Fazolový guláš

Hezký večer všem!

A je tu zase pondělí. Vždycky si říkám, jak si víkendu užiju a poslední dobou se mi zdá, že mi můj čas organizují všichni okolo, jen né já sama! Ale..i tak to může být a i když se někdy zlobím, že mi někdo chce diktovat, co mám dělat ve svém volném čase, nakonec ten čas vždycky trávím se svými blízkými a to je to hlavní, no ni? 
Tento víkend nebyl výjimkou a tak jsem trávila svůj čas tím, že jsem uklízela, pekla, vařila a chystala pro návštěvu rodiny z Polska. Ale i tak to nakonec bylo fajn, i když můj prvotní plán byl úúúúplně jiný. Nakonec, jsem byla ráda, že jsme se sešli, pokecali (i když mnohdy fakt nevím o čem) a netrávila jsem víkend u počítače, jak jsem měla v úmyslu (i když práce na absolventské práci by byla více než vhodná)! 

No. Ale nic mi nezabránilo v tom, abych na nedělní oběd uhňácala něco extra super mega ultra dobrého. A tím byl a 100% je můj fazolový gulášek. 


Byl to nápad jen tak. Nechtělo se mi nic vymýšlet a tak jsem do hrnce naházela, co mě napadlo a vzniklo z toho (jak už to tak, při tomhle stylu vaření bývá) něco skvostného, u čeho jsme se doma oblizovali ještě večer. I teď mi teče slina, jen o tom píšu!

Fazolový guláš a co k němu budete potřebovat:

1 plechovku červených fazolí (můžete si uvařit svoje, je potřeba je noc předem namočit - cca 250 g)
1 větší cibuli
3 mrkve 
2 střední brambory
1 rajčatové pyré (já měla v krabičce z Lidlu - je to něco jako malé mlíčko - jen je to pyré z rajčat)
sůl, pepř, troška majoránky

Cibuli jsem nakrájela na drobno a na oleji osmahla. Přidala jsem mrkev nakrájenou na kolečka a zarestovala ji. Přidala jsem postupně i brambory nakrájené na kostičky a scezené fazole. Okořenila a zalila pyré + tak cca 0,7 l vody. Snížila jsem plamen, přiklopila pokličkou a nechala bublat. 
V takovém stavu jsem to nechala cca 40 minut. Brambory krásně celu směs zahustily. Guláš získal tu "gulášovou" konzistenci. Přítel si dal ke guláši pečivo, já ne, dala jsem si raději pořádnou nálož a...
Co k tomu dodat, byla to lahod sama a za tu chvilku to fakt stálo za to!!!


Chuť byla jemně nasládlá po mrkvi, ale já jsem tomu dodala grády pepříkem a fazole to pěkně ten kontrast zjemnily, takže to celé hrálo do jedné noty. WOW.
Celkem se to hodilo k tomu propršenému počasí. Dokonce nám tady lítaly kroupy, takže to bylo akorát. Talíř horkého guláše, deku...a  prostě klídek a tabáček.

Doufám, že vám bude gulášek chutnat a třeba vám zpříjemní to nic moc počasí (a to slibovali, že duben extra teplý...asi mysleli doma). 

Přeji krásný večer Vám všem!

Vaše M.

Komentáře

  1. Ooo yesss...další recept přesně pro mě :D a ani ho nemusím upravovat na dělenou stravu. Ty už to máš asi podvědomě v malíčku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si piš..vždy myslím na čtenářky, které baští podle Lenky Kořínkové:-) doufám, že ti chutnal:-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky