Pečeme z fazolí - různé variace.


KRÁSNÝ NOVÝ DEN VÁM VŠEM!

Ano, už jsme to všichni zkusili, zkoušíme a budeme zkoušet.
Je mi to jasné, žádná novinka, nikoho tím nepřekvapím, neohromím a ani již nešokuji. 

Pečeme už ze všeho možného - mrkev, pastiňák, květák, dýně, řepa a samozřejmě luštěniny, jako jsou fazole a cizrna. Doufám, že nikdo to nezkoušel z čočky..to by nemuselo zrovna vyjít dle představ. 

Já zkoušela taky hodně receptů, alternativ a vždy se vrátím k tomu jednomu...

Tady je:



Beanie by Katty. 


Ano. Kdo zná Kateřinu Blažčíkovou, ví, že její proslulé little Beanie je prostě the BEST. Neříkám, že ten recept nenajdete po celém světe. Jsou jistě i jiné dámy i pánové, kteří mají podobný recept. 
Já jsem tenhle objevila u ní, takže prodávám, co  jsem nakoupila :-)

Základ: 
  • 100 g Fazolí z plechovky
  • 1 vajíčko (nebo banán pro vegan verzi)
  • lžička PRDOPEČ
  • 1 odměrka proteinu (nemusí nutně být)
  • Kakao (cca 10g)
  • skořice

No a teď je to na Vás. Můžete obměňovat, dolaďovat, zdobit, plnit, krášlit, použít něco navíc, něčeho méně...(ne, nejsem jak BABICA!). 

Já jsem použila jak červené tak bílé fazole a vždy je to úžasné. Takže máte jednou Blondies, jednou Brownies...jak chcete. Někdy dávám perníkové koření, někdy jen kakao, skořice, vyškrábu vanilkový lusk. Přidám rumové aroma (nebo dejte Rum, když máte:-D). Fantazie je nekonečná. Nezná hranice!


Tady přidávám galerii mých pokusů. Omlouvám se předem za fotky, že nejsou nastajlované na talířcích s efektivním zdobením. Jsou to všechny mé pracovní snídaně - takže krabička, klávesnice a jedeme!


Množství je na jednu porci, i když přiznám se, fazole nevážím, prostě tam sypnu jednu plechovku a jím to třeba ráno na snídani větší polovinu a pak zbytek na svačinu odpoledne, jak to vyjde. 
Mám hodně ráda kombinaci s nějakým svěžím ovocem. Takže na mých fotkách vidíte různé variace bobulek - maliny, rybíz, borůvky a ostružiny. Za mě - je tohle nejlepší kombinace. Dovedu si představit ještě jahody, broskev, meruňku...ale určitě mi nesedí k tomuto pečení jablko, hruška...

Kdo ví? Třeba bych byla překvapená...

Podělte se i o ty Vaše a to třeba na instagramu, kde stačí přidat hesteg  #beaniebykatty. 


Budeme se tak inspirovat navzájem. 

Krásný den a dobrou chuť!

Komentáře

Oblíbené příspěvky