Nákupy, nákupy a jídlo...část I.

Marné. 

CO se mnou? 

Koupit si konečně punčochy k sukni, nebo novou podprsenku...to já néééé, to se musím kopat do zadku a nejlépe až se podprda rozpadne uprostřed porady s vedením firmy, abych se konečně donutila si koupit novou! 


No, ale sednout si k PC a sledovat akce, slevy, lovit na eshopech. To jooo a hned několik  objednávek během týdne a pak se jak malá těšit na toho přepravce, jak mi ťukne sms a zase si povezu domů krabici plnou dobrot. A pak si to ochutnávat a fotit a mazlit se s tím a ukládat do poliček ve špajzu...

Prostě úchylka no!


Nakupovala jsem na těchto E-SHOPech: 

  • Aktin.cz
  • VeganzaStore.cz
  • Rage Fitness.cz
  • Fitness007.cz

Toto jsou všechno moje nejčastější obchody, kde nakupuji. Kromě Rage Fitness, tam jsem nakoupila poprvé a OBROVSKÁ spokojenost. Ale o tom později.
Budu to muset ještě rozdělit na více emailů, protože jsem se rozšoupla a některé věci jsem ještě nestačila ochutnat či vyzkoušet, použít apod. 

OK, tak toto není z E-SHOPU, ale je to z DMka. Viděla jsem červené cenovky a šla po nich jako lasička! Tady jsem si koupila chlebík do toustovače a byly moc fajn. 4 housky v jednom balení (baleno po dvou) za 19,90,- bylo fajn.
Pufovaný amaranth jsem hledala dlouho a tady jsem ho našla. Protože objem dělá dojem, že ano! Tady když si dáte 10 g tak máte plnou misku a je to super. 


BiotechUSA udělali vánoční edici proteinových tyčinek. Ve dvou příchutích - Jablečný štrůdl a perníček. 
No...to bych nebyla já, abych nešla do perníkové tyčinky, že!

Voněla neskutečně. Samé koření!Opravdu, jako těsto na vánoční perníčky. 
Příjemně tuhá, ne příliš, jako to někdy může u proteinovek bývá. 
Moc jsem si pošmákla. Dokonce mě lákala tak moc, že jsem ji rozbalila ještě v práci, hned když přijel balík. 

TOHLE vážení...tohle je THE BEST věc, kterou jsem si mohla pořídit. Protože to fakt stojí za to, a mě to moc pomáhá. Jasně. Není to nic zázračného, nic světoborného a nic, bez čeho byste se v životě neobešly. ALe mě připadá extra roztomilý, krásný, růžový, praktický a prostě je to můj pomocník, který používám teď každý den.
Je to barel na pití o obsahu 2,2 litrů. Nosím ho sebou do práce, většinou voda a šťáva z půlky citronu. je to osvěžující a díky tomu si hlídám pitný režim, který díky tomuto barelku splním ještě v práci. Dva čaje, 1 barel a vypito :-)
Pořídila jsem si ho na Fitness007 ve slevě. Výběr byl asi z 6 barev. No...chtěla jsem být trošku holčičí, nebo..jiná než vždycky. 95% všeho má u mě tmavou barvu, takže..proto ta bonbonková!
No a tady, třikrát hurá a pět dní se radujte!
Myprotein kapičky se KONEČNĚ vrátily ke kapátkům!
Bojovala jsem s nimi několik měsíců. Udělali na kapání rovnou z lahvičky. DĚS.
Chvíli to kapalo, pak zase nekapalo...po zavření lahvičky jsem zjistila, že mi vytekla lahvička, nevím kudy..prostě...na nic.
A teď? Elegantně vytáhnete kapátko a přesně si nadávkujete kapičky...
NEBE!
P.S. moje nejmilejší příchutě...

Nakupujete jídlo přes eshopy a nebo klasika - obchod? 
Co máte nejraději? Tyčinky, ochucovadla? Co je Váš hřích...

Řekněte, že taky tak utrácíte za jídlo :-D
nechci v tom být sama. 

Mějte krásný den. 
Vaše M.

Komentáře

  1. To ráda slyším! Právě mi flavdrops docházejí a tohle dávkování z lahvičky je opravdu opruz :D :D Moje je také nejoblíbenější vanilka :) Perníčková proteinovka musela být teda totálně boží! Mňam, miluju perníčky :) A z Ragefitness objednávám oříšky, semínka, sušené ovoce, už to ani nikde jinde nekupuju, ceny tam mají fakt úžasný :) A neboj, taky více méně utrácím jenom za jídlo :D ;)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo vlastně za RAGE FITNESS vděčím Tobě! Viděla jsem u Tebe na blogu recenzi, jak jsi byla moc spokojená a musím říct, velmi oprávněně! Velmi mě překvapila kvalita. Jsou skvělí!

      A tu perníčkovou vyzkoušej. Je teď všude v akci, když už je PO svátcích /želbohu/ a fakt byla lahodná! Nejen, že mě v práci vytrhla z kručení v břiše a ke všemu jsem si zavzpomínala na Vánoce a pochutnala si.
      Měj se krásně a děkuji za komenty. Jsi zlatá!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky