Jídelníček líné Mirky III.


Pečené batáty a klasické brambory. Kuřecí maso se směsí zeleniny
"pod svíčkovou" (celer, mrkev, petržel) 

Hezký pondělní podvečer..


tak jste přežili nástup? OPĚT..víkend utekl jako voda a zase je tady pondělí. No..skoro vlastně úterý. Ufff...
Koukám do počítače a zjistila jsem, že se mi nahromadilo celkem dost fotek z mých jídel. Většinou jsou to večeře a obědy, které si fotím, jak čas a možnosti dovolí.
Přírodní kuřecí masíčko pečené na česneku, pečené batáty,
zeleninková příloha
Podělím se s Vámi o ně, protože vesměs jsou to jídla velmi jednoduchá, prostá, ze základních surovin a myslím, že jsou velmi chutná, protože tyto jídla se u mě pořád točí dokolečka. Nevím jak vy, ale já to tak mám. Musím to jíst, jíst, jíst jíst...a pak mě to přejde a změním jídelníček. Ale...ještě to nepřišlo, takže hurá na to!
Celozrnná rýže /nevím jistě, jestli je to tedy celozrnná, ale je to neloupaná rýže, kterou si kupuji v Kauflandu/, kuřecí na česneku a fazolové lusky.
Pečené batáty, tofu nářez s bylinkami, který jsem si upekla spolu s batáty a listový salát. s balsamicem. 
Cuketa plněná mozarellou a batáty pečené spolu se žampiony na kokosovém oleji. Byla to velká mňamka!
Šmakounové štíhlé nudle, zelenina (čínská směs), rajčatové pyré a navrch plátek sýra. Vedle v misce pečená cizrna. Ochucená uzenou papričkou...omnomnom...
Ovesné placičky (cottage, vločky, vejce), s tofu pomazánkou MEXICO, zeleninové ...pyré? Rozmixovala jsem rajčata, cibulku, papriku a dochutila solí, pepřem a balsamicem. 

Tak, to je pro dnešek ode mě vsjo. Není toho moc, ale je to aspoň něco, ať vidíte, že občas se snažím přece jen to tělo odměnit a ne trestat, jak tomu bylo poslední dobou velmi často! 
Je fakt, že se ještě stále "vylízávám" ze sacharidových vln, kdy mám pocit, že bych se****a velblouda i s hrbem! Opravdu tyto chutě neznám a jsem sama ze sebe v šoku, co všechno se může chybným krokem "podělat". Mrzí mě to, ale nedá se nic dělat. Musím se vzchopit a zase najet zpět na svůj starý režim, který mému tělu svědčil a prospíval. 

A co vy? Jaké dobrotky máte teď nejraději? Nějaké novinky, klasiky nebo něco extra hříšného? 

Krásný večer Vám všem...
Jen a Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky