Oslavy a mňamky





Hezký podvečer přeji všem!

letní osvěžující dezert
Tak jak jste prožili (přežili) víkend? Já, jak jsem avizovala v předešlém článku, jsem měla oslavový víkend, protože jsem měla ve čtvrtek narozeniny a taky v sobotu svátek (Miroslava), takže to bylo veselé a pěkné. Užila jsem si to, a jak jsem také psala v narozeninovém článku bylo to pro mě období, kdy jsem se mohla zase realizovat v pečení a přípravě dobrot pro návštěvy. I když je můj přítel velice schopný, co se týče jídla a obzvlášť toho sladkého, přece jen to není ono, napéct jen tak na víkend něco opravdu "echt" pořádného, jenom pro něj. Tak jsem se do toho dala s vervou a chci se s vámi o to podělit.



Jablečný štrůdl
První návštěvou byla moje kamarádka s přítelem. Jelikož nejsou příliš nároční a počasí si žádalo něco svěžího zvolila jsem trošku "létem ovoněný" dezert. Podávala jsem ho velmi jednoduše a to ve vinných skleničkách. Nejen, že jet o velice efektivní, ale máte hned rozdělené porce, pohrajete si se zdobením a pak už je stačí dezert vytáhnout z lednice a podávat. No stress. Jako ranní chuťovku jsem udělala štrůdl. Nedá se na něm nic zkazit (pokud vám nepraskne a nevyteče veškerá náplň, nebo ho spálíte, nebo místo skořice na jablka nasypete čili - ne že by se mi to někdy stalo).


Další na řadě byla rodinná oslava nejdříve s mými rodiči a sestrou, švagrem a synovci, taky s babičkou. A potom s přítelovou rodinnou - rodiči, sestrou s přítelem a dědečkem. Juchůůůů!

MINI PIDI Bábovečky
Pro rodinku jsem si připravila pravé domácí extra super věnečky. Musím říct (a to se fakt nechci vychvalovat), že se mi extra povedly. Těsto bylo přesně na vteřinu upečené. Ani vysušené, ani mazlavé na řezu. Krém jsem udělala pěkně jemně sladký, ne příliš máslový, voněl vanilkou a ladil s těstem - prostě to sedlo jako pr**l na hrnec! 
Jako další "chuťovku" jsem upekla MINI PIDI ČAČI bábovečky. Těsto jsem si vytáhla z rukávu jen tak, když jsem se jeden večer doma extra nudila a voilá, vznikla z toho nevídaná dobrota. 

Domácí věnečky z odpalovaného těsta

Recepty a postupy vám dám zvlášť do článků, abyste si třeba mohli osladit Velikonoce, nebo tak pro radost. Takže v brzké době to sepíšu a bude tady recept jak na věnečky, tak na bábovičky. 
Musím říct, že jsem dostala hodně dárečků, ze kterých mám neskutečnou radost (o nich taky příště) ale největší spokojenost byla, když jsem dala na stůl ten talíř s věnečky a než sem donesla nealko, nebylo po nich ani památky a celá rodina se oblizovala až za ušima, pomlaskávala si a ptali se mě, kde jsem je koupila. No není to prostě a jednoduše sladké?

Miluju oslavy...

Přeju krásný večer Vám všem...

Vaše šťastná a spokojená M.


Komentáře

Oblíbené příspěvky