Rok 2017, jaký byl?

Ano, děláme to všichni (skoro), při pohledu na novoroční ohňostroj, kdy právě doklepala půlnoc, se mnozí z nás ohlíží přes rameno (ne že bych Vám někdo zvracel do kapuce) ale spíš tak nějak melancholicky přemítáme, jaký ten odcházející rok byl. Mnohdy si řekneme, že jsme nestihli to, co jsme chtěli. Mnozí z nás (haha optimisti jako prase) řeknou klasickou větu: "ještě, že už je pryč, stál za .....". No...já říkám, že těžko házet vinu na rok. Ten rok si konstruujeme sami. Ano...jsou roky, kdy nás opustí blízcí, kdy jsme ztratili cenné lidi, zkušenosti, práci, škola? Ale rok samotný, za to přece nemůže. 
V každém roce jsou přece dny, měsíce, nebo aspoň nějaké období, kdy jsme šťastní, spokojení a usměvaví. A tyhle dny, by měly povznést ten loňský rok, na novou úroveň. 

Ty špatné dny, to období, by nám taky mohlo dát ponaučení a velký vykřičník do roku dalšího. Toho nového, který je v plenkách, čistý jako lilie, jako papír....a čeká na naše slova, které na něj vepíšeme.

Takže můj rok 2017? Co měl v sobě a co mu chybělo? 

  1. Naučila jsem se jíst zdravěji a pořádně. 
  2. Povídali jsme si, naučili si říct, co nás trápí...zlepšení komunikace. 
  3. Byly jsme co nejčastěji venku. Procházky, výběhy, kolo, cvičení, lov borůvek, ostružin, meruněk, plavání, opalování, deka, piknik, slunce, stanování...
  4. HORY. Nespočet výšlapů, túr a procházek.
  5. Řím, Krakov, Mallorca, Paříž, Slovensko....splněné sny. 
  6. Rozlučka se svobodou...
  7. ...SVATBA.
  8. Čas s přáteli, rodinou, naším psem. 
  9. Práce - mnohá poučení. 
A co k tomu říct. 

Lituji něčeho? Snad jen, že to tak rychle uteklo. Ale vždy jsem si říkala, jaké štěstí mám. 

V roce 2017 byly slzy, pot, krev, křik, vztek i smutek. Ale je to jen nepatrné procento z celého roku. 
Mnohem víc jsem se smála, objímala, líbala, těšila se, povídala, držela za ruku, psala, utěšovala, pomáhala, uklidňovala, pracovala, cvičila, tancovala, pila, jedla, spala a rozdávala sebe, lásku a pohodu. 

Miluji všechno nové, nové začátky, výzvy, plánovaní a hecování sebe sama. Mám ráda režim, něco co dodržuji, co mě motivuje a tak...Takže jsem šťastná, že mám nový FITNESS diář od FITSHAKERU, který je prostě dokonalý.Všechny své diáře si schovávám, už asi 4-5 let? Je pak fajn si to prolistovat a připomenout se, co se dělo a jak mi bylo. 

Takže...2018? Co od něj čekám, co od něj chci a co plánuji? 

  1. Chci víc číst...Loni jsem přečetla jen málo knih...asi 5? Nic moc. Takže letos chci na tom zapracovat. Pořádně!
  2. Naučit se běhat, pravidelněji a ne jen párkrát v roce. 
  3. Víc jezdit na kole. 
  4. Cestovat, co to dá - letos doufám padnou mé další sny, a to aspoň jeden - USA, Thajsko, Norsko? Uvidíme...
  5. Zapracovat na svém těle..dlužím mu to.
  6. Více se stýkat s rodinou...Mám dva synovce a bohužel spolu netrávíme moc času. 
  7. Více vařit - připravovat jídla tak, abych nejedla zbytečné věci, když mám hlad ale mělo jídlo připravené.
  8. Jet na výlet s přáteli. Kamkoli, jakkoli na jakkoli dlouho. 
  9. Oslavit první výročí svatby. 
  10. Pomáhat přátelům. 

A co Vy? Máte předsevzetí? Litujete něčeho v loňském roce? Nějaké poučení? Cíle na nový rok? 
Mějte se krásně...Mirka


Komentáře

  1. Spíš než přecevzetí mám přání, která bych si do dalšího roku ráda splnila :) Opožděně gratuluji ke svatbě :) ♥ Ať ti všechny tvé plány vyjdou :) Také bych letos ráda zase cestovala, uvidíme, jak to půjde :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moc děkuji za milý komentář. Předsevzetí jsou potřeba...někdy je fajn se trošku zaúkolovat a pak se snažit těch cílů a mezníků dosáhnout. Cestování je jedno z nejlepších. Je to svobodné, poučné a nádherné.
      Takže, přeji, ať to stojí letos za to!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky