Moje nejmilejší I. - jogurty, tvarohy atd...

Hezký a úžasný den vám všem přeji!

foto zdroj: www.hara.com
No  ještě aby nebyl, když je co? No jooooooooooooooooooo PÁTEK:-)

Řekla jsem si, že bych Vás mohla obeznámit s tím, které výrobky na českém trhu jsou pro mě ty nej, a které vlastně skoro nikdy nechybí v mé lednici, špajzu, skřínce, šuplíku a posléze v břiše!
Abych začala tuto efektivně nazvanou "rubriku". Dnes se kuknem na mě a na jogurt, tvarohové dezerty a jim podobné, které mám nejraději a které jím nejčastěji. 

LET'S GO!


1. Úplně TOP je u mě klasický a obyčejný tvaroh. Můžu si ho dochutit podle svých mlsných nálad, podle možností a můžu si ho dát kdykoli, protože mám na něj ještě stále chuť. 
Chutná mi kdykoli a jakkoli. Na sladko/ na slano...je to jedno. 

Moje ne chutě: 
tvaroh + mletá paprika + sůl + pepř + pažitka (nebo jemně nasekat cibulku a voilá = budapešťská pomazánka) MOJE ZAMILOVANÁ!
tvaroh + trošku kečupu + sůl + pepř + kopr

tvaroh + troška soli + křen
tvaroh + česnek + sůl + pepř
tvaroh + sýr (eidam, jemně nastrouhaný) + trošku soli

NEBO
tvaroh + marmeláda (kakao, skořice, arašídové máslo, tahini (jooo), javorový sirup, OVOCE! (Miluju banán), ořechy, kokos, semínka, vanilka, rozinky, sušené ovoce... - kombinace a množství je jen na Vás a vaší fantazii. 
Jednou jsem si přidala do tvarohu rozinky namočené v rumíčku (příprava na štrůdl) a vše jsem rozmixovala...no co vám budu povídat. Oblizovala jsem se celé dopoledne!
Tvaroh nejvíce nakupuji v Kauflandu, Lídlu a Penny. Mňam!

2. Další mojí láskou, kterou si často kupuji a která má čestné místo u mě v lednici je ochucený tvaroh MILKO (alias DéBéVé - debilnější chytlavost nemohli vymyslet!) Je to chutná alternativa na Termix, byť na originální Termix nic nemá..ale co už. Tento mi moc chutná a byť jsem nikdy neměla moc ráda ty ovocné příchutě rádoby jogurtů, tak zde mi chutnají všechny!
Můžete si ho koupit běžně za 14,90,- občas stihnu akci kdy je za 10 Kč. 
Příchutě: Borůvka, Jahoda + Malina, Čokoláda, Vanilka, Citron + Limetka

3. ŘECKÝ JOGURT MILKO. Oooo, tohle mi neměli dělat. Ten je TAK dobrý. Mňááám. Škoda, že takový kelímek stojí normálně 16,50 Kč. Sem tam si ho koupím, ale při mé spotřebě, kdy to je pro mě nej svačinka do práce, by to byl teda drahý špás. Takže jen občas. ale musím uznat, že se jim vyvedl. Chutná božsky a opět...všechny příchutě jsou dokonalé. 
Čokoláda, Jahoda, Bílý...

4. Čistý bílý jogurt. Pro mě má prostě jedničku Vesnický bílý jogurt, který nakupuji v Lidlu. No jooo, Lidl, pořád jen Lidl, ale co už no. Mám ho blízko, mají dobré ceny + KVALITU! 
Navíc to není nic přehnaně tučného. Má 2,5% tuku, takže se hodí i pro hubnutí a režim, ve kterém se hlídáte:-) 
5.COTTAGE CHEESE. Mňam, mňam, mňam...k tomu není co dodat. Miluj ho čistý a ovocný. Žádný jiný mi nechutná. Ovocný jsem si zamilovala i přes jeho hnusnou cenu. Kelímek stojí 26,50 Kč. Je to dost, ale zase...nekupuju si ho denně ..a basta! Prostě mi chutná. Ovocný najdete v příchuti JAHODA a BORŮVKA.  Je to dokonalá souhra!









6. TERMIX. Ano ano, i na něj došlo. Vím, že to není nic super duper zdravého a co by zapadalo do zdravého životního stylu. Ale jak říkám. Tyto věci si kupuji třeba 1x do měsíce. Když mě přepadne chuť nebo mě to zrovna v obchodě napadne. Nejvíc mi teda chutná zas a opět od společnosti MILKO. Nevím proč, ale je nejjemnější a připadá mi nejtvarohovější? Jestli to tak jde napsat. Ten klasický, s plechovým víčkem, které jsme museli obkroužit koncem lžičky, abychom se do něj dostali je sice super, ale přijde mi, že se jeho chuť úplně ztratila a utopila v umělé chuti čokolády. Humus. 
Takže za mě tento a navíc...je RETRO...to jsme to dopadli.

7. Kefíííír. Ten je mým oblíbeným společníkem ať je léto nebo zima...na slano či na sladko a nebo prostě jen tak, na chuť. Miluju ho vychlazený, krásně do hrníčku (někdy barbarsky rovnou na stojáka u ledničky z krabice - to je gastronomie?!). Dělám si z něj ovocné smooties? Nejraději teda banán + PB+ 300 ml kefíru a jedu...mixuju do hladka a pak? Slámka, vysoká sklenice a jedu...sosám až na dno...Dokonalost. 
Mám ho ráda k vařeným bramborám na loupačku. Spolu s tvarohem je to silná trojka, která ohromí a pohladí na duši.
Kupuji opět nejčastěji v Lidlu značku PILOS, ale u kefíru je mi to celkem jedno...kde jsme a mám chuť...je můj!






Tak...to bychom měli vše mé NEJ NEJ NEJ co se mléčných výrobků (jogurtu apod.) týče. 
Příště si připravím zase něco z jiné větve, ať víte co si papám, co preferuji a možná vám tak můžu doporučit něco dobrého:-) A nebo se třeba jen shodneme, že toto je to nej i pro vás..tak se s tím..co máte nejraději vy? Máte to stejně a nebo vůůůůbec ne? 

Krásný pátek a následný víkend. ...chystáte něco spešl? K nám přijela poooooouuuuť! Juhůůůů ..toto období (spolu s vánočním) pro mě znamená hlavní jednu věc....TRDELNÍK!!!!!!! MIRKO JEĎ!

Užívejte každičký den!
Vaše nadšená M!!


(foto: zdroj webové stránky jednotlivých prodejců či obchodů)


Komentáře

Oblíbené příspěvky