Pro kvalitní ráno naše, poslouží nám vždycky kaše II.

Dobré ránko vám všem, ať už máte volno nebo musíte do práce...

i když dneska by se vážně nemělo. Je přesně svátek PRÁCE..takže se sluší ho oslavit tím, že se pracovat prostě nebude! Tečka.

A kdo se rozhodl si tento "svátek" přisladit, mám pro vás pár návrhů, jak to udělat hned po ránu. 
Jistě víte, že se často na mém ranním stole objevuje ovesná, či jiná kaše. Je to prostě pro mě to nejlepší, co si můžu dopřát a byť jsem ji těchto posledních 14 dní zanedbávala, stejně jsem nasbírala zase další foto variace, jak to udělat. 


tak tady jsou...holky moje!
Tato kašička je ovesná, s mákem, javorovým sirupem a nahoru jsem "nalila" horké švestky, které jsem si podusila, byly z mražáku a já si chtěla zachovat kaši teplou. Povedlo se!


Podobná variace jako ta první. Akorát zde jsem mák rovnou přimíchala do vloček a spolu s mlékem "svařila" a stejným způsobem jako švestky jsem si i podusila mražené meruňky. Prostě tyto dva druhy ovoce jsou s mákem to nejlepší!! Mňam...fakt nevím, která byla VÍC ...achjo.
Troška exotiky? No..asi jste si všimli, že jsem měla asi makové období. Ale jak mi něco zachutná = KONEC. Prostě to budu jíst tak dlouho až mě to přejde samo, resp. se toho přežeru! Toto je ovesná s mákem, sirupem a nahoře jsou tři plátky manga. Skvostná záležitost!
A tady jsem nemohla odolat těch sladkým, rozkošným a hlavně překrásným borůvkám. Byť jsou z mrazáku, jsou tak drobné (i když tyhle jsou kanadské a ty jsou trošku větší než česká klasika), kaši jemně ochladily, ale ...byla skvělá. patří mezi mé favority!
A pro velký úspěch ještě jednou. Je to opět kaše jako č. 1 ale tyto švestky jsou sušené. A proto nebylo nutné kaši doslazovat. Kaši osladily přirozeně, i když jsem koupila sušené bez přidaného cukru:-) Můžu jen doporučit. 
Jahodová klasika. Ovesné vločky, mléko...Nahoře jde vidět nepatrná spirálka ze sirupu agáve a jako "třešinka" na dortu sedí lžička arašídového másla...
A tady je ovesná kaše z dnešního rána. Krásně jsem si zalenošila. Dneska mám rest day, tak jsem si udělala dobrou a prostě nesmrtelnou kombinaci pro ovesnou kaši, tvaroh, mléko, banán, med a madle. Byť jsem si říkala, jestli má smysl tady prezentovat tak banální věc jako je ovesná kaše...ale CO vám budu povídat. Odehrávaly se tady chuťové orgie!


Uff, jak to tak vidím, tak si snídám celkem slušně! Myslela jsem, že toho bude podstatně méně a jak tak hledám v PC, čučím, kde se to všechno bere. Doufám, že jsem vás třeba inspirovala a ukázala, že ovesné kaše jsou opravu jako čisté plátno. Stačí vzít ingredience a začít kreslit. 
Fantazii a chutím se meze skutečně nekladou (budu a budu to pořád opakovat!!!). 

Přeji krásné a sváteční ráno vám všem,
Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky