Novinky do břicha - aneb radosti každého dne

Znáte to, občas se stane, že chodíte do práce, z práce, trénink, běh, pes, procházky, prádlo, úklid, sporák, sprcha, postel. A celý tenhle cyklus opakujete tak dlouho, s malinkými modifikacemi, že najednou zjistíte, že měsíce letí jako splašené. Ani jste se nezastavili. A proto se naučíte mít chvíle, kdy se opravdu zastavíte a koukáte kolem sebe, co se událo, uděje a právě děje. 
Nemá to chybu. 

Pomáhá to a navíc - neuniknou Vám fajn chvíle a vlastně zjistíte, že se nic nestane, když se zastavíte. 

A já si k tomu občas dopřávám tyhle věci, které mi zlepšují tyto chvilky, které jsou jen a jen moje!

Není dost pitíček. Nikdy...
Protože pitíčka jsou super odměnou po výšlapu...třeba na Praděd. A nebo jen tak.

Není v létě n ic snazšího, než vzít dobrou knihu, fajn jídlo, deku, psa a jít si někam odpočinout. Já volím přírodu, klid a příjemné prostředí.
A to, že miluji Barebells - to už je známo.
Můžete se na moje recenze podívat tady a dokonce i tady.

Tohle ne.
Sice jsou kvalitní. Složení celkem fajn...ale chuť?
Ne, nejsou dobré, ani chutné a ani mi nijak nepomohly s hladem. Navíc, jestli takhle má chutnat jablečný koláč, tak to potěž koště!
Co je víc léto než meloun?
A tenhle měl rovných 25 kilo!
Jestli je něco lepšího než kokos a chipsy z něj...dejte mi vědět!
Doufám, že Bettr Coconut Chips o mě vědí a plánují božskou spolupráci a nebo dotaci a nebo aspoň sponzoring!
MILUJU JE!
A jo, Barebells fakt miluju a tuhle novinku jsem dlouho nechávala čekat. Opravdu dlouho, tak dlouho, že je už na trhu další novinka. No..marné, budu "muset" zkoušet a dělat si radosti pořád, že?
P.S. tahle mi trošku narušuje můj dosavadní žebříček Barebells tyčinek.
Je fakt dobrá!
A to jsou přesně ty chvíle, kdy jsem si uvědomila, že jsme zapoměli i ..žít. Jakože...dělat něco pro sebe a ne jen to, co je potřeba dělat. A tak jsme se sebrali, šli do kina a do Marks and Spencera, kde jsme koupili božské ořechy za ještě božtější cenu. Svět je zase dokonalej!

No comment. Hruška je nej!

No a není tohle milé překvapení?
Za odebírání Deníku sport...po asi 14 letech jsme dostali tohohle krasavce.
A to se vyplatí...

 Co Vy?
Čím si děláte radost, a jestli si vůbec děláte tyhle malé radosti jen a jen pro sebe?
Myslíte sem tam na sebe a nebo se bezostyšně zanedbáváte? (Co, Káťo?)

Rozmazlíte se občas jen nějakou chvilkou,  kdy jste sami se sebou? Ať už je to šálek kávy, čtení novin, knihy nebo dobrého článku?
Kdy si dáte třeba vanu nebo sklenku vína? Nebo koukáte na východ slunce někde v parku? Je toho mraky, co lze vymyslet.

Jo, život je fajn...a je třeba ho prožít!

Mejte úžasný den. 

Vaše M.




Komentáře

  1. Barabells chci ochutnat už dlouho, ale ta cena pro mě jako studenta je hrozná :D Ale až budu vydělávat, tak je musím všechny ochutnat! My si teda v kině na prasáka koupili naposledy tortila chips s rajčatovou a sýrovou omáčkou :D Předtím jsme si normálně dali popcorn a colu bez cukru :D Aneb hlavně zdravě! Já si dělám radosti pořád. Naposledy jsem si objednala 2 nové kuchařky, které ještě nevyšly a nový motivační diáž na rok 2019 :) Když už píšeš o tom východu - tak na naše 5 leté výročí mi přítel jako překvapení připravil piknik na místě, kde jsme se poznali a čas vychytal na západ slunce. Bylo to úžasné :) Užívej podzimní dny ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda přítel je šikulka! takové krásné překvapení je super. A gratuluji k pěti letému vztahu, to je nádhera!
      Kino si nedovedu představit bez něčeho dobrého. Chápu, že to někoho štve nebo mu to vadí, ale pro mě je to rituál a je to boží! A jasně, i tortily a chipsy jsou helathy...víš jak...rajčata (zelenina), sýr (bílkoviny a zdravé tuky), je třeba z toho čerpat :)
      Diář na 2019 už taky sháním (což je mazec, uvědomit si, že 2018 už běží do finiše!).
      Měj krásný den a děkuji za tvůj komentář.

      Vymazat
  2. Některé ty věci od vás vypadají moc pěkně, jiné mi přijdou ale jako hrozná blbost. Ale tak rozumím tomu, že každý to má trochu jinak a je taky pravda, že ne všechno chválíte tak nadšeně, jako jiné věci. :) My jsme byli letos v Olomouci a tak jsme taky ochutnali fajn věci. Hlavně v restauraci Entrée u Přemka Forejta. :) To bylo fakt nebe. Jen hotel se nám moc nepovedl. Protože třeba na toaletách neměli třeba osoušeče rukou.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky