20 facts about ME!

Napadlo mě, že bych se Vám trošku mohla představit. Trošku víc, než je to teď. Třeba jste se až nyní dostali k mému blogu, psaní a tak, a ono se sluší trošku seznámit, no ne? 
Sepsala jsem asi takové ty…body, které by Vám mohly přiblížit, kdo a co jsem zač. 



  • Miroslava – v dětství nesnášela, nyní mi nevadí a jsem na něj pyšná. Málokdo mě tak ale oslovuje – jen profesor na vysoké a sem tam někdo, kdo si chce udělat legraci a nebo mě nakrknout.
  • BERAN – mé znamení. Stejně tak mého manžela, mých 3 blízkých přátel, dvou kolegů. Hodně dám na astrologii a zvěrokruh. Máte to tak?
  • Jsem vdaná – očividně – píšu o něm často?
  • Můj manžel je i můj kolega z práce, kde jsme se seznámili. 
  • Mám jednu starší sestru (o 11 let).
  • Mám dva synovce. 
  • Harry Potter, Avatar, Pán Prstenů, Stmívání – vždy jsem tvrdila, že JÁ TAKOVÉ KOMERČNOSTI NIKDY NEPODPOŘÍM. Pak stačilo jedno „ochutnání“ a dnes jsou to mé srdcové záležitosti. Zejména mistr Potter. Děkuji mu za skvělé dětství a pubertu, kdy jsem jen četla…díky!
  • Měla jsem za svůj život 2 želvy, 15487 křečků, milion rybiček, 2 morčata a konečně – PES. Můj vysněný pes. Jsem pyšnou majitelkou fenky stafordšírského bulteriéra – za mě jeden z nejlepších psů na světě. Prostě, ke mně sedí. Ostatně jak tvrdil můj psí trenér – pes si vybírá člověka – jaký pán, takový pes. AMEN.
    Moje milovaná Elinka 
  • Za svůj život jsem (prozatím) již zhubla 33 kilo. 
  • Miluji hory, přírodu, Myslík, Metylovice a Ostravu, kde jsem se narodila a kde žiju.
    Keprník - vůně hor a lesa. Nádhera.
  • V rodině jsme všichni na písmeno M – Miroslava, Miroslav, Milena, Martina. HA!
  • Jsem dost pihovatá, i ramena,ruce, záda. 
  • Do 19 let jsme nosila krátké vlasy. 
  • Křupu si prsty, krk i zápěstí – vím, nechutné, nezdravé. 
  • Oblíbené suroviny?  - vše kokosové, ořechové, banánové musí být nejlepší na světě. Klidně i sprchové gely, šampony, krémy, svíčky…ne jen jídlo. 
  • Svíčky – ano, už je to správné období pro ně! Takže jedu, IKEA mě musí milovat. Nakupuji svíčky ve velkém a hodně ráda. Je to i krásný dáreček, které často dostávám. Mí drazí mě znají. Nově mám i Yankee Candle, ta ale čeká na svůj čas. Hrušková…aaaaaaah. 
  • Úklid – mám ráda uklizeno, ne jen pro to, že je doma čisto, přehled a prostě hezky, ale pomáhá mi to i psychicky. Odpočinu si u toho, nemyslím na nic. Vypnu hlavu a je to, jako bych uklidila i v sobě. Ne jen podlahu.
  • Vstávám opravdu brzy – a ráda. Jsem tedy spíš ranní člověk. Večer nejsem schopná se ani učit, ani podávat nějaké výkony. Mám spíš už pak ráda klid a pohodu. Vydržím být vzhůru dlouho, ale aktivita klesá. 
  • Hudba – slyším hudbu a šije to se mnou. Je to asi jediný impulz, který by byl schopen mě udržet vzhůru do rána a stále být v pohybu. Nemám již ani vyhrazený styl. Kdysi jsem byla zarytá Metalistka, rockerka, pak mě bral hip hop, a já nevím co ještě. Nyní? Je mi to tak nějak jedno, musí mi to dávat smysl, krásný hlas, melodie, a jedu…
  • Vánoce – neznám nic krásnějšího než je tento čas. Od mala tím žiju a dodnes mě to děsně těší, i když už jsem velká holka. Pořád jsou chvilky, kdy mám slzy v očích a jsem dojatá, jak krásné to je. Miluji tu vůni, ty barvy, tu hudbu, to jídlo, ten cit a ten čas. Všichni tak nějak záhadně roztají, snaží se užít si toto období a mě to těší. Ráda vymýšlím dárky, recepty, výzdobu. 



A co? Shodujeme se v něčem? 
Mějte krásný, i když trošku upršený, den. 

Vaše M.

Komentáře

  1. Elinka je fakt moc pěkná. Taky bych chtěla jednou takového pejska. Ale u nás v bytě to jde zatím těžko a pak do domečku? To se ještě uvidí. Manželovi se líbí sedací soupravy z pravé kůže, takže to bude chtít určitě super výcvik, aby pejsek neskákal. :) Anebo bude muset být venku, ale to bych snad musela být s ním. :-D Nejsem ten typ člověka, který by prostě psa nechal venku. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky