Jídelní okénko XV.

Miluju toto počasí. Není nutné se moc oblékat, je nutné sebou všude tahat pití. Slunce a sluneční brýle je každodenní kombo a prostě, už ráno vstáváte s dobrým pocitem, jen proto, že je světlo, je příjemně, ranní trénink zvládnete levou zadní a do práce jdete v pohodě a už lehce zahřátí, protože co? Opět svítí...
Jasně, pro někoho je to jen zkouškové, stresy, učení a být zavřený doma a šprtat jedny otázky za druhými. No...ale když už je po všem...je volno a to je oč tu běží. 


A abychom na to měli dost sil, a byly ready...je nutné dávat palivo...Co tlačíte do sebe Vy? 


Já teda odmítám cpát do sebe více teplé jídlo než je teplota doma. Nemám chuť na polévky, přílohy, vařené a horké jídlo už vůbec ne...prostě. Lehké cosi, co přijde k chuti, zažene hlad a ukojí mé rozmlsané srdéčko.
Jestli Vás napadlo, že si teď protiřečím, když nemám chuť na teplé jídlo...
Jo, je to tak. Toto je ale vyjímka. Není to klasická ovesná kaše...
JE to kaše z kokosové mouky, uvařené v makovém mléce...vychladlá a je jednoduše božská!
Krásně zasytí, chutná božsky, dodá živiny a potřebné tuky...doladěná je mandlovým máslem a hořkou 85% čokoládou.
SEN!
No...a moje suvenýry z Thajska - kokosová miska a lžička.
Miluju to..jíst a vzpomínat. 
Miluju směs lesního ovoce. A domácí rybíz je co? Paráda a hned mi v hlavě svítí kontrolka - bublanina.
Tahle je mandlová. Stejný recept jako tento, jen je 90% mouky mandlové. Božská a vychlazená je ještě peckovější!

Jednoduchý oběd.
Netřeba si to komplikovat. 1/2 grilovaného kuřete, polníček a olivy, k tomu zálivka z jogurtu.
EASY a výborný!
No a moje závislost? Obrovská závislost? slabost?
Grilovací sýr Halloumi.
Objevila jsem při řeckém týdnu v LIDL a je to můj konec...jen je mi líto té ceny...
No ale tady jsem si ho vymazlila, ledový salát, hořčičný dresink a ano, nálož sýra!
Večer jsem neměla moc hlad, ale něco jsem zďobnout přece jen chtěla!
Mražená zelenina s chilli a gouda k tomu.
Omeleta se šunkou a cibulí. 
A zase božský oběd.
Horko jako kráva.
Vaření? Ne...odmítám.
Řešení? Co dá lednice...
Zelenina, olivy, Halloumi a vaječinka.
Dnešní snídaně po tréninku ramen. Byl hlad jako vlk a jela jsem v autě...a ano, ta semínková kostička z LIDLU byla ještě teplá a voněla...a já ji ukousla!!!!
K tomu míchané vajíčka se šunkou a cibulí, zelenina a sýr.
Bože..kde se ve mě bere chuť na slané snídaně?  
Jo...léto. Miluju ho a léto jsou přesně tyto barvy, ovoce...vůně a osvěžení.
Dokázala bych jíst celé dny jen toto.
Jo...a mám jednorožčí trenky! 

Na co Vy máte poslední dobou největší chuť? Jíte beze změny po celý rok a nebo cítíte změny v rámci ročního období? 
A ano, právě jsou dny, kdy se nám ochladilo a příroda dostává zaslouženou vláhu. Tak je to fajn, si oddechnout od ostrých paprsků a zase se pohodlně nadechnout. 
Co baštíte nejraději v létě Vy? 
Mějte božský den. Vaše M.

Komentáře

  1. Ta miska je totálně boží! :O Mě se tedy chutě s počasím mění. V chladnějších dnech mám ráda teploučkou kaši. V těch horkých si dám nejradši jogurt/tvaroh s musli, upečenou buchtu nebo overnight oats :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Mističku jsem si vysnila a ulovila. Myslela jsem nejdříve, že si pořídím čistě přírodní, ale pak mě uchvátila tato růžová a na dně má slona :-D
    Teď se nám nějak rozpršelo, takže jsem snídala taky teplou kaši, ale jen co se oteplí, těším se na ledový meloun s limetkou a banánovou zmrzku :-)
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě že jsem teď jedla, jinak bych dostala hlad :D taky nemám přes léto moc chut na teplá jídla, ale ovesná kaše je i u mě vyjímkou :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky