Copak jíš, Mirko?

Poslední dny mám pocit, že jím pořád to samé. Zelenina, dýně, dýně, zelenina. Cottage (miluji ho).
Občas se snažím i vařit, obzvlášť víkendy jsou fajn, kdy se naskytne prostor na to, udělat si pořádnou snídani do peřin a nebo pohodový oběd, až prostě přijde hlad, když jste snídali pozdě, že, atak dááále, a tak dáááále.

Tady tedy inspirace z mého talíře:
Žitné těstoviny s avokádovou omáčkou a epesní klobáska z hovězího masa (98% masa).
Bože to bylo tak dobré, a přitom TAK jednoduché.

Těstoviny uvařit.
Avokádo vydlabat, vymixovat se solí, pepřem, citronovou šťávou, česnekem.
Avokádovou pastu vmíchat do uvařených těstovin.
MŇAM!!!

Proč? Proč mi tohle udělali? Miluju Šmakouna...Mám fakt ráda tu konzistenci, chuť a vlastně všechno. Má super hodnoty a hodí se ke všemu. Jak ve sladké tak ve slané verzi. Navíc, ty KOLEČKA MĚLY SMYSL. Krásně pasovaly na rýžové a jakékoli chlebíky. I na večerní chlebík, byl takový nenápadný. Pohodový. TEĎ? Udělali z něho normálně KLOBÁSU /to je výraz:-D/
Vypadá to divně a vytáhnout to v kanclu, čučeli na mě jako na blázna. Salám a k tomu jíš jablko jo? FUJ!
No, nechtěla jsem to nikomu vysvětlovat. Nicméně, za mě? Kolečka lepší. ANO, samozřejmě, chuť je pořád epes rádes. To je v pohodě. Jen zvyk je zvyk. 
No řekněte sami? Klobáska...
Moje další snídaně v kanceláři.
Poslední dobou j sem se hodně odbývala. Kašlala jsem na snídaně a jedla až pozdě odpoledne.
No a tady se mi to projevilo. Snědla jsem toto a myslela dvě hodiny, že umřu.
Bolest žaludku.
Co se ale týče chuti, pro mě moc fajn. Kaše j opravu jen kaše. Žádné sladké humusy s čímsi. Jsou to jen vločky různých druhů. je toho 60 g.
K tomu borůvky (v zimě).
No a ALPRO pudink, který mi to celé osladil.
Kaši jsem zalila horkou vodou. 
Zkusila jsem je. Proč ne. Byla jsem ve zdravé výživě a u pokladny byly (velmi příhodně) vystaveny tyto směsi na proteinové palačíny. Šla jsem do nich. Udělala jsem z nich 3 palačinky. Dala si k nim borůvky a ALPRO kokosový pudink.
Zmražené borůvky z léta. Přišly mi vhod. Byly perfektní. Rozehřála jsem je v mikrovlnce. 


Slast na talíři...
Ne, ještě nejsou Vánoce ale trošku jsem si na ně zahrála. 
Můj včerejší oběd. 
Bramborový salát - jen brambory, petržel, okurka a kousek mrkve. Měla jsem poslední lžíci sojanézy a k tomu 1/2 balení lahůdkového tofu opečeného na pánvi. 
To bylo PAPU!

A jak pak si papáte Vy přes týden?
Už jste si koupili Šmakouna ala párek? Vadí Vám to nebo neřešíte?
Řekněte prosím, že nejsem vadná :-D když mi vadí tvar jídla.

Mějte fajn den.
Vaše M.


Komentáře

  1. Já jsem šmakouna snad ještě nikdy neměla :D Pro studenta mi ta cena příjde dost, tak si radši koupím tofu nebo normální maso když je v akci :D Ale vadná nejsi, taky by mě to vadilo :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo díky za reakci. cena nic moc, ale klepu na dřevo, vesměs se mi podaří ho ulovit v akci. Takže mě vyjde balení na cca 43 Kč a mám to na dvě jídla. Když se kouknu na balíček kvalitní šunky, je to podobné, takže to nezabije. Ale chápu, není to na denní jezení.

      P.S díky za poznatek, že nejsem vadná :-D ten tvar je příšerný! asi sepíšu petici za kolečka...
      Měj hezký den.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky