Jídelní okénko XIX. aneb, kde je podzim? Ahoj Vánoce!

Je to tak...koukám se na blog, na můj milovaný blog/deníček a tady koukám, že je to skoro měsíc, kdy jsem naposledy tady něco přispěla. Ale nevadí. Naučila jsem se, nedělat si násilí a nějaké umělé povinnosti a píšu, když to jde. Pro mě, pro Vás (těch pár, kteří se tady podívají) a taky pro radost. Protože se děsně ráda dívám zpět, co jsem dělala/jedla loni, předloni v tuto dobu? Je to moc fajn a i Vaše blogy se ráda vracím...

No a podzim, to jsou úžasné suroviny, výborné hřejivé kombinace a že jsem si jich užívala...
Miluju tyhle období. Všude mám svíčky, výzdobu a snažím se dělat si útulné prostředí.
K tomu fajn jídlo.
Tady je kokosový palačinka, jogurt rozmixovaný s avokádem a polité je to rozpuštěným kokosovým oleje s troškou kakaa.
Lahůůůůdka!
Výborná večeře - pečená dýně  a žlutá paprika. K tomu vaječná omeleta a nakládaná zelenina z Lidlu.
Miluju to! Když si upeču kopu zeleniny s bylinkami a olejem.
Udělala jsem si tlustější palačinku, kterou jsem nakrájela na takové nudle, jsou to vlastně celestýnské nudle, které se dávají třeba do vývaru.
Na to jsem si umíchala cottage, který jsem si osladila. A opět - kakao s kokosovým olejem.
Párkrát za rok mám chuť na sladký oběd..a tady je!
Děláte si občas květákovou pizzu?
JE to užásná věc a díky tomu nemám ani pomyšlení na tu klasickou (i když, co si budeme povídat, nedá se to srovnávat).
Ale mě to velmi chutná a je to super, dostat takto do sebe moc zeleniny.
Ozdoba je na Vás.
Já vždy olivy, cibulku, rajčatovou omáčku s česnekem a co dům dá.
A tady jsem si udělala dýňovou mléčnou "rýži".
Chtěli byste recept?
Je to božská záležitost a velmi jsem si pochutnala.
Sladká, výborná kaše ala mléčná rýže a je to výborné.
Tohle je sice dost nechutná fotka - kvalita na prd  (ne že by to někdy jindy bylo lepší), ale spíš mi šlo o tu atmosféru.
Udělala jsem si ovesný mugcake k odpolední svačině po práci, venku už bylo šero, chai latte do hrnku...a svíčka.
Klid a pohoda a venku podzim...
Boží, dělat si to hezký.
No a podzim = dýně = polévka.
A to, že jsem ji dělala skoro denně...je fakt. .
Tady jsem upekla brokolici a dýni, taky česnekové tofu a pro jistotu, aby dýně nebylo málo, do malé misky ještě polévku.
Moje nejmilejší jídla jsou velmi prostá.
Teplá zelenina, jakákoli a k tomu křupavé pečené tofu.
Upeču ho v troubě do křupava. Lepší než chipsy.

No, listopad utekl jako voda. Byl nádherný a krásný. Podzimní, jak jen to mohlo jít. Opravdu jsem si užívala krásného počasí a musím říct...že jsem si vzpomněla, jak děsně málo bývám nemocná! Opravdu, loni jen dvoudení chrapot, jinak ...nic. (klepu to...). Co Vy? proběhla už letos nějaká rýmička nebo taky se držíte? 

Nějaké oblíbené kombinace/suroviny/jídlo za letošní podzim?

Mějte krásné poslední listopadové dny i Vy. 

Vaše M.

Komentáře

  1. Zrovna minulý týden jsem chytla rýmu, už mě ale naštěstí skoro opustila :) Nakrájet takhle palačinku mě vůbec nenapadlo, skvělý nápad :) Já jako každý podzim mám ráda teplé kaše na snídani, dýni, polévky :) Děkuji, i Tobě krásné listopadové dny!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Míšo, tak hlavně že už je to fuč a snad máš "vybráno", co se nemocí týče. Ty nudličky z palačinek jsou super, moc mi to chutná a je to fajn vylepšení. Měla jsem to i jako "nudle" s mákem a je to boží! A je tot ak, dýně je láska.
      Děkuji za milý komentář :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky