RECENZE: Legrácie!


Znáte firmu Legrácie ?

Česká firma, která nám zachránila naše cestování! 
Legrácie vyrábí jídlo vhodné na cesty, do kanclu, do školy...prostě do ruky a můžete letět. Jasně, řeknete si, že ovesné kaše v pytlíku a těstoviny a různé polotovary nejsou žádnou novinkou. To je pravda. Nejsou. Ale Legrácie se může pyšnit svým skvělým složením, které je, troufám si říct, jediné na trhu v této kategorii. Nebo alespoň, velice ojedinělé a paradoxně - velmi prosté a jednoduché! Protože v něm nejsou žádné hlouposti! A to je LEgrace.

Jejich pokrmy jsou bez zbytečné chemie, bez soli a prostě. Složení není dlouhé jako účtenka v Kauflandu. 
Naopak, takový jeden pytlíček krásně zastane komplexní jídlo, zasytí a navíc si i pochutnáte. To je prostě super věc. 
Inu, a když jsem věděla, že jedeme road trip po Norsku, kde ceny jsou trošku moc vysoko, rozhodli jsme se nabalit si jídlo s sebou. Legrácie mi hodně pomohla a ulehčila mi rozhodování. 

Na e-shopu byla bezva akce na přepravu, která byla nad 199 Kč zdarma. Takže jsem využila příjemné s užitečným no a tady je výsledek.

Moje objednávka: 
  • tyčinka BRUSINKA + KOKOS
  • tyčinka ARAŠÍDY + KAKAO
  • maková kaše s datlemi
  • kus kus - kus štrůdlu
  • kus kus - po řecku
  • kus kus -  po italsku
  • kus kus  -  se zeleninou
  • rizoto Lente - s jáhlemi a čočkou
Tohle byla bomba! Štrůdl v kastrůlku. Kusy jablek, stačilo trošku dosladit a super svačina nebo snídaně!
Mňam!
Extra maková a extra dobrá. Není nutno doslazovat, datle pomohly a udělala jsem velmi dobře, že jsem si nechala kaši přes noc odležet. Byla boží a Norsko jsem zvládla levou zadní!
Tohle byla pecka! V kus kusu jsou zeleninové kousky, kousky sušených rajčat, oliv...bože...ta vůně!


Musím říct, že jsem sama překvapená, že mi seděla více ta brusinková!
A tady tento italský byl velmi dobrý, překvapily mě kousky mandlí, které byly božské!
Skvělé tyčinky na cesty, hodíte do batohu a nemůže Vás zlomit ani norská příroda! 
Trampování jako vyšité. Do rizota jsme přimíchali jen masko a najedli jsme se z toho brutálně dva lidi a pes :-D


Vidíte tu poctivou směsku? Samá zeleninka, koření, rýže, čočka, jáhly.
Stačilo jen dosolit a doladit a plnohodnotná večeře po brutálním výšlapu...do nás padla ani nevíme jak!
Vždycky se snažím být objektivní a shrnout jak klady, tak zápory daného výrobku, firmy, restaurace atd., o kterých tady píšu. 
Nyní je to ale poprvé, kdy jsem nenašla žádný zápor. Opravdu ne. Snad jen, že to rychle mizí!

Zatím jsem nevyzkoušela všechny výrobky, ale určitě se na ně ještě chystám. Je super mít možnost jíst zdravě i takto na cestách a nebo prostě, když není čas. Všichni to známe. A tohle je perfektní pomocník. Mít po ruce, v práci v šuplíku, v kabelce, Legrácii a když není čas, prostě buď jen rozbalíte a jíte (tyčinky) a nebo jen uvaříte horkou vodu a za pár minutek tlačíte taky. 

Ceny odpovídají kvalitě, objednávka byla do dvou dnů u mě.Nikde ani zádrhel. Parádní nákup. 

Co Vy? Ochutnali už jste? Znáte Legrácii? Máte zkušenost? 
Mějte krásný den. Vaše M.

Komentáře

  1. Legracii znám, ale ještě jsem od ní nic nezkoušela :) Já si přece jenom když mám tu možnost, připravím doma něco sama :) Ale pokud pojedeme do zahraničí nebo někam na delší dobu, asi po nich mrknu. Hlavně se mi líbí ty slané variace, protože ty datlové tyčinky si dokážu sama vyrobit doma a hlavně, co jsem zkoušela kupované, tak mi ani nechutnaly :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, doma si jde všechno připravit. To je jasné, já jsem si nedovedla představit, že si doma budu všechno míchat atd. Tohle je super, že to je po porcích, takže jsme mnohdy fakt měli v batohu jen dva pytlíčky a byly připraveni. Na cesty a tak, je to opravdu pomoc. Jinak jistě, doma je to levnější a víš do čeho jdeš.
      V tomto případě ale ani strach ze složení být nemusí.

      Vymazat
  2. Tyjo, tak to zní fakt hodně dobře! Jako na to bych se klidně někdy podívala a vyzkoušela to. Dneska jsem byla na prodlužování řas, takže vlastně celé dopoledne relaxuji a chodím po krámech. Nicméně třeba někdy příště bych si to mohla nějak zkusit zajistit. :) Ale ještě uvidím. Nicméně to zní fakt zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky