Nááákupy II.

Hezké pondělí přeji…

Jaký byl víkend? Určitě jste všichni lenošili u vody, opalovali se na sluníčku, popíjeli osvěžující drinky…nebo třeba…někteří z vás pracovali? Ať už doma nebo v zaměstnání (tímto myslím na Vás, všechny maminky na mateřských „dovolených“)víkend stál za to...
Můj byl ve znamení oslavy, a ne ledajaké! Můj synoveček slavil pátý roček, takže to byla párty jak se paříJ Dort, balonky, čepičky a bůhví co ještě. 
Moje chia rybízová marmeláda
Než ale zde kydat o ničem, podělím se s Vámi o mé úlovky z uliček supermarketů, pidi uličiček obchodů se zdravou výživou a třeba i mou vlastní výrobou? Oujéé, tak jdeme na to!
Už je to asi čtrnáct dní, co jsme si vyrazili do kina (v sobotu jsme byli zase..) no a když už jdeme z kina domů, bylo tak kolem 10 večer, stavili jsme se do Tesca pro pár věcí. Je velmi příjemné chodit tak pozdě nakupovat.
Důchodci vám neběhají po hřbetě a ani vám netrhají poslední balíčky levného kuřecího z rukou. Nemusíte poslouchat křik rozmazlených dětí, které prostě toho TRANSFORMERA NUTNĚ POTŘEBUJOU! A válejí se u toho po zemi s hysterickým záchvatem (fakt jsem to viděla!) a máte čas si promyslet a prohlédnout vše, co vám jde pod ruce.

Díky tomu mi padlo rovnou do vozíčku toto:


Měli super akci na výrobky ALPRO. No, to bych to nebyla já, abych toho patřičně nevyužila, a tak jsem si to sypala do košíku, kam se to vlezlo, krabička nekrabička. Bylo mi to jedno!
Moc jsem si přála ochutnat mlíčka od této společnosti, a jak jsem již v posledním příspěvku avizovala, často jsem si věci, které jsem moc chtěla, nekoupila, protože mi to přišlo jako zbytečné vyhazování peněz. No ale teď? Jediná má otázka je, WHY NOT?
Hned jsme si vzala litrovou krabičku sojového mléka LIGHT, a dvě malé krabičky mlíček, jen tak na chuť, na svačinku, nebo (jak jsem to udělala já) na uvaření skvělé ovesné kaše.
Všechno mi moc chutnalo. Mléko jsem hned doma otevřela, ještě jsem byla oblečená a už jsem si šmakovala…musela jsem se krotit a mlíko zavřít do lednice a rychle jít spát. Jemná sladká chuť a ten šmrnc…za mě! ANO! To platí i pro pidi krabičky. Vanilka byla skvělá a čokoláda…super. Z vanilky jsem si uvařila ovesnou kaši a nemělo to chybu. Zároveň jemně kaši osladilo a dodalo tomu krásnou vůni a příchuť vanilky. Čokoládová krabka padla za vlast jen tak, na stojáka…

Jako další putovaly do vozíku tyto celozrnné tortily, na které jsem si brousila zuby už u vchodu, protože jsme je viděla v letáku (ne, nejsem důchodce). Vzala jsem si jedno baleníčko, protože se znám a sežrala bych jakýkoli počet, takže tak to bylo bezpečnější pro všechny.

K tomu jsem si přihodila balíček TOFU natural a taky božský TOFU nářez..oooo já chci ještě, zase a zase…Moc mi to chutnalo. Taková lehoučká „sekaná“? Dalo by se to tak říct, pěkně ostrá a jemně kořeněná. No zpráskala jsme to na posezení. Tedy na večeři. To ale zase příště.
Od mamči jsem vyfasovala tento sojový sýr. Je to rádoby sojová „cihla“. Přítel říkal, hmm, bez chuti. Ale mě chutná. Ať už nějakou chuť má nebo ne…a samozřejmě že ji má. Já si ho nejraději dávám na hemenex, nebo na batáty, květák apod. V troubě se krásně roztopí, ale přitom drží tvar. A chutná skvěle!









V DM drogérii, tradičně sirup Agáve. Došlo mi jakékoli sladidlo, a byť si kaši ani jogurt či tvaroh nesladím. Používám ho do pečení, které se u nás děje celkem často.

No poslední věc? Koupila jsem si KONEČNĚ Chia semínka! Ano ano, pějme ódy, Mirka našla semínka a mohla je do sebe cpát vrchem, spodem.No, to jsem sice neudělala, ale za to jsem je hned použila a to tak, že jsem zpracovala rybíz od maminčiny kolegyně, která na mě každé léto myslí a poslala mi krásnou krabičku s červenými bobulkami. Ty jsem rozvařila, přepasírovala a vhodila do nich semínka + dvě lžíce javorového sirupu. Výsledek? Nemělo to chybu. Ta barva a chuť je jedinečná a i když jsem toho neudělala moc, protože jsem měla strach, jestli to bude fungovat. Vím přesně, co budu dělat s další várkou ostružin, která se právě chystá…Mňááááááááám!

Takto nějak dopadla moje snaha o marmeládu, hned jsem si ráno udělala kukuřičný chlebíček a na to pořádnou lžíci chia rybízové marmelády a moc jsem si pochutnala! Občas si ji přidám i do jogurtu nebo na tvaroh...ale vlastně už není co přidávat. Je fuč!


Tak to je ode mne zase na nějakou chvilku vše. Moje peněženka pláče…ale co už. Jen je třeba ji trošku provětrat.




Jak by řekla moje kolegyně….
ŽIJEME LEN RAZ!
Hezký a úspěšný týden Vám všem!

Vždy a stále Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky