Copak jíš, Mirko?


Zdravím Vás drazí a milí.

Chápete to? Za měsíc už budeme předvánočně naladění. Chystat poslední cukroví, shánět stromek, kapříka. Božíííínku, to je tak kouzelné období. Takže jo, někteří to budete dělat za měsíc. Na mě to jde už teď. 
Jasně, nebudu kupovat kapra ani už strojit stromek, ale tu náladu, tu už mám!!! O tom jste se už mohli dočíst třeba tady, jak to mám s Vánocemi a vůbec, že jsem tak trošku maniak. 

No a co jídlo? To jsem v poslední době nějak šidila a nestíhala jsem ho fotit a dokumentovat. Ale za poslední dva týdny se mi přece jen něco nasbíralo, tak se pojďte na to se mnou podívat.
Tady je moje nejmilejší jídlo poslední doby - fazolový koláček. Miluju ho a jedla bych o od rána do večera.
No a na něm? Krém z kokosového mléka a KAKI! Božské to ovoce. Užívám si ho teď kdykoli to jen jde. Nechávám ho pořádně uzrát a potom je jako med.
Láska číslo dvě  - dýňová polévka. Dávám si teď do ní zázvor a chilli, hodně kari koření a zjemním kokosovým mlékem nebo jogurtem. Tady jsem ještě posypala uzeným tofu, které jsem opekla na pánvičce. 

SMOOTHIE TIME! Ano, přišlo na mě smoothie období a hlavně ve verzi, tzv. smoothie bowl, kdy si ho připravím hustější, dám do misky a doplním něčím křupavým a dobrým. tady je ve variaci - mango, avokádo 1/2 banánu. Nahoře je směs od MIX IT. 

Tady je další variace a ta je pro manžela - borůvky, banány a avokádo, kokosová voda. Pořádná miska. Na to zapékané müslli s malinami. Dobrotáááá-

No a tady je další počin pro manžela - hodně borůvek, banán, avokádo a kakao. Nahoře kokosové plátky a celozrnné polštářky s malinovou náplní. Mlaskal...a hodně. 

No není to nádhera? Miluju vůni a chuť manga, a ještě když ho necháte hodně uzrát, kdy je měkké jako máslo a sladké jako med. Dokonalá barva. 
Jeden rychlo oběd po práci. Nebyl čas ztrácet čas, hlad byl větší, než bylo únosné a tak jsem hodila na pánev pytlík zeleniny. Opekla na kokosovém oleji. Bohatě zasypala uzenou paprikou, sůl, pepř. Troška chilli a k tomu uzené opečené tofu. Bylo to grandiozní. Zeleninu nechávám dusit aspoň 15 minutek, ať je opravdu hodně měkká a udělá skvělou směs. Jen se po tom zaprášilo.

No a tady to je. Můj včerejší výtvor. Neměla jsem večer na nic chuť. Zeleniny jsem měla plné zuby (ano Mirko? A co ta mísa řepy...) A tak jsem si udělala cizrnový koláček. No a využila jsem novou formu. Koupila jsem si ji na internetu a včera mi přišla. Koláček je hodně placatý, forma je celkem velká, není to jednoporcová, ale musela jsem. přece jen...už jen MĚSÍC!!!!!
P.S. - ano...mám kraťasy s jednorožci. 

A abyste věděli, na horách je už sníh...i tady v Beskydech :-D ano, beze mě byste to nevěděli. a konečně jsme se s manželem dokopali a šli na hory i když sněžilo. Sice to mým plícím trvalo, než to pobrali a výšlap nahoru mi trval déle než normálně, ale stálo to za to. Nahoře? Pohádka. I Elince se to líbilo. Aspoň pěkně na sněhu vynikla. 
Jo. miluju to...Forum Nová Karolína v Ostravě. 

Dokonce jsem šla i na ORBITERK, abych měla hezký výhled z okna :-D Jsem úchyl...

No a co Vy? Jak to jde u Vás, co jste si pořídili vánočního? Budete už péct? 
A jaké cukroví u Vás je favoritem? 
Mějte krásný den. Vaše M.


Komentáře

  1. Helee já mám vánoční náladu už od října, protože jsem pekla a hlavně fotila recepty na cukroví na blog! :) Jsem ráda, že vánoce konečně dorazily i do obchoďáků a bude už adventní neděle, aspoň se už nebudu muset cítit blbě :D :D Hned se jdu podívat na druhý článek s Vánocema, miluju je ♥ A hrozně mě pobavila věta ,,není čas ztrácet čas" sama ji někdy říkám :'D Měj se krásně ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak to mám radost, že to máš podobně. Já jsem včera už měla nutkání, takže jsem vyráběla věnec na dveře a tak. Taky co...měsíc je krátká doba, a mít výzdobu jen týden, to by mi líto :)
      Děkuji za milý komentář .

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky