Barebells - recenze - protein pudink a tyčinky

Barebells je švédská firma, která se zabývá zdravou stravou nejen pro sportující lidičky, ale pro každého, kdo si chce pochutnat a přitom držet linii. No marné, je to tak!

Jejich hlavní myšlenka je, cituji:

We believe in happy eating and healthy living.

A pod to se, milí drazí, podepisuji. 

Nakoupila jsem všechny pudingy a tyčinky na eshopu dameprotein.

jednoduchý důvod. Měli v té době jako jediní na skladě všechny příchutě i tyčinky najednou. Což se mi nepodařilo sehnat jinde. 
Nyní má většina E-shopů naskladněno všechno, dokonce i barebells křupinky a čokoládovo-oříškový krém, ala nutella. To mě ale zase tak moc nebralo, tak jsem šla zkusit všechny pudinky a tyčinky. 

Juchůůů.

 Pudinky jsou úžasné. Mají všechny super hodnoty a příchutě jsou jednoduché ale nebeské. Opravdu.
Balení má 200 g, takže je ho poměrně dost a krásně zasytí a doladí jídlo k dokonalosti.

Doufala jsem, že budu moct něco ....zkritizovat a to řádně.

Pudinky jsem jedla většinou ještě s nějakým doplňkem, abych měla plnohodnotné jídlo. Pomohli mi na cestách, v práci ale i vymazlit snídani o víkendu. Ani u jednoho jsem neměla pocit "umělé pachutě", jak to někdy bývá. Konzistence opravdu pudinková. Přirovnala bych to k DANONE pudinkům.

A co teď, říct, který z nich byl THE BEST?
Pro mě jsou asi jen dvě místa. jakože - EPES RÁDES, THE BEST, NEBE V HUBĚ.
A pak ta druhá  - výborná, vynikající - chci ještě!

Takže, výsledek? Nešlápnete vedle!

v práci namísto snídaně - nebyl čas, ptát se kdo je kdo, takže jsem hodila do kabelky Pudink dvojitá čokoláda a tyčinky v příchuti Kokos/čokoláda. Najedená jsem byla krásně, nasytilo mě a to opravdu jsem si pochutnala.
Navíc, vidíte to roztomilé balení? Ve víčku je skládací lžička, takže, myslí na vše!

Tady je ona snídaně o víkendu. V pátek jsem si připravila čokoládovou buchtičku z fazolí no a ráno jsem si ji ohřála - plátek čokolády Mark and Spencer s Chilli a k tomu extra vanilku pudink. Nebyl tak intenzivní, jak by se mohlo zdát, byl velmi jemňoučký, krémový...nebe v tlamě. Fakt, že jo!
Nejsem jahodový typ. Opravdu ne, snad nikdy jsem si sama od sebe nekoupila ani jogurt, ani čaj ani mlíko nebo snad zmrzlinu s jahodou. Takže, tady to bylo čistě ze zvědavosti, a aby byla recenze kompletní. Vážení...jahoda překvapila a zařadila bych ji asi do první lajny. Dobrota. Udělala jsem si palačinky s vanilkovým tvarohem a na to kydanec v podobě pudinku. LUXUS!

Jak říkám, cestování, práce a nouze dělají svoje a pudinky mě zachránily! Na letišti padl jeden z vítězů - kokos...ano, kokos...kokos..
Dalším překvapením byla hruška s vanilkou. Teda - neobvyklé ale milé. Hodně dobré papání. 

Spěchala jsem na procházku se psem, nebyl tedy opět čas na oběd a můj žaludek opravdu prudce protestoval. Energie nebyla. Padla za vlast - Karamel a Kešu. Výborná. I manžel si pomlaskával, ochutnával se mnou a moc nám chutnala. Karamelová vrstva je opravdu vrstva a táhne se z pusy. Mňam. Posypaná hojně ořechy. Prostě, dobrota.

Do celé recenze barebells produktů mi ještě chybí poslední tyčinka a to je cookies and cream. Na tu jsem ale neměla ani chuť, ani náladu. A navíc, myslím, že snad nebyla skladem. 

CO je ale pro mě naděje a těším se na to jako malá je nová příchuť tyčinky....

Wait for it...wait for it...

SALT AND PEANUT BUTTER!!!!

Oujéééééé, v ČR se ještě neprodává, ale barebells ji nedávno uvedl jako žhavou novinku, navíc je v krásném obalu a vypadá úchvatně. Navíc...PB je láska a láska je PB. Marné...

Abych ale byla nezaujatá svými chuťovými buňkami, které jsou opilé dobrotami, musím uznat jedno obrovské a podtržené mínus - a tím je cena! Tahle je fakt nepříjemná a na pravidelné svačení to tedy není. 

Pudink od 55 Kč a tyčinky 59 Kč. ano, je to tak. Není to nejhorší, existují tyčinky i za 100 Kč. Jsou kvalitní, dobré suroviny, výborné hodnoty...ale to má salát i tvaroh taky, a nezruinuje mi to peněženku. Takže sem tam, odměna, mlsání, potřeba na cesty atd. je ok, ale když si to vezmu, že bych 5 kelímku měla na týden....au au au.

Takže, nejsem Rotchild ani Paris Hilton (díky bohu), abych si tohle mohla dovolit denně. AMEN.

Co Vy? ochutnali jste něco z těchto produktů? Chutnalo? Zklamání? 
Každopádně Vám přeji krásný den, 
Vaše M.

Komentáře

  1. Neochutnala, ale podle tvé recenze bych si je hned dala!! :D ale jak sama píšeš, kvůli té cenně to asi oželím xDD

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,

      no, ono jak říkám, sem tam to nezabolí tak moc. Vzhledem k tomu, že některé dobroty stojí masakr peněz a jsou to nic nedávající sladkosti ( jen tak pro info - kinder vajíčko 27 kč? WTF???) takže jo, sem tam je to fajn, a kokos je fakt skvělý!

      Hezký den.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky