Recenze - Mladý kokos a Já

Jak jsem Vám již několikrát avizovala, na Mikuláše jsem dostala kokosovou nálož, a nebyla to jen tak ledajaká kokosová nálož, ale byla od firmy Mladý kokos, která se mi děsně líbí. 

Imponuje mi jejich kreativita, nápad, přístup a kvalita surovin. 

Už jen jejich web je úplně mega dokonale vtipný a roztomilý, viděli jste? 



Já se chci s Vámi podělit o moje zkušenosti, dojmy a chutě, které jsem měla možnost ochutnat. 

JDEME NA TO!



Manžel mi koupil namísto adventního kalendáře toto - jejich ochutnávkový balíček. Je to za něj teda sice randál, bez korunky tisíc korun, ale nálož kokosu je opravdu veliká. To se musí nechat a za mě to za to stojí, není to totiž jen maličká krabička plná vzorečků na dva prsty. Ale celkem si pochutnáte a bude pravděpodobně trvat nějakou chvíli, než vše upotřebíte (tedy pokud k tomu nesednete a nebudete dlabat o stošest). 

Co všechno v balíčku najdete?
  • 1x mladý kokos
  • 1x raw kokosovou vodu
  • 1x raw kokosovou vodu s ananasem
  • 1x raw kokosovou vodu s cold brew kávou
  • 1x dužinu z kokosu /400g/
  • 1x karameládu (50g)
  • 1x pražené kokosové máslo (30g)
  • 1x kokosový raw olej (30 ml)
  • 1x divoký palmový nektar (30ml)
  • 1x aminos omáčku (30g)
  • 1x nektar z kokosových květů (30 ml)
  • 1x kokotella čokoládová (50g)
  • 1x kokotella karamelová (50 g)
  • 1x kokotella kešu (50g)
  • 1x kokosové máslo (30g)
  • 1x budha jerky z kokosu (40 g)
  • 1x kokosové chipsy slaný karamel (25g)
  • 1x kokosové chipsy s malinami (25 g)
  • 1x knížečka o kokosech
  • 1x kokovrták (divný název, co?)
  • 1x kokosový ocet (30 ml)
  • 1x kokosový džem (30g)
O některých produktech jsem psala tady. Celkem jsme jich měli tedy 22 kousků, což je dost, ne?

Abych pravdu řekla, je to skvělé! Bylo to úžasných 24 dní (ne všechny dny byly od mladého kokosu, manžel byl vynalézavý a byl tam třeba ještě kokosový sprchový gel :) ) a já si děsně moc pochutnala. Všechno bylo tak dobré, lahodné a kvalitní. Nedá se to ani srovnat s lahvičkami kokosové vody z Alberta. Kokos  je výborný, sladký a když si přečtete knížečku, dost věcí Vám docvakne, jak náročné to je, dopravit je tady, aby si zachovaly tu kvalitu, kterou mají. 

Co stojí za nákup a šla bych do toho ještě někdy? 

TOP 3 produkty:

1. KEŠU KOKOTELLA 
Úžasně sladká, krémová a dokonalá chuť. Nejvíce mi chutnala, byla jemňoučká a rozplývala se na jazyku... Složení? Kokosová dužina, kešu ořechy, kokosový cukr, sůl. To je celé a je to bezvadné!

2. Samotný mladý kokos
Ta voda...nejsladší jakou jsem kdy pila. A když je vychlazený, není lepšího přírodního redbullu na světě. Opravdu, skvěle nabije energií, osvěží a povzbudí. Navíc, když vydlabete tu sladkou a masitou dužinu...prostě dva v jednom! Dobrota.

3. Kokosové chipsy - slaný karamel
Za mě, jsou tyto TOP, mají je ve třech variantách. Slaný karamel, malina a javorový sirup. Všechny jsou fajn...ale slaný karamel, křupavý kokos...jemně sladké. Je to žravé!


Všechny vzorečky mám doma a uvidím, kdy se odhodlám a udělám další objednávku. 

Za mě, co je zbytečné je asi kokosový ocet a aminos omáčka, která je v podstatě velice podobná sojové omáčce. Není tak příliš výrazná. Určitě je "zdravější", přece jen je to z výborných a bio surovin, ale asi bych za ní neplatila tolik. Ocet je řekla bych totožný s tím naším, jen opět, není tak "agresivní.

Všechny kokosové pomazánky jsou dokonalost. Kdo miluje ořechové másla a kokos obzvlášť, ani u jedné se nelze minout výběrem. Mě tedy nejvíce zaujala ta kešu. Byla jemná a skvostná. Perfektní byl pytlík s kokosovou dužinou. Používali jsme ji do Smoothie a taky jsem rozmixovala na jogurt. Bylo to skvělé! Oba jsme se tak nadchli, že se asi pojedeme za kokosy podívat až přímo ke zdroji, ale to je zase jiná pohádka. 

Velmi zajímavá zkušenost je Kokosové Jerky! Nechtělo se mi věřit, že je to kokos. Ale opravdu, z kokosového masa a koření se dá udělat neskutečná dobrota a skvělá alternativa pro vegany a vegetariány, coby Jerky. Měli jsme s kořením Budhha a bylo to nedostižné. Pro někoho to může být zvláštní a neobvyklá kombinace - kokos na slano. Ale mě se to moc líbilo a chuť perfektní!

Pokud máte v rodině anebo doma milovníka kokosu - je tohle opravdu úchvatný dárek. Tolik radosti a slasti v jednom balíčku! (nebo spíše - balíku). 

Mě udělal radost a beru ho jako vánoční dárek, manžel mě zná jako svoje boty a je to skvělé. Navíc, o dost jsem se s ním podělila, takže jsme si pošmákli oba dva, což je dobrý tah ;-)


Co Vy? Nakupovali jste někdy od Mladého kokosu? Máte favorita? 
Přeji všem krásný den. 
Vaše M.

Komentáře

  1. Kokosové jerky, zajímavé, ale ještě jsem neměla ani ty normální a přítel stejně říkal, že nejsou dobré :D :D Hrozně mě baví název Kokotela, příjde mi to hrozně vtipné :D Jinak mě by největší radost udělaly kokosové máslíčka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Kokotella je úžasný výmysl a vůbec, jsou celkově dost vtipní a kreativní. Každopádně, kokosové másla v různých verzích jsou prostě dokonalost. Fakt jsem si pochutnala a už se těším, až si koupím další. Stojí to za to.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky