Nááákupy III.

Hezkou a né příliš upršenou středu Vám všem:-)

Jak se máte takto v "půli" týdne? Já skvěle...i když celkem mě ten úplněk potrápil, Vás ne? Ráda bych věděla, jak na Vás ten super duper měsíc působil (i když každý úplněk je pro mě peklo!). Aspoň toho ale udělám víc, když nemůžu spát. Ale hrozné je, že když už teda nakonec usnu, tak ten spánek je nic moc a sny šílené!
No ale to mě stejně neodradilo od pořádných nákupů a tak Vám zde hned ukážu, o co všechno jsem si obohatila špajz, lednici a bříško!


Čekala na mě další zásilka z webu fitness pro tebe, o kterém jsem psala posledně a tak jsem se přece jen dočkala. Opět super služby, druhý den po zaplacení na mě zvonil pošťák a předával mi tuto radost. 
Objednala jsem si další protein od Reflexu.

Je to tentýž, který jsem recenzovala zde. Vybrala jsem si poněkud klasičtější příchuť a to čokoláda. Nepřekvapí, neurazí. Je to příjemně "kakaová" chuť. Není to ani Granko ani nic tomu podobné. Přijde mi méně sladký než banán. Zatím je střídám na cik cak. Někdy trošku přidám do tvarohu. O víkendu chci zkusím proteinové lívanečky, tak uvidíme jak se povedou. Čokoládové budou dokonalé...
Jako další mi přišla proteinová tyčinka PhD Protein Flapjack. Vybrala jsem si překvapivě příchuť Peanutbutter. Moc jsem se na ni těšila a včera jsem si ji zaslouženě vychutnala po velmi namáhavém tréninku. Byla skvělá. Jemná, ovesné vločky byly zde opravdu znát a arašídy kam se podíváš! Musím ale říct, že poslední kousance byly na mě moc. Bylo mi sladko a tak nějak...už jsem ho do sebe cpala silou. Bylo mi jasné, že když ho nechám tak, "seschne" a už to nebude ončo!
No jako další chuťovku jsem si vybrala instantní ovesnou kašičku v kelímku. Na fotce není moc vidět ale je to tato. Vybrala jsem si s Golden syrup. Zatím ještě na ní nedošlo. neměla jsem ještě nějaké hektické ráno, kdy bych nesnídala, ale jsem si jistá, že dříve nebo později na ni taky dojde. 


No a dáreček? Klasika...dostala jsem tester proteinu s příchutí Rich Chocolate. 

Tak to bychom měli zásilku z fitness pro tebe. 

Dáááál jsem si koupila dobrotky a to tyto dva vychlazené a tekuté krasavce. V Tescu (opět jsme šli z kina, vůbec nejsme maniaci) měli akci na Kingswood a to by v tom byl čert, abych toho jakse patří využila. Musím říct, že Cider je moje srdcová záležitost, ale po první doušku Carlingu (British Cider) jsem se totálně zamilovala a teď lituji, že jsem nevzala celou bedýnku, protože tohle byla lahoda. Ta chuť je nepopsatelná. Sladší ale přitom máte na patře tu chuť ...pivní? Nebo..prostě..jde znát, že to není LIMČA. Je to super, vychlazené to krásně nakoplo a je to těžce návykové! Takže bacha!

Dále...miluju pomazánky z Billy! tyto jsou rostlinné. Miluju je, jsou úžasné, bez cholesterolu, bez humusů a chutnají lépe, než leckteré paštiky a jim podobné. Nejraději mám mexickou a je fakt, že je DOST ostrá. Ale to já miluju. Od společnosti Alfa bio ale ještě můžete z těchto pomazánek ochutnat škvarkovou, brokolicovou, francouzskou, pažitkovou, gazdovskou, cizrnovou a semtam se objeví i s treskou. Zatím jsem ochutnala jen tři. A to - mexickou, francouzskou a pažitkovou. Všechny jsou super. Francouzská je dle mého úúúplně jako drožďová pomazánka. Takže kdo tohle nemusí, tahle pro něj nebude. Jinak nemůže šlápnout vedle. Pro všechny je společný základ a to je TOFU. Sojové boby, rostlinný olej a potom různé přísady dle příchutě. U nás v Bille tento váleček vyjde na 20 Kč. 
No nevypadají úchvatně? 
Dále zde přidám takové banality jako je zelenina. Vím, že není třeba toto zde cpát, ale musím vám ukázat tuto super věc. Kamarádka zasadila semínka španělských rajčat a krásně se povedla. Ze skleníčku jsou prostě tak nějak jinak voňavá a chutná. navíc tato odrůda je hodně "masitá". Udělala jsem z nich salát, lečo a přimíchala do směsi na těstoviny a nemělo to chybu. Spousta šťávy a chuti! Další moje "úchylka"? Dýně! Už jsou tady...teď nevím, jestli se radovat nebo brečet, protože to značí, že léto se pomalu kulí na konec a chystá se podzim? Tak či tak...miluju je, a je mi jedno, co jejich sezóna značí. 

Jááá jsme si půlku této Hokaido upekla na měsíčky a z druhé bude asi polééévka. Už se nemůžu dočkat. 

Včera jsem po tréninku skočila do Lidlu. Měla jsem žízeň jako hydrant a tak jsem se nenápadně prošla rovnou po celém obchodě. Když už jsem tu? Narazila jsem na super pytlíčky se směsí ořechů a ovoce. Hned jsem si jeden strčila do košíčku. vybrala jsem dokonalou kombinaci. Kešu a brusinky. Mňam!


MIXIT. Moje tajná     (i když teď už asi ne) láska. Objednávám si müsli poměrně často i když teď jsem měla pár měsíců útlum. Neměla jsem nějak chuť a vládly u mě jiné chutě. Teď jsem se po dlouhé době prošla centrem a zabrousila do obchodu, kde se Mixit prodává a měli poslední tubus s Letním mámením. 
Lidičky, musím říct, vyzkoušela jsem hodně už namíchaných směsí, ale tahle patří do TOP 3! Je tak osvěžující i přesto, že jsou zde medové cornflakes. Sušené třešně, jablko a medove cornflakes s arašídy...to je stěžejní surovina, která zajistí úplnou symfonii na vaši snídani. U mě teda koncertuje často!

Co vy a nějaké novinky? Objevili jste nějaké super chutě, výrobky, dobroty? 
Jsem zvědavá, co vy a vaše zkušenosti + ráda bych věděla co vy a úplněk? 
Užijte si dnešní den...
Vaše M.

Komentáře

  1. Já v tomhle ohledu preferuji velké obchody, protože jsou u nich většinou nabíjecí stanice pro firmy a celkově prostě pro elektromobily. Takže přijedu, udělám si dvouhodinový nákup a během toho si dobiju auto, tak jak potřebuji. Samozřejmě když vím, že tam budu dlouho, tak třeba po půl hodině odjedu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky