfektní snídaně, která zasytila a potěšila. 


 Mno a můj poslední výtvor za posledních 14 dní...kokosový mugcake.
Jelikož mám už nějaký ten měsíc schovanou kokosovou mouku z Veganzy, rozhodla jsem se, že ji začnu zpracovávat. Je to velice jednoduché a neskutečně dobré.
Složení: 2 lžíce kokosové mouky, 2 lžíce bílého jogurtu, 1 vajíčko, ždibec jedlé sody - zamíchat, do hrnku - mikrovlnka = 3 minuty.

TADÁÁÁÁÁÁÁÁ. Skvělá záležitost..opravdu musím říct, že to je mňamka. Mouka je nasládlá sama o sobě. Na svačinu po odpoledním cvičení mi bodnul s trochou jogurtu a marmelády. Je kyprý, nadýchaný a vypadá prostě luxusně. PRO MĚ.


Co vy? Jak se rozmazlujete v podzimním čase? 
Máte nějaké zaručené recepty, které máte spojené s podzimem? Inspirujme se...

Mějte krásný den a pohodový listopadový start.
Vaše M. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky