Jídelní okénko XVI.

Ano, nadchází podzim. Sakra - to už jako vážně? 
Vždyť...léto ...léto je za oknem, ještě pořád jsem neschovala žabky do botníku a slunce pálí, jedna radost.Ale jo, asi už se trošku podzim chystá nastoupit v plné polní, protože mám v komoře asi 10 dýní. Takže...díky nim jsem s tím smířená a počítám, že to nebude problém. 
Protože podzim = skoro Vánoce, takže....no stres.

P.S. do Vánoc zbývá méně než 100 dní, takže pohoda jahoda. 

Ale každopádně, toto okénko má být plné inspirace, nápadů a ukázka toho, co lze splácat na talíř tak, aby zaplnil všechny makroživny a taky Vaše bříško. 
Takže, jdeme na toooooo!

Můj skvělý oběd. Po tréninku, dopoledním shonu v práci. Pojíždění po celém městě, po zapomenté snídani...BOŽE. Sedlo mi to. Navíc - miluju sýr na opékání a tento je z Kauflandu. Mají ho klasický a taky v chilli verzi a ten já miluju nejvíc!
Ano, opékaný sýr miluji. Je to ...láska a závilost v jednom - což si říkám, že asi není dobře, ale tak, každý máme nějakou slabinu. Moje pohodová večeře - neměla jsem chuť vařit a ani jsem neměla vlčí hlad. Takže dvě vajíčka, zelenina a sýrové hranolky ala oštiepok! Mňááááám!
Léto je pohoda v tom, že najednou máme chuť na (jak ses teď prej říká, podle reklamy z Albertu) FRESH jídla. A salát to 100% je! Tady jsem si ho vychutnala velmi. Mix listového salátu, opékaný tempeh, lahůdkové droždí, vinný ocet, no není to balzám na horké počasí?
Aneb - když jste líná vařit a zachrání Vás LIDL :-)
Tenhle uzený losos s pepřem je tak dokonalý, až bych břečela!
Byl v akci, takže jsem ho schlamstla a je to. Sýr a zelenina. Spokojená Mirka.
OOO jak já miluji jídlo.
Normálně mám radost jen ty fotky zase vidím.
Tady jem si udělala po ranním tréninku vajíčkovou omeletu a naplnila jsem ho tvarohem s proteinem.
Zasytila, k tomu boží kafe a je to! Nejlepší je, že není třeba ve vaření hledat složitosti.

Cukety - léto a cukety.  Jsou to úžasné suroviny.
Užívám si posledních zásob a to pořádně.
Tady jsem použila strouhanou cuketu a kokosovou mouku jako základ na korpus. vždy si korpus předpeču a pak na nej všechno nahážu, upeču a je to božské. Sním ji celou sama - protože co je na ní? Jen zelenina, pár koleček šunky a sýra...
Simple..but delicious!

Zeleninové nudle - cuketa, celer, paprika. Sojová omáčka, sýr Halloumi a já.
Myslím, že je to námět na nový film.


A jak jsem říkala, dýně jsou tady. A takhle je špagetová.
Upečená se solí a pepřem, troška olivového oleje - potom našpagetkovaná a podávaná s opékaným uzeným tempehem!
Božský oběd.
Prso pečené v troubě, k tomu zeleninová směs WOK, posypané sýrem a zasněženo lahůdkovým droždím.
Opravdu mě neužije na komplikované recepty, ale vždy ráda ocením teplé jídlo, které pohladí můj žaludek.

A tak to je, jídlo je radost, rituál, chvilka jen pro Vás a vaše blízké a je to taky nutnost. Je to lék, který přijímáte každý den. 

Berete to taky tak? 

Máte to stejně? 

Přemýšlíte nad tím, co přijímáte nebo prostě jen tišíte hlad?

Mějte krásný den, ať Vám chutná!
Vaše M.

Komentáře

  1. Já přemýšlím nad tím, co jím. Úplně se v tom vyžívám a jsem velmi kreativní :) Hrozně mě to baví :D Nemůžu si nevšimnout, ty už nejíš přílohy a pečivo? Nikde to na fotkách nevidím, děkuji za odpověď! Měj se krásně a užívej podzimu ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji za komentář, a že sis všimla příspěvku.
      Tvůj blog sleduji a co se kreativity týče, jsi drak! Moc krásně se na to dívá.
      Pečivo jsem nikdy moc nejedla. Ne že by mi nechutnalo nebo bych měla problém s lepkem, ale nějak ho nepotřebuju. Přílohy jím sem tam...a je fakt, že tady na fotkách nic takového není...nevím jak se mi to povedlo :-D ale o víkendu jsem do sebe rvala batáty horem dolem, takže vše při stárem.
      Děkuji za povšimnutí. Měj krásný den!

      Vymazat
    2. Nemáš vůbec za co ♥ Mám tě ve sledovaných blozích, takže mi žádný tvůj příspěvek neuteče :) Jéé, moc děkuju ♥♥ Tak to jo :) Já jsem si říkala, že jinak by ses nám o tom určitě někde zmínila, že jsi přesedlala na trochu jiný styl stravování :D Děkuji, i ty!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky