Nááákupy

Každý měsíc se mi na účtu rozsvítí krásná kontrolka…a tou je výýýplata:-P

Ano, všichni ji notoricky známe, ale po dlouhé době ji přijímám opět pravidelně a se 100% jistotou (snad). Po nekonečných brigádách a nejistotách to je příjemná změna, na kterou se, jak je známo, dobře zvyká.
No ale k věci.
S výplatou se taky nesou fajn možnosti, a těmi jsou četné nákupy všeho (hlavně toho co jsem si upírala, protože mi bylo líto vyhazovat ušetřené peníze za sebe, za něco na sebe, za něco pro sebe a tak podobně).
Takže teď? Teď si pomalu zvykám na to, že až tak „škudlit“ nemusím. Že si prostě každý měsíc můžu dopřát něco čistě jenom pro mě a čistě jen to, co je trošku z marnivosti? Zvědavosti? Chuti? …jednoduše pro mou radostJ
Jedním z takových nákupů byla cesta do DM drogerie.

Zde jsem vyhlídla své oblíbené oranžovo-růžové cenovky, které značí co?
Ano, slevu. Koupila jsem si tyto celozrnné krekry se sýrem a cibulkou, ale abych pravdu řekla, ještě na ně nepřišla řada a to kvůli sacharidovým vlnám. S těmi jsem ale včera krutě zamávala, takže se na ně těším o víkendu u nějakého super filmu a odpočinku.

Další jsem hodila do košíčku kokosový olej, který všichni dobře známe. Musím se přiznat…koupila a ochutnala jsem ho POPRVÉ. Přiznááávááám!!! A už teď se biju do hlavy, co za hloupost jsem to vlastně dělala? (Komu tím prospějete, co?!?)Měla jsem slevový kupón z mojí DM kartičky, takže tato velmi sympatická sklenička vyšla na 144 Kč. No nekupto!

No a další mi padla do košíčku tato amarathová tyčinka v čoko polevě. Cena se snížila na příjemných 12 Kč. Bohužel, vlny jsou vlny a ty mi nedovolovaly si na ni pochutnat, ale dneska jsem to napravila a na dopolední svačinku jsem si ji dala.
Nemůžu říct, že by mi nechutnala. Jen ten první „šok“ když jsem kousla a ona se uvnitř rozdrobila na amarathové kuličky…byly všude, po celém stole! Asi jsem spíše čekala lahodnou vláčnost (není to flapjack Mirko!). Ale druhý kousanec už byl na to připraven a docela jsem si pochutnala. Amaranth je jemný a hořká čokoláda tomu dodala šmrnc. Na konci ale jsem měla čokolády dost. Nejsem hold čokoholik (přiznávám se bez mučení). Každopádně, 23 Kč bych za ni nedala...
Dalším kouskem do špajzu z DMka jsou tyto "bramboráčky, které jsem si včera ukuchtila ale jen z půlky balíčku. Z celého balení získáte cca 10 bramboráčků, které jsou mimo jiné bezlepkové, bez vajec i mléka. Když otevřete toto balení, je krásně cítit majoránka a po usmažení (na dokonalém kokosovém oleji) chutnají trošku jako ty McCaine. Ne že bych je do sebe valila horem spodem, ale berte to tak, že jsem dlouhá léta pracovala v hotelech a restauracích...takže za mě, super volba na příjemnou večeři. 

Než jsme se pustila do vlnění, nakoupila jsem si pár drobností, které mi pomáhaly vlny utáhnout (čti…přežít).
Tyto dvě věcičky jsem si pořídila na webu fitnesspro tebe. Je velmi přehledný, pestrý a nabitý dobrotami od shora až dolů.
Pro kvalitní doplňování proteinu jsem si koupila co? Protein, správně. Volila jsem tento od společnosti Reflex – Instant Whey PRO, četla jsem o něm poprvé na blogu od Nikki a dost mě zaujal, protože nejen složení, ale vzhled a příchutě jsou více než atraktivní (až na cenu).
Za kvalitu se ale musí platit, a jak jsem již zmi
ňovala výš

e, ty peníze pořád škudlit nemůžu, tak jsem se hecla a šla do něj! Zvolila jsem ze všech těch lákavých příchutí BANÁN. Neprohloupila jsem!!!
Můžu vám s klidem v duši říct, že tento protein si mě získal na celé čáře, což dosvědčuje i to, že jsem si včera odpoledne objednala další…šla jsem trošku do klasiky, a tak jsem zvolila čokoládu. Uvidím, zda mě to potěší nebo ne. JE fakt, že banán nasadil laťku hoooodně vysoko! S tvarohem neměl chybu. Je lehce sladký, ne však příliš a krásně dokreslí pudink, tvaroh i tofu tvaroh k dokonalosti. Ještě se chystám na paličky! Bože to je krááása. Svoboda volby jídla…to je revoluce! No, a abych si měla v čem tuto božskou záležitost připravovat (a také abych měla první dopravu zdarma) dokoupila jsem si k této černé butélce plnou proteinu i šejkr. Velikostí i super kastlíčkem na vitamíny a samotné dávky proteinu mi byl sympatický tento růžový ďábel. Slouží svému účelu a ke všemu je ECHT stylový…no ne?
První - pistácie a slunečnice
Druhá - dýně a konopné semínko
Třetí - brusinka











Další jsou na řadě tyčinky NUTS. No to je klasika a ráj sám o sobě. Miluju je všechny…Nejvíce mi je tedy srdéčko plesá u tyčince s konopným semínkem, i když musím přiznat, že kešu jí šlape na paty. 
Nejmíň mě oslnila brusinková…ale jak říkám, tady je kvalita s chutí za jedno! Takže žádná volba není špatně!
Tak to bychom měli nákupy, které jsem podnikla. Momentálně čekám na zásilku z fitness pro tebe, která by mi měla přijít během tohoto týdne. V tomto je na e-shop spolehnutí. Objednávka došla ihned. Další den po zaplacení. Rovnou domů, s dárečkem (müsli tyčinka) a s kupónem na 5% slevu, kterou jsem už uplatnila.

Jsem více než spokojená a vím, že se do eshopu budu vracet.
Takže další recenze bude velmi brzy.

Krásné Vám všem!

Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky