Nákupy - biosféra a podobné


Dobré ránko všem a přeji krásný poslední listopadový den roku 2015




Už jsme se přehoupli do toho krásného a kouzelného období adventu. Děti (i dospělí) jsou napnutí a natěšení. Všechno se zdá být hezčí, zářivější a nějak...barevnější. 
Ano, i kýč bychom to mohli nazývat, ale nevím jak Vám, mě prostě kýč, co se Vánoc týče, vůbec nevadí. Ba naopak. Nějak...to k tomu jednoduše patří. 



A neodmyslitelně k tomuto období patří nakupování všeho možné. 

Měla jsem chuť na něco dobrého, zdravého, či zdravější verzi a na něco, co jsem ještě neochutnala, a tak jsem se po dlouhé době podívala na Biosféru.  Je to můj oblíbený eshop. kam sem jedno období chodila nakupovat často. A tak jsem to udělala zase. 





A tady máme prvního adepta. Je to arašídové máslo s kokosovým máslem. Koupila jsem v kváskové pekárně, kam Šufánek dodává máslíčka. Má krásnou konzistenci a ta chuť? Musela jsem uzavřít ihned a schovat do komory, jinak bych se fakt neudržela. Kokosová másla mi moc chutnají a v kombinaci s arašídy nejsou vůbec špatné. Vřele doporučuji. Sklenička mě vyšla na 119 Kč. 

Tuto dobrotu jsem si objednala na eshopu Bisoféra. Jsou to müsli srdíčka s kokosem a čokoládou. Abych pravdu řekla...kdybych to neměla napsané na krabičce, asi bych těžko poznala, jaká příchuť to je. Nicméně, chutnaly mi. Jsou zapečeno do tvaru srdíček. Opravdu malinké drobečky. Vhodné do jogurtu a nebo jen tak. Měla jsem ten malý sáček, které jsou uvnitř celkem 3, vždycky odpoledne na svačinu k čaji nebo ke kávě. 


Mno a to je jeden velký omyl, který jsem na biosféře pořídila. Tyto čokolády Blissful Ananda jsou zajímavé a krásné. Jak složením,. tak obalem. jak se sami výrobci pyšní na svých eshopech. Je fakt, že se jedná asi o kvalitnější zboží. Je to pravé hořké kakao a čokoláda (70%). Obě by měly být dochucené banánem. Žlutá čokoláda sušeným a ta fialová banánovým pyré. Je to asi mnou, že jsem měla příliš vysoké očekávání. Obě čokolády jsou hořké, to je fakt. U fialové jsem nepostřehla žádné stopy banánu, natož pak banánové pyré. Čokoláda s kousky sušeného banánu na tom byla trošku lépe. Banán jsem sem tam potkala. Za to čokoláda mi připadala, že ležela na skladě nějakou tu dobu. Drolila se a měla už bílý povlak. Nevím, třeba to tak má být?? Prošlá není...ale i tak. Trošku mě to mrzelo, že za 47 Kč (50g čokoláda) jsem si nepošmákla tak, jak jsem si myslela a těšila se. Takže čokolády putovaly do ovesných kaší, které aspoň dochutily. 

Mno a tady jsou již zmíněné kaše. Koupila jsem si pět druhů nových Zdravých snídaní, které vypadaly velice dobře. Bohužel, jen vypadaly. Jejich atraktivní příchutě mě opravdu nalákaly a vzala jsem si hned pět druhů a to: 
ŠVESTKY S FÍKY, 
VLAŠSKÝ OŘECH A DATLE
JAHODY A BORŮVKY
BORŮVKY A DATLE
HRUŠKY S FÍKY
Asi je to zase asi spíš jen můj problém, že jsem si představovala nějakou ultra dobrou a zdravou dobrotu. Není to instantní kaše Emco, který až tak zdravá prostě není. Tady je složení jasné. Dva druhy vloček a sušené ovoce+sušené odstředěné mléko. Po prvním ochutnání jsem byla trošku zklamaná. Chuť vloček mi fakt nevadí. Kaše jsem zalévala horkou vodou a přikryla zpět víčkem, ať kaše nabobptná. Mno..ovoce jsem sem tam potkala ale nebylo to vončo. Opět jsem nepoznala, o jakou příchuť kaše se jedná. 

 Kaše jsem ale využila každé ráno v práci a tak jsem zavzpomínala na staré dobré časy, kdy jsem si doma (kde jsem bydlela dříve) vařila každé ráno v 5 kaši na sporáku. Ale jelikož jsem až do dnešního dne sporák neměla. Moje snídaně byly převážně pracovní a většinou studené. 
 Což v létě nebyl zrovna velký problém. Teď se už ale zase vracejí chutě na teplé kašičky s čímkoli.
Abych kaši aspoň trošku ozvláštnila, přidala jsem ony "super čokolády", které nejsou mimo jiné slazené cukrem, a hned byla kaše o něčem jiném.
Nejvíc mi chutnala dnešní - poslední. Vlašský ořech a datle. Ořechů tam bylo příjemně dost a kaše byla moc fajn a hlavně těmto kaším připisuju skvělou sytící schopnost. Většinou jsem jedla až za 4-5 hodin, což bylo teď v pracovním kolotoči moc dobrá věc. Kaši jsem snědla okolo 6-6:30 a další jídlo j sem si dala okolo 10:00, podle toho, jak to na mě přišlo. Za jeden kelímek dáte 34 Kč, což jak jsem dnes po poslední snídani zhodnotila, už asi investovat nebudu. Za prvé se to nevyplatí a za druhé, za polovinu peněz si udělám ultra dobrou a stejně zdravou. Není co řešit. Ovšem jakožto nouzovka to není špatné ...



 Tady máme další doplňky, které jsem si v poslední době pořídila. V Albertu měli akci na smoothies, tak jsem vyzkoušela "piňa Coládu". Nebylo to vůbec špatné. Složení: banánové pyré, ananasová šťáva, kokosové mléko a pomerančová šťáva. V akci za 17 Kč. K snídani jsem si ho dala a byla jsem spokojená. Mňam.
No a vlevo jsou kakaové koláčky s kešu máslem - z eshopu z biosféry.
LIDI, to bylo žrááádlo. Spravedlivě jsem se o ně podělila. V tomto balení jsou 4 kousky. Dvě slepené sušenky s kešu krémem. Musím říct, že to byla sladká tečka po snídani a opravdu jsem si vychutnala každé soustíčko. Balení má 80 g a stojí 74 Kč. Což je celkem dost velká pálka. Jsou to raw koláčky, takže jsou opravdu moc moc dobré. Složení - mandle, živá čokoláda, kešu ořechy, kokos.
Vřele doporučuju si zamlsat zdravě ale za tu pálku si dám asi dvě lžíce z Šufánkova másla a bude to stejný zážitek za třetinovou cenu.


Mno a to je pro dnešek všechno. Bylo toho celkem dost a musím říct, že nelituju ani jedné věci, kterou  jsem si koupila. Vyzkoušet se má všechno a jsem ráda, že jsem si vyzkoušela i něco jiného. 
Co vy? Nakoupili jste něco zajímavého, dobrého? Nebo naopak? Podělte se...



Krásné pondělí a úspěšný týden všem, 

Vaše M. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky