Podzimní novinky na talíři - nákupy a recenze

Podzim je za dveřmi, i když, tento týden to tak fakt nevypadá. Teploty 28 stupňů. Takže slunce v duši. Ale i tak může vypadat super podzim, i když...já ho mám spojený s chladnějším počasím, ale to vůůůůbec nevadí. Za pár měsíců si tu bude Mirka stěžovat, jak jí mrzne p***l. Ale koukám do kalendáře a opravu, na tento víkend padne první podzimní den. Není to nádhera? 

To znamená, že Vánoce jsou za humny (přesně za 94 dní!!!!)

Nicméně...dýně jsou tady taky, a zase bude na řadě co? Péct, vařit, strouhat, krájet, mixovat, mačkat...jíst! Jíst! Jíst!

Jo...zásoby. Aneb...sysel.
Proč toto nemáme u nás? Německo..chybíš mi!


Moje slabost..pro mě i pro mou peněženku...ale co člověk nadělá? Když musíš...tak musíš!
Simply...but..delicious.
Nevyhledávám ochucené oříškové pomazánky. Ale tyhle NUTS jsou dokonalé, konzistence vs. chuť vs. cena.
No..inu, kdybych měla spočítat ty pytlíčky, kolik jich za léto do mě spadlo...bylo by to dvouciferné číslo (díky Bohu!). Slané jsou stejně nejlepšejší..A díky bohu za akci na AKTIN.cz 3+1 zdarma!
Toto jsem dostala jako dárek k nákupu...
NE! tohle fakt není dobrý...sladký jak cicek a měla jsem strach, že až půjdu na záchod, budou mi lítat včely kolem...
P.S. pes v pozadí asisuje, jako vždy.
Italský týden v LIDL je taky fajn..sýr uzený, něco jako parenica...a ten milujeme s manželem oba. Byla to bitka, ale vyhrála jsem a...půlku jsem mu dala!
Ano..sýr na opékání..Když není vrzací Halloumi, tak tento v Kauflandu nezklame. Je trošku mastnější, ale o to dobrý. S chilli mi chutí nejvíc. Balení obsahuje 4 plátky a je za 69,90 Kč.

Toto byl taky dárek...k nákupu. Za trest. Není to dobrý. Jestli tohle je slaný karamel, sním koště i s násadou. Slané ani trošičku a jen jakási hmota...o ničem. Snedla jsem si ji na Lysé Hoře, po ranním výšlapu. Chtělo to něco lepšího...
Jak se ale říká...darovanému koni...
Kokos a já...
Dal by se o tom napsat EPOS!
A nezbytnost celé naší rodinky, můj, manžela a psí.
Bereme všichni.
Běháme, sportujeme, makáme...a holt, klouby a šlachy k tomu fakt potřebujeme.
Quest se zase s něčím vytáhli. Miluji je už...5 lete? Je to vůbec možný?
Je!
Tohle je delikátní...
Javorový sirup uvnitř je lahůdka.

Novinka z LIDLu, kokosový jogurt bez cukru. No..kokos z toho z dáááálky cítit lze.
Nicméně jsem se kravka nepodívala na cenu. U pokladny mě cena 24,90 překvapila, ale prdět na to.
Nicméně, na pravidelný nákup to nevidím.

 

Máte nějaké novinky ve Vašem nákupním košíku?
Ochutnali jste něco z toho, co tady mám a máte jinačí názor? NEbo se v něčem shodneme?
Mějte krásný den. 

Vaše M.

Komentáře

  1. U toho pití jsem se dobře pobavila :D :D :D Ale jak píšeš, darovanému koni na zuby nehleď! Ty dýně ti teda závidím :) Taky bych chtěla, ale kupovat se mi nechcou a nikdo v mém okolí je nepěstuje :( Ale babička říkala, že se mi poptá :) Kokosové máslo je totálně boží! Nejradši ho mám na krupičce místo másla, tam se mi hodí naprosto perfektně ♥ Já si teď koupila light tatarku a tyjo, mile mě to překvapilo :D :) Questka vypadá skvěle, javorový sirup miluju a když vidím, jak tam vytekl, no mňam!!

    Užívej teď už chladného počasí ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo jsem ráda, že jsem pobavila...ale toto bylo vážně za trest. Dýně kupuji vždy v akci a bylo super, že byly za cenu po kuse...a dvanáct korun? No nekup je...holky jak se na mě smály...takže teď jedu na polévkách, peču, zapékám...ale chutnají.
      Kokosové máslo asi úplně vyhrává..to je TOP. A s tou krupicí...to je fantazie!

      užívej si krásný podzim.
      Mirka

      Vymazat
  2. Miluji oříšková másla!:) Ty kokosové chipsy chci strašně zkusit! :D Ony ty tyčinky od ONE jsou jak kdy.. některá ujde, některá vůbec :D Kokosový jogurt bez cukru? Wow, asi na něj mrknu, ale teda cena vysoká:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No cena je astronomická. Škoda ale tak to u nás je...za kvalitu platíme. Místo aby byla nějakým standartem...
      A kokosové chipsy...není nutno ani debatovat. Miluju je!
      Díky za komentář. Hezký den.

      Vymazat
  3. Tak třeba ty dýně jsou super. Na druhou stranu si říkám, že asi nemáte možnost si pěstovat sama, co? Jestli to všechno kupujete, tak vám teda nezávidím. Už jen z toho důvodu, že je to prostě různá kvalita. Ale tak ne každý má tu možnost. :) No, u nás je podzimní největší nákup nová podlaha od Floorforever a to je tak asi všechno. Zeleninu jsme si uskladnili a tím jsme skončili. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, gratuluji vám k úrodě. Jen se zeptám. Kde to skladujete? My máme zahradu, ale v bytě máme jen malý sklep. Ten jsem sice nedávno vymaloval, protože je zděný, ale stejně mám strach z plísně. Ono i to malování byla otrava. Ale stačila krepová páska a nikde nic neteklo. No, tak se ptám, kde to skladujete a co s tím děláte? Díky. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky