Novinky do bříška

Nakupujete rádi jídlo?
Já moc, miluju to víc než nakupování oblečení a...ok, ještě IKEA. Ta je taky super, svíčky a tak.
No a sem tam se mi zase pod ruce přikutálelo něco dobrého...

Tak jo, tohle není do bříška ale, aby Vám to udělalo radost a hezkou atmosféru k jídlu, to by šlo.
Mám ráda, když mi krásně voní pokoj a v ALBI měli tyhle vonné vosky za celkem slušnou cenu /59 Kč/. Yankee candle vosky jsou dražší a tady tyhle voní nádherně. Obzvlášť Perníková chaloupka je božská!
OK, ok ok...
všude je toho plno. Plný instagram...A já chtěla taky zkusit.
Tahle celkem ujde, ale měla jsem na Slovensku ještě Salter caramel a ten joooooo!!!

Už v pár příspěvcích jsem měla k salátu atd. opečený sýr .
Tenhle ale, pozor, tenhle nekupovat!
Je absolutně bez chuti! Není ani slaný, ani bylinkový a ani ...nic. Jen mléčná, tuhá hmota.
Ještě, že jsem ho koupila v akci a neutratila moc peněz.
Jo...a Elince se líbil i tak..
.
Zkoušíte některé z proteinových pudinků od Ehrmanna? Vím, že jsou u nás k dostání v příchutích vanilky, čokolády, karamelu a nově jde sem tam vidět i čokoláda s mentolem (mátou). Tenhle mě ale zaujal moc moc moc!
Je to v příchuti lékořice, i barva tomu odpovídá.
Upřímně, měla jsem strach co to bude za blivajz ale mňáááááám!
Lékořice jen lehounce, příjemná konzistence a je extra dobrý!
Inu, co na toto říct...vezmete kokosové mléko, banánovou dužinu a cukr.
Je to super, moc dobré, ale za původní cenu, kdy to stojí asi 60 Kč, bych si to nikdy nekoupila.
V Globusu to bylo asi za 15 Kč ve výprodeji. .Už vím proč. Moc chutné, ale nejsem Rothschild.
Jo, Vánoce jsou tady!
Vánoce jsou tady a můžou v pohodě přijít.
Jsem připravená!
Jo, tohle jsem nekoupila ale naši koupili nový ořechový strom a hle...
Má krásné velké a červené ořechy.
Baví mě louskat, je to neskutečný relax, takže...kdo to nehce dělat, sem s tím!

Co máte dobrého? Co jste si pořídili? Co Vám udělalo nového radost?

Mějte úžasný den a užívejte podzimní nálady...s troškou vánoční příchutě!

Vaše M.

Komentáře

  1. Ani jsem netusila, ze jsou takhle i cervene vlasaky :) jinak ta cokoladova nizkokaloricka zmrzka me chutna ze vsech prichuti nejvic 👍 ale slany karamel taky neni spatny :) lekla jsem se, co je to za cerny pudink a ona to lekorice :D tu cokoladu s matou jsem mela a me to teda vubec nechutnalo :( ja budu dobrutky nakupovat hlavne o vikendu! Jedeme na advent do Vidne a jeste se stavime v Brne do Ikei, tak jsem zvedava, jak se nam cely vylet povede :) jinak jsem si koupila nove kucharky a diar - na ten se moc tesim! Uz aby byl novy rok :D mej se krasne a uzivej brzky zacatek adventu!!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlašáky jsou boží, vypadají krásně a moc dobré! Tu zmrzlinu jsem viděla komplet všude, tak jsem ji zkusila taky. Čokoládovou mám schovanou v mrazáku, až na ni bude chuť. Teď mám spíš pomyšlení na teplé jídlo. Jejda miluju diáře! Miluju tyhle věci a navíc, když si to pekně sepisuješ, je to fajn i jako památka.
      Míšo děkuji za milý komentář a tradáááá na advent. Užij si Vídeň. Jsem zvědavá, co si pořídíš/ochutnáš.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky